Pekala Deniz'e Okyanus'u soramıyordum ama bu sosyal medyadan öğrenemeyeceğim anlamına gelmiyordu.
Öncelikle Esin'in hesabına girdim ve Okyanus'un profiline tıkladım. Ayrıldığımızdan beri fotoğraf atmamıştı. Oysaki aşkısı Nehir günlük fotoğraf atıp aşk sözleriyle paylaşıyordu. Tabi ben Okyanus'u engellediğimden o da atıyordur diye düşünüyordum.
Okyanus'un takip ettiği kişilere girdim ve Deniz yazdım. Bir kaç kız vardı bir kaçta erkek. Neden Deniz ismi unisex ki?
Bir kaç kişiden sonra Deniz'in hesabını görmemle gözlerimi sıkıca kapattım ve derin bir nefes aldım. Akrabalardı.
Oradan Ada'nın profiline girdim ve ona da baktım o da takip ediyordu.Şimdi Ada'nın soyadı Kaytancı Ada Okyanus'un halasının kızı. Deniz'in de soy adı Atasoy olduğuna göre Denizle Ada'nında aralarında bir bağ olması için Deniz'in Okyanus'un amcaoğlu olması gerek.
Böylelikle Okyanus ve Deniz amcaoğlu Ada da halalarının kızı oluyordu.Gördüğünüz gibi kafam böyle konularda zehir!
Esin'in hesabından çıkmadan önce Barış'ın bir fotoğraf paylaştığını ve Esin'i etiketlediğini görmemle bildirime bastım ve fotoğrafın açılmasını bekledim.
Fotoğraf açıldığında Esin başını Barış'ın omzuna yaslamış içten bir şekilde gülümsüyorken Barış'ınsa yapay bir şekilde sırıttığını fark ettim.
Altınaysa
yeni başlangıç...
Yazmıştı.Hayır hayır. Başlangıç yapayım derken Esin'in duygularıyla oynayamazdı. Off Barış off!
💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼
"Demek kuzenler ha?"
"Bilmiyorum sadece öyle tahmin ediyorum Müge."
"Kızım sendeki şansa bak." Diyerek elindeki elmadan bir ısırık aldı.
"Hiç deme! Bendeki şansı bir kavanoza koysam iki güne küflenir."
"Neyse boşver sen. Hem Okyanus'un kuzeniyse ne olmuş yani? Kuzenine çekmediği belli çocuğun aha delikanlı."
"Gay birine aşık olan kızın birine delikanlı demesi pekte teselli olmadı şu an."
"Off ben yatıyorum sen de dersin bitince ışığı kapatıp zıbarırsın." Dediğinde tamam anlamında başımı sallayıp tekrar kitaba döndüm. Allah'tan biyoloji diye bir ders vardı ve Allah'tan ezberim iyiydi.
"Ha bu arada söylemeyi unuttum." Diyerek yattığı yerden doğrulan Müge'ye dönmeden seni dinliyorum anlamında başımı salladım.
"Yarın işe başlıyorsun sana iş ayarladım." Dediğinde konu ilgimi çektiğinde dönen sandalyede dönerek ona döndüm.
"Nerde bu iş?" Dediğimde sinsice sırıttı.
"Deniz Cafe." Kaşlarımı çatarken elimi kitabı atarak ona fırlattım.
"Sana inanmıyorum Müge!"
💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼
"Günaydın." Diyerek sabah sabah nerden bulduğunu bilmediğim enerjisini benimle paylaşan Deniz'e sinsice sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizin Varsa Konuş!
ComédieMizah #5 Gittiği düğünde düğün pastasını mahveden, yanlışlıkla bikiniyle mescite giren, yaşlı teyzelerini öpüşürken basan, kimin eli kimin cebinde anlayamadığınız karmakarışık aşk hayatları ve entrikalarıyla ikizlerin hayatına hoşgeldiniz. **Bol kah...