✌Multi Müge✌
️İyi okumalar...
"Tatlıyla balla sen kes diye söz olurum kırmızı şalla gelirsin diye yol olurum tat-"
Kafamı yastıkta bir o tarafa bir bu tarafa çevirerek uyumaya çalışıyordum ama nafile.
Nehir sabahtan beri bir şarkı açmış bağıra bağıra söylüyordu odasında.Hayır yahu duyan da sesi güzel sanacak.Karga gibi!
Lan sesi kötüyse duyan kişi Nasıl sesi güzel sansın? Diyen iç sesime hak verir gibi olup sonra kendimi bozmamak için siklemeyerek Nehir'in odasına daldım."Tatlıyla balla-"
"Irmak beni döv diye şarkı söylerim.Irmağın uykusunda dövsün diye kaşınırım!" Diye şarkısını tamamlayınca kaşlarını kaldırarak bana baktı.
"Vay güzel uydurdun." Diyince sırıttım.
"Ne sandın olum?" Diyince güldü.
"Sesin bok gibi Nehir.Ama yine de şarkı söylüyorsun?"
"İşte canımcım herkesin seninki gibi Allah vergisi güzel bir sesi yok." Diyince sırıttım.Sesim güzeldi.Şarkı söylemeyi severdim.Ama yabancı şarkıları.Saçma türk şarkılarını değil.
Bir dudak bir yanak yolla ne Lan?"İrmiiikk!" Diye cırlayarak sırtıma atlayan Orçun'a bakarak kaşlarımı çattım.Al işte bir mal daha!İrmik ne Lan?
"Kolum kırık Orçun!" Diyince göz devirdi.Lan sen daha 7 yaşındasın götünün bokuyla göz deviriyon?
"Hem İrmik ne be? Helva mıyım ben?" Diyince sırıttı.
"Irmak'ın harflerini değiştirdim ben."
"Ay götüm?" Diyerek kafasına hafiften vurdum.
"Kimin kardeşine vuruyon Lan sen göt!" Diyerek enseme şaplak indiren Mügeye göz devirdim.
"Sensin göt!"
"Irmal!" Diyince ofladım.
"Neden bugün herkes benim adımın harfleriyle oynuyor?" Diyince gülüştüler.
"Niye adının harfleri oyuncak mı?" Diyen Mügeye kırık olmayan kolumla dirsek attım ve odadan çıktım.
"Hepiniz iğrençsiniz ve sen Müge! Annene Erol'u ispikleyeceğim." Diyip odadan çıkınca Mügenin ışık hızıyla koşarak önüme geçmesiyle göz devirdim.Göt!
"Ya kuzen bak yanlış anlıyorsun hem bak-" diye laf anlatırken ben de sizin merakınızı gidermek amaçlı açıklama yapayım Erol pardon Eröl Müge'nin belirsiz sevgilisi.Anlamadınız dimi?
Yani şöyle:
Eröl'le Müge sevgili mi değil mi bilmiyoruz.Çünkü Eröl henüz bu konuya açıklık getirmedi.Bikoz Eröl is nanoş Bikoz Eröl is gay Bikoz Eröl is kız gibi erkek kapiş? Normalde bizim Müge de benim gibi erkeksiydi hep o nanoş kız etti.Adam ayol diyor ayol!
Hadi o güne dönelim mi kankişçikler?2011 yazı...
Çevirdiğim şişenin ucu Nehir ve bende durunca sinsice sırıttım.
"Doğruluk mu cesaretlilik mi?" Diyince biraz düşünür gibi oldu.
"Doğruluk."
"Hiç okulda osurdun mu?" Diyince göz devirdi ve cevapladı.
"Hayır tabi ki!"
"Doğruluk dedik canım." Diyince ofladı.
"Pekala bazen." Diyince kahkaha atarak şişeyi çevirdik.Şişe Müge ve ben de durunca sırıtarak sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizin Varsa Konuş!
HumorMizah #5 Gittiği düğünde düğün pastasını mahveden, yanlışlıkla bikiniyle mescite giren, yaşlı teyzelerini öpüşürken basan, kimin eli kimin cebinde anlayamadığınız karmakarışık aşk hayatları ve entrikalarıyla ikizlerin hayatına hoşgeldiniz. **Bol kah...