Multi Irmak ve kıymetlisi 😂
"X e değer verirsek-"
"Yeter artık! Şu X e verdiğin değeri bana bile vermedin Deniz ya!"
Diye sızlanarak kitabı kapattım ve kendime çekerek üstüne yattıktan sonra bakışlarımı Deniz'e çevirdim."Irmak!" Diyerek kitaba uzandığında biraz daha üstüne yattım ve ona vermemekte kararlı olduğumu açık açık belli ettim.
"Kafam biraz daha matematik kaldırmayacak Deniz." Onaylamaz bir şekilde başını iki yana salladı ve tamam dercesine gözlerini kapatıp açtı.
"Peki tamam mola verelim o halde. Acıktın mı?"
"Hemde kurt gibi!" Diye hararetle cevap vermeme gülerek buz dolabını açtı ve içindekileri inceledi.
Sabah 7 de kalkıp Deniz'in evine gelmiştim ve siz fesat anlamadan söyleyeyim evde Güneş te var.
Ve saat şu an 13:00 'dı. Aralıksız ders çalışmıştık."Makarna yer misin?" Diye sorgularcasına bana baktığında hızla başımı salladım.
"Peki ben makarnayı yapayım sende salata yap olur mu?"
"Ben salata yapmasını bilmiyorum. Hayatımda yapmadım."
Gözlerini kısarak doğruluğumu teyit ettiğinde vay be dercesine başını salladı.
"Ne beceriksiz kızsın sen ya? Kendime acıyorum."
"Neden kendine acıyorsun ki?" Diye merakla sorduğumda gülerek cevap verdi.
"Evlenince yemek işleri bana kalacakta ondan." Göz devirdim.
"Seninle evleneceğimi nerenden çıkardın?"
Makarnayı kaynattığı suya dökerken gözlerini kısarak bana baktı.
"Allah dedirtti."
"Tabii canım kesin öyledir." Dedim alayla.
"Çok konuşmada dolaptan domates falan çıkar."
Ofladım.
"Salatasız da yesek olur bence." Ya sabır çekerek dolabı açtı ve kendi çıkarmaya başladı.
"Kendime cidden acıyorum."
"Kendine acıyıp durma. Seninle evlenmeyeceğim. Unuttun mu ben başkasını seviyorum." Gülerek sataştığımda aynı şekilde o da bana sataştı.
"Umarım Ilgın senin kadar beceriksiz ve üşengeç değildir."
"Doktor adamsın bir hizmetçi tutarsın biter gider Allah Allah. Sızlanıp durma koca karı gibi."
İnanamazca bana baktı.
"Ne gibi ne gibi?"
"Koca karı gibi."
"Dilinde uzun. Kendime cidden acıyorum."
"Bu kadar acıyorsan almazsın olur biter Allah Allah. Mızmızlanıp durcağına yemek yap be acıktım." Bana dehşete düşmüş bir ifadeyle baktı.
"Cidden-"
"Kendine acıyorsun." Diye gülerek sözünü tamamladım. O da aynı şekilde güldü ve yıkadığı domatesleri doğramaya başladı.
"Abi çalışmanız bitti mi?" Diye gülümseyerek içeriye giren Güneş'e gülümsedim.
"Bitti. Deniz şimdi yemek yapıyor."
"İyi bende acıktığımı söyleyecektim zaten. Abi biraz fazla yap olur mu Ilgın gelecek birazdan."
Huysuz bir ifadeyle Deniz'e baktığımda olur dercesine başını salladı ve Güneş'e gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizin Varsa Konuş!
HumorMizah #5 Gittiği düğünde düğün pastasını mahveden, yanlışlıkla bikiniyle mescite giren, yaşlı teyzelerini öpüşürken basan, kimin eli kimin cebinde anlayamadığınız karmakarışık aşk hayatları ve entrikalarıyla ikizlerin hayatına hoşgeldiniz. **Bol kah...