İVK! 24

7.9K 589 112
                                    

İkizin Varsa Konuş!'u instagramdanda takip edin lütfen! Bölümlerden sözler ve kesitler olucak :)

4 k mı?
Yaaa 😍

"Günaydın." Diyerek gülümseyen Okyanus'a Nehir'den gizli kaçamak bir gülücük gönderdim.

"Sanada kanka."

"Proje ödevi için eşlerimiz belli olmuş panoya asmış hoca.Tahmin et bakalım sen kimlesin?" Dedi sırıtarak.

"Kimle?" Güldü.

"Benimlesin." Diyince göz bebeklerim kocaman olurken zıplamaya başladım.

"Yess bee! Benimkini yaparsın sen demi?" Diyince göz devirdi.

"Saçmalama Irmak sende yardım edeceksin." Diyince yüzüm geri düştü.

"Off Okyanus!"

"Ofu pofu yok yardım edeceksin o kadar."

"İyi be!" Diyerek arkamı döndüm ve sınıfa doğru yürümeye başladım.

"Küsmedin değil mi?"

"Hayır tabiki." Dedim kapıyı açarken.Sınıftaki herkesin gözü bize dönerken Sude ve Berra bize bakıp birbirlerine imalı bakışlar attılar.Nehirse bize biraz sinirle baktıktan sonra sırıttı ve onların kulağına bişey söyledi.Üçü birden gülerken bizse Okyanus'la benim sırama geçtik.Okyanusta yanıma oturunca ona kaşlarımı kaldırarak baktım oysa umursamazca omuz silkti.

"Vaaaay Irmak tarihteki ilk sevgilini yaptın galiba." Diyerek gülen çakma Rihannayı süzdüm. Ah ondan nefret ediyordum.

"Kardeşiz biz." Diyince güldü ve başını salladı.

"Kardeş ayağı göt ayağı derler yarın birgün elele girersiniz siz bu kapıdan." Diyince bende onun gibi sırıttım.

"Bu sınıftaki tüm erkeklerle kardeşim ben hangi biriyle çıktığımı gördün Hatice?" Diyince sırıttı.

"Onun bir farkı var." Diyip gözünün ucuyla Nehir'e baktı ve göz kırptı.

Nehir'in Okyanus'u sevdiğini biliyordu ve bana kardeşin için bu çocukla fingirdersin demeye getiriyordu!
Ah sen bittin Çakma Rihanna!

"Galiba alnımda ayna falan var kendini görüyorsunda ona konuşuyorsun." Dedim gülerek.Oysa göz devirdi.

"Aslında fena çocuk değilsin.İnek,süt çocuğu hahaha tam da Irmağa göre.
Haylaz Irmak ve Uslu çocuk Okyanus!" Diyip kahkaha attı.

"Ben şahsen sevgili olmanızı isterim." Dedi Mert gülümseyerek.

"İkinizde kardeşimsiniz." Diyince göz devirdim.

"Biz de kardeşiz yalnız! Okyanus sende birşey desene ya!" Diyince hafifçe gülümsedi.

"Doğru söylüyor kardeşiz biz."

"Okyanus? Şu soruya bakar mısın?" Diyip elindeki soru bankasını Okyanus'un önüne koydu Nehir.
Okyanus onun getirdiği soruyu çözmeye başlarken Nehirse bana bakarak göz devirdi.

"Kaysana Irmak biraz şuraya oturayım ayakta mı bekliycem iki saat?" Diyerek Okyanus'u itekleyince ikimizde kaydık ve Nehir Okyanus'un yanına oturdu.
Pardon dibine!

"Kolay ki bu soru nasıl yapamadın sen bunu? X eksenine göre yansımasını alacaksın." Diyen Okyanus'u duyunca gülmemek için kendimi zor tuttum.Sırf Okyanus'a soru sormak için önüne gelen soruyu getirmiş manyak!

"Haa ben düşünemedim öyle.Neyse şuna da baksana." Diyerek sayfayı çevirdi.Gösterdiği soruya göz ucuyla baktığımda doğru cevabı bulduğu halde silip yanlış işareti koyduğunu fark ettim.
Aptal Nehir!

İkizin Varsa Konuş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin