İVK! 48

7.1K 535 312
                                    

Arkadaşlar benim yakaladıklarım içinde en iyi mizahta 7 yi görümüştük sizden ricam biraz asılıp oy vermediğiniz bölümlere oy vermeniz ve yorum yapmanız eğer mizahta ilk 3 ü görürsek özel bölüm gibi sürprizler yapabilirim şimdiden teşekkürler 😘

Multi Nehir ve anneleri

Üniversite sınavına girmeme 1 hafta kalmıştı.
Tabi doğum günümde baya yaklaşmıştı haliyle.
Fakat şöyle bir şey vardı.
Annem kalçasını yanlış duymadınız kalçasını kırdığı için doğum günümü 1,5 ay sonrasına ertelemiştik.
Kalçasını nasıl kırdığı hakkında pek bir bilgim yoktu ve inanın çok fesat tahminlerim vardı ve bu tahminlerimin sayesinde İstanbul'a gittiğimde babamın yüzüne gülmemek için kendimi sıkacaktım.
Annemi görmek için 2 günlüğüne İstanbul'a gidecektim.

Hava alanında uçağı beklerken oflayarak Deniz'e baktım.

"Bok mu vardıda böyle erken geldik? İki saattir bekliyoruz."

"Hayır Irmak 1 saat 58 dakikadır bekliyoruz." Diye beni aydınlattığında göz devirdim.

"Aman ne komik!"

"Mızmızlanma da kalk yürü bavulunu falan geçirelim."

Ayaklanıp bavulumun sapını çektiğinde bende ayaklandım ve yürümeye başladık.

"O test kitaplarını vakit buldukça çöz tamam mı? Zaten hala çok eksiğin var. Tıp falan kazanamayacaksın bu gidişle."

"Biliyorum." Diye sızlandım. Durdu ve bana dönerek ellerini kollarıma yerleştirdi ve gözlerimin içine baktı.

"Ama bu haftayı ve sınavı iyi değerlendirirsen pek imkansız değil. Bu yüzden bol bol test çöz biraz kafa dinle ve... "

Duraksadı ve gülümsedi.

"Seni sevdiğimi unutma." Dayanamayarak güldüm.

"Unutmam." Gülerek ceketimin fermuarını çekti ve kapüşonlusunu başıma geçirdi.

"Akşam akşam hasta olursun dikkat et."  Göz devirdim.

"Tamam anne." Burnumu sıktı ve bavulumu görevlilere verdikten sonra belimden tutarak beni uçak pistinin olduğu yere yönlendirdi.

"Aşık olduğun çocuğu da görecek misin orada?" 

Hava alanından çıkmamızla yağmur bizi karşılarken göz ucuyla ona baktım.

"Muhtemelen."  Dalgın bir şekilde başını salladıktan sonra uçağın önüne geldiğimizi belli edercesine çenesiyle uçağı gösterdi.

"Kendine dikkat et."  Diyerek kollarını açtı.

Tamam anlamında başımı salladım ve kollarının arasına girerek ona dostça sarıldım. Onun sarılışınınsa pek dostça olduğundan emin değildim.
Kollarından çıkıp gülümsedim.

"Islanacağız ben uçağa geçeyim sende git."

"Peki." Uçağın merdivenlerini çıktım ve sonuncusuna geldiğimde uçağa geçmeden önce son kez ona el sallayıp içeriye geçtim.

İstanbulda beni neler bekliyordu kim bilir?

💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️

Uçaktan indiğimde beni karşılamasını bekleyeceğim en son kişilerin beni karşılaşmasıyla günün ilk şokunu yaşamış oldum.

Barış ve Esin çifti...

Esin beni görür görmez heyecanla bana sarılırken Barışsa özlem dolu bakışlarla beni süzmüştü.

"Hoşgeldin!" Diyerek koluma giren Esin'e gülümsedim.

İkizin Varsa Konuş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin