Multi Irmak
"IIIRRRMAAAAAAAKKK!" Diye cırlayan Nehir'in sesini duyunca kötü kız kahkahaları attım.Ne vardı yani şampuanını boşaltıp yerine deterjan döktüysem?
"Gene ne yaptın kız!" Diyerek koluma vuran anneme kaşlarımı çatarak baktım.Hayır yani milletin benim kolumla derdi ne?
"Anne bişey yapmadım ya sadece saçı daha iyi temizlensin diye şeettim yani!" Diyince göz devirdi.
"Ne bok yedin gene?" Diyince göz devirdim.
"Aa anne ne biçim konuşuyorsun sen öyle ya! Bize hep sen öğrettin böyle şeyleri!" Diyince güldü.
"Ne yaptın gene?"
"Şampuanını boşaltıp yerine deterjan döktüm." Diyince kahkaha attı.
"Saçı odun gibi sertleşmiştir Allah bilir!" Diyince sırıttım.
"Amacım da oydu zaten!" Göz devirdi ve odamdan çıkarken konuştu.
"Tatilin bitmesine 2 hafta kaldı küçük hanım! Tatile çıkıyoruz!" Diyince göz devirdim.
"Anne evimiz denize yakın önünde havuz mutfakta hizmetçi kapıda şöför! Hey yavrum hey! Bu kadar imkan varken tatile çıkıyoruz peki orda yapacağımız ne? Denize ve havuza girmek! Pardon da anne parayı it mi sıçıyor?" Diyerek kollarımı birbirine bağladım.
"Sana ne Irmak parayı sen mi kazanıyorsun sanki? Nehir duyunca sevinçten havalara uçtu.Ama sana ne yapsak yaranamıyoruz!" Ofladım.
"Ne Zaman gidiyoruz?"
"Yarın saat 10 da uçak kalkacak hazırlan!" Diyince başımı salladım ve dolabımın üstündeki orta boy sarı bavulumu alıp yatağın üzerine koydum.Dolabımı açınca ofladım.Tabi ki düzenli değildi katlamadan direk attığım için.Allah bilir içinde kirliler bile vardır.Oflayarak temizleri ayıklamaya başladım.
💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼
Herşeyi koyduğuma emin olduktan sonra bavulu kapattım ve kapımın önüne çıkarttım.O sırada Nehir bana seslendi.
"Irmak gelsene bi bavul kapanmıyor!" Duyunca hevesle odasına daldım ve bavulun üstüne oturdum.O da gülerek bavulunu kapattı.
"Diğerine de otur." Diyince göz devirerek diğer bavuluna oturdum.Bir büyük bir küçük bavul hazırlamıştı.Bu bavulun üstüne oturma işi eğlenceli tavsiye ederim.Onu da kapattıktan sonra o arkasını dönünce ağızımla osuruk sesi çıkarttım.Gülmemek için yanağımın içini dişlerken gözlerini sonuna kadar açmış bir şekilde bana döndü.
"Sen-bavulumun-üstüne- gaz-mı-çıkardın?" Dedi tane tane.
"Evet ne var yani?" Diyince sinirle inleyerek kolumdan tuttu ve beni yere fırlattı.
"Pis gazını bavuluma bulaştırdın." Diyerek burnunu kapatıp penceresini açtı.
"Çık odamdan kokarca gibi kokutma içeriyi!" Diyince o görmeden bıyık altından güldüm.
"Iyy beni konuşturdun ağzımın içine osuruk girdi!" Diyince artık daha fazla kendimi tutamayacağını anladım ve kahkahayı bastım.Gerizekalı ya ağzıma osuruk girdi diyo!
"Götümü mü yedin sanki salak!" Diyince beni ittirerek odadan çıkardı.
"Mallaşma osurmadım tabi ki de!" Dediğim gibi kapının arkasından tekme sesi geldi.
"İnanmazsan inanma be!" Odama girince dolaptan havlumu aldım ve duşa girdim.Tabi girerken başka bir şişeye boşalttığım şampuanı yanıma almayı unutmadım.Sonra Nehir'e kazdığım kuyuya ben de düşerim mazallah!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizin Varsa Konuş!
HumorMizah #5 Gittiği düğünde düğün pastasını mahveden, yanlışlıkla bikiniyle mescite giren, yaşlı teyzelerini öpüşürken basan, kimin eli kimin cebinde anlayamadığınız karmakarışık aşk hayatları ve entrikalarıyla ikizlerin hayatına hoşgeldiniz. **Bol kah...