İVK! 49

7.2K 507 411
                                    

Arkadaşlar Ilgın ve Adanın parodisini takip edin lütfen.

ilginatesivk

adakaytanciivk

Multi mezuniyetten NehOk...

Hızla onu ittim. Onca lafı edip bir kez özür dilemedikten sonra gelip burda bana seni seviyorum diyemezdi. Üstelik Nehirle hala sevgiliyken.

"Ya sen ne pislik bir insansın ya! Tiksiniyorum senden midemi bulandırıyorsun." 

"Ne oldu?"  Dediği şeyle histerik bir kahkaha attım.

"Ne mi oldu? Ya sen bana sürtük dedin sonra gittin ikizimle sevgilicilik oynadın gözümün önünde önemsiz biri olduğumu söyledin! Şimdi de gelmiş ben seni seviyorum diyorsun! Manyak mısın oğlum sen? Kafanda var mı cidden?"

"Irmak-"

"Kes! Dinlemek istemiyorum. Ben senin hayatında sıkılınca yanına geleceğin baldız fantazin değilim anladın mı beni? Buraya da annemler bir şey çakmasın diye geldim zaten yoksa benim bir daha seninle işim olmaz. Siktir git hayatımdan." 

Cevap vermesini beklemeden ona omuz atarak bir iki adım atmıştım ki sertçe kolumdan tuttu ve beni kendine çevirdi.

"Bana hala aşıksın. Ne kadar direnirsen diren sonunda gene benim yanıma geleceksin biliyorsun değil mi?" 

Cevap vermememden cesaret alarak devam etti.

"Sonunda yine o bahsettiğin baldız fantazisinde başrolü oynayacaksın."

Bir insan kendinden daha ne kadar nefret ettirebilirdi?

Okyanus'un bu işte uzman olduğu kesindi.

Daha fazla dayanamayarak yüzüne tükürdüm.

Hakediyordu!

Başını yana yasladı.

"Pekala hakettim."

"Bunun farkında olman güzel." Dedim ve kolumu sertçe ondan kurtarıp hızlı adımlarla eve yürümeye başladım.
Tam öne bahçeye dönüyordum ki bir anda karşıma çıkan Nehirle duraksadım.

"Hah burada mıydın? Hadi kalkıyoruz annem seni çağırmamı istedi."

Koluma girdi ve beraber eve yürüdük.

💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️

"Eee kanka hiç görüşemedik anlatsana nasıldı Muğla neler yaptın orda?"

"İyiydi işte Tuğçe ne olabilir Mügelerle kaldım, OÇunla uğraştım falan."

Tuğçe'yle Esin birbirlerine bakarak imali bakışlar attılar.

"Bu kadar yani?"  Dedi Esin emin misin dercesine.

"Evet."

"Yani Deniz diye biriyle tanışıp sevgili olmadın?" 

Kaşlarımı çattım.

"Siz nerden biliyorsunuz Deniz'i?" 

"Doğruymuş!" Diyerek çığlık attıklarında susturmak için kollarını sıktım.

"Medyum musunuz nesiniz lan?"

"Ya Nehir anlattı Muğladan gelince. Daha doğrusu Okyanus'a anlatırken biz duyduk. Aşk olsun Irmak bizden sevgilin olduğunu sakladın ya bravo!"

İkizin Varsa Konuş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin