İyi okumalar...
Multi Okyanus ✌️
Yüzüme gelen güneşle gözlerimi açtım.
Etrafı incelediğimde kaşlarımı çattım. Burası benim odam değildi.
Nerde olduğumu hatırladığımda derin bir nefes alarak doğruldum.Emir trenin biraz berisine gitmiş uyuyordu ve muhtemelen bir kez daha dönerse düşecekti.
Sessizce ayağa kalktım kalkarken zorlandığımı fark ettiğimde ayağımdaki topukluları çıkardım ve olduğum yerde bırakarak aşağıya indim.
Hızlı adımlarla yürürken ayağımın altına batan taşlar canımı acıtıyordu.
Umursamadan yürümeye devam ettim ve caddeye çıktığımda önümden geçen ilk taksiyi durdurup evin adresini verdim.
Arkama yaslanarak gözlerimi kapattım.
Eve gidince ne hesap verecektim acaba?
Çantamdan çıkardığım telefonu açtığımda 5 cevapsız arama olduğunu gördüm.
3'ü Nehirden 1'i Tuğçe'den 1'i de Okyanus'tandı.
Muhtemelen Nehir bana ulaşamayınca Tuğçe'yi aramıştı onlarda olup olmadığımı sormak için e tabi Tuğçe de bunu Okyanus'a yetiştirmişti!
WhatsApp'a girdiğimde Okyanus'tan gelen mesajı her ne kadar merak etsemde görüldü gitmesin diye açmadım ve direk Tuğçe'ninkine girdim.
Kimden: KIZIL SÜRTÜK
Irmak nerdesin kızım sen? Ortalık ayağa kalktı senin yüzünden! Hepimiz sendeyiz. Okyanusta burda ;) çocuk kafayı yiyor nerde diye 😂
Yazdığı mesaja göz devirdikten sonra Mert'inkine girdim.
Kimden: PEPELİ DON
Irmk nrdsn kocaya mı kçtın yksa kız :p
Buna biraz güldükten sonra Esin'den gelene girdim
Kimden: TESCİLLİ MAL
Irmak hangi deliktesin? Ay yoksa delikte misin? Hangi deliktesin? Yer delinir mi ki? Sahi nerdesin?
Attığı mesajı biraz anlamaya çalıştım ama anlayamayınca Nehirinkine girdim.
Kimden: İKİZİM
Nerdesin ya? Annemlerde yoklar ne yapacağımı şaşırdım. Mesajımı görünce beni ara. Seni merak ediyorum!!!
Ve son olarak merakıma yenik düşüp Okyanustan geleni açtım.
Kimden: KAKULE :D
Nerdesin Irmak? Söyle almaya geleyim seni. Söz hiçbir şey sormam.
Okuduktan sonra sildim ve telefonu çantama koydum.
Camdan dışarıya baktığımda sitenin önüne geldiğimizi fark ettim ve taksiciye durmasını söyleyip parayı ödedikten sonra taksiden indim.
Sitenin içinde biraz yürüdükten sonra evin önüne gelmemle çantamdan anahtarlarımı çıkartıp kapıyı açtım.
Benim geldiğimi duymayan arkadaşlarımın üzerinde gözlerimi gezdirdim.
Nehir Tuğçe ve Esin birbirlerine sarılmış ağlıyor,
Okyanus tekli koltuğa geçmiş elleriyle kafasını kavramış yere bakarken stresli bir şekilde dizini sallıyor,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizin Varsa Konuş!
HumorMizah #5 Gittiği düğünde düğün pastasını mahveden, yanlışlıkla bikiniyle mescite giren, yaşlı teyzelerini öpüşürken basan, kimin eli kimin cebinde anlayamadığınız karmakarışık aşk hayatları ve entrikalarıyla ikizlerin hayatına hoşgeldiniz. **Bol kah...