✌Multi Nehir ve arkadaşları✌
Ya aklımda bir gizem/gerilim romanı var sizce yazayım mı okur musunuz ki?
İyi okumalar...
Kafamdaki deli sorular...
Tam da beynime sivri bir kancayla takılmışçasına kafamı didik didik eden o sorular;Nehir kimi seviyor?
Bugün yemekte ne var?
Gene ödev mesajı gitti mi?
Reklamdaki kızın babası öyle pasta yapmayı nerden öğrendi?Sonuncuyu çok ta merak ettiğim söylenemez neyse onu sallayın siz!
Şu Nehir cidden kimi seviyordu?
Hadi biri çıksın ve beni desin ve şu merakım bitsin!"Benii!" Diye servisin ortasında bağıran Esine baktım.Ha? Hı?
"Beni unuttun Şaban amca dur da ineyim." Diyince ofladım.Götünle gülme bana hayat.Lütfen yani.
"Irmak?" Diye dürtükleyen Tuğçe'ye döndüm.
"Hı?"
"İki saattir sesleniyorum duymuyorsun.Ne düşünüyorsun öyle kara kara?"
"Kara kara düşünmüyorum beyaz beyaz düşünüyorum." Diyip sırıtınca yüzünü buruşturdu.
"Şey diycektim yarın çıkışta bize gelsene?" Diyince önce kabul edecek gibi olsam da sonra Nehir'in yarın arkadaşlarına o kişiyi anlatacağını hatırlayıp vazgeçtim.
"Gelemem kanka biliyorsun Mügegil bizde." Diyince başıyla onayladı.
"Pekala görüşürüz." Diyerek servisten indi.O iner inmez yanıma Nehir oturdu pek bir mutlu pek bir neşeli!
"Noldu sana daldın gittin?"
"Hiç,Birşey düşünüyordum."
"Ne?" Dedi merakla.
"Havadan sudan şeyler ya." Diyince göz devirdi.
"Ne merak yaratıyon o zaman be!"
"Yaratmak Allah'a mahsustur seni cahıl!" Dedim kafasına vururken.Oysa gülerek bana baktı.
"Çok garip." Diyince ona döndüm.
"Ne?"
"Karşımda benle aynı görüntüye sahip olan birini görmem." Diyince güldüm.
"17 yıldır buna alışamadın galiba?" Diyince bu sefer o güldü.
"Tamam be bir felsefe yaptırmadın!"
"Felsefe yapma! Bekleme yapma in hadi!" Diye bağıran servisçiye göz devirerek birlikte servisten indik.
"Göt Şabo!" Dedim bahçe kapısını açarken.
"4 yıldır bir zayıflayamadı dombili!" Dedi Nehir çantasından anahtarı çıkartırken.
"Bize ne Lan kilosundan adamın?" Diyip güldüm elindeki pembe ponponlu anahtarlığa göz devirirken.Bu kızın şu pembe takıntısı ne ya!
Kapıyı açıp içeriye girdiğimde bana ters ters bakan OÇun a seni sikecem velet bakışlarımı atmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizin Varsa Konuş!
MizahMizah #5 Gittiği düğünde düğün pastasını mahveden, yanlışlıkla bikiniyle mescite giren, yaşlı teyzelerini öpüşürken basan, kimin eli kimin cebinde anlayamadığınız karmakarışık aşk hayatları ve entrikalarıyla ikizlerin hayatına hoşgeldiniz. **Bol kah...