İVK! 16

11.1K 701 158
                                    

Depresyondaki yazarınızdan olduğu kadar komik bir bölüm Teogtan 5 yanlışım var 😔😢😭😪

Multi kıç boy...

Ayyy 👉2k 👈🙀 😍😻🙌olmuşuzzzzz! 👻  
Yerim siziii bennn 😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️😇😇😇
💃💃🏻💃🏼💃🏽💃🏾💃🏿💃💃🏻💃🏼💃🏽💃🏽👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯

İyi okumalar...

Gözlerimi ağlayan Müge'den çekerek çalan kapıyı açmak üzere kapıya yol aldım ve kapıyı açıp karşımda gördüğüm Okyanus'a buruk bir tebessüm yolladım.

"Selam."

"Selam." Diyerek içeriye geçti.

"Ee naber?"

"Pek iyi değil." Diyerek elimle koltukta ağlayan Müge'yi gösterdim.

"Sorun ne?"

"Aldatıldı.Aldatılıyor.Gerçi tam anlamıyla sevgili sayılmazlar ama." Diyince kaşlarını çattı.

"Anladığım kadarıyla sevdiği kişinin sevgilisi var."

"Gibi."

"Aşık olduğu mu var?" Diyince başımla onayladım.Okyanus burukça gülümserken Müge çatlak sesiyle araya girdi.

"Ve aşık olduğu kişi erkek!" Diyince Okyanus kaşlarını çatarak biraz düşündü.Ve sonra utanarak bana döndü.Bir şey sormak ister de soramaz gibiydi.

"Ne oldu? Sor ne soruyorsan?" Diyince biraz kızarıp bozardı ve sonra sordu.

"Müge lez mi?" Diyince Mügeyle aynı anda kahkahayı patlattık.Oysa anlamazca bize bakıyordu.

"Hayır kanka.Aşık olduğu gay!" Diyince anlamış olacak ki başıyla onayladı.

"Okula gitmiyor musun? Hazırlanmamışsın."

"Yok ben gelmiycem uzaklaştırmam bitmedi daha." Diyince güldü.

"İlk defa uzaklaştırma alan kız görüyorum." Güldüm.

"Sen neden geldin?"

"Ha Nehir aradı da birlikte okula kadar yürüyelim mi diye ben de kabul ettim." Diyince kaşlarımı çattım.Bunlar ne iş lan? Diyen iç sesime sana ne göt diye cevap verdikten sonra başımla onaylayarak Mügenin yanına oturdum.Okyanusta Nehir'i bekleyeceğini anlamış olacak ki yanıma oturdu.

"Allah aşkına Müge sen ona mı layıksın?" Diyen Okyanus'a hak vererek onu onayladım.

"Aynen.Göt beyinli nanoş!"

"Ama çok tatlı!" Diyince göz devirdim.

"Neyi tatlı be! Pembe gözlükleri mi? Cılız bedeni mi yoksa iltihaptan patlayacak büyüklükte ki sivilcelerimi? A dur! Yoksa ayol diyişi mi?" Diye araya giren Nehir'e döndüm.

"Bence de." Diyince Okyanus ta bence de Dedi.

"Ama şebek!"

"Ben bulurum sana şebek."

"Emreyle çık! Hem göt olur." Diyen Nehir'e hak verdim.

"Bence de hem Emre'ye aşıktı.İyice köpürür." Diyince biraz kafasında tartar gibi oldu ve sonra ofladı.

"Saçmalamayın kuzenimin eski sevgilisiyle mi çıkayım?" Diyince Okyanus tek kaşını kaldırarak bana döndü.

"Seninle mi sevgiliydi o?" Diyince göz devirdim.

İkizin Varsa Konuş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin