İVK! 4

17.6K 1K 747
                                    

Sizce multidekilerden hangisi Irmak?

151 kişi olmuşuz.Bu yüzden bölüm geldiiii! Öptüm hadi iyi okumalar!!!

Anneeeeee!" Diyerek cırlayan Nehir'in sesini duyunca salona inmiştim.İnanabiliyor musunuz?O güzel uykumu yarıda kesip salona inmiştim.Ve karşılaştığım şey ne?Bilin bakalım ne?

Nehir hanımın ve annemin en sevdiği dizi başlamış! Şu kızı boğacam bir gün yeminle!

"Nehir kendine ölümlerden ölüm beğen Nehir!"

"Gene ne oldu be!"

"Tam uykuya dalarken beni uyandırıp buraya kadar getirmek bana reva mı Nehir?" Diyince ofladı.

"Geri uyuyuver napak yani!" Diyince kafamı kesmemek için kendimi zor tuttum.

"Sen ne dediğinin farkında mısın iki saattir uyumak için yatakta dönüp duruyorum ve sen beni tam uyuma noktasındayken uyandırıyorsun! Hem de ne için götüne giresice dizin yüzünden! Bana şu televizyonu götüne sokup kumandayla kızlık zarını bozmamak için bir sebep söyle tek bir sebep " Diye bağırınca korkuyla yerine sindi.

"Pa-pardon istersen geçen gün aldığım ve çok beğendiğin telefon kılıfını sana verebilirim?"

"Söz mü?"

"Söz." Diyince sırıttım ve yanına oturdum.

"Kabul et iyi oyuncuyum!" Diyince kaşlarını çattı.

"Senn!" Diyip gerisini getiremeyince kahkahayı patlattım.Yaz günü erken uyumasam da olurdu.Bu kadar tepki vermezdim yani! Amacım Nehir'i korkutup ondan bişeyler tırtıklamaktı.

"Adi pislik!" Diyince sırıtarak kucağındaki tabaktan bir avuç Mısır alıp hepsini ağzıma attım.Ne öyle tek tek Mısır yemek?Tadını ala ala yiyicen abi!

"Bakıyorum keyfiniz yerinde!" Diyerek yanımızdaki tekli koltuğa oturan anneme sırıttım.

"Olmaz mı az önce Nehir'in Minion Rush'lı kılıfını çarptım!" Diyince gözlerini devirdi.

"Kızım o ne biçim laf öyle çarpmak marpmak hiç yakışıyor mu sana!" Diyince ofladım ve kafamı televizyona çevirdim.Gene saçma sapan aşk dizileri izliyorlardı.Kızın biri evlenmeden çocukla yatıyor.Bebekleri oluyor geri birleşiyorlar annesi kıza neden evlenmeden yattın diye kızmak yerine torunum olacak diye seviniyor bla bla bla... Hayır Türkiye'de yaşıyoruz aq.Hangi anne çocuğum evlenmeden biriyle oldu Bebek yaptı diye sevinir! Ağzına sıçar ağzına!

"Ayy sonunda tekrar seviştiler!" Diyerek el çırpan anneme göz devirdim.

"Anne ben biriyle yatsam böyle sevincen mi?" Diyince hışımla bana döndü.

"O ne biçim laf kız kırarım bacaklarını!" Diyince güldüm.

"E bu kız böyle bişe yapınca neden normal geliyor o Zaman?" Diyince cevap veremedi!
Irmak 1 Supermom 0

"Irmak aynı şey değil bu dizi sus ta izle bak duyamıyorum!" Diyince göz devirdim ve filme geri döndüm.O sırada kapıya giren anahtar sesi ve kapının açılmasıyla arkama baktım.Babaşkım gelmişti.

"Ooo hanımlar dizi keyfi yapıyorsunuz bakıyorum!" Diyerek yanımıza geldi ve mısırdan iki tane alıp ağzına attı.Annem bu hareketine göz devirdi.

"Önce elini yıka üstünü değiş!" Diyince babam ofladı.

"Baba bugün noldu biliyor musun?" Diyince gülerek yanıma oturdu.

"Ne oldu?"

"Naciye ve Hüsniye teyzeyi öp-"

"Sus kız ayıp!" Diyerek koluma cimcik atan anneme göz devirdim.

İkizin Varsa Konuş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin