Τέλος το καλοκαίρι, γαμωτο, και πέρασα τόσο καλά φέτος, είχα παει μόνη μου διακοπές με την Ann και ήταν τόσο υπέροχα. Τέλος πάντων, επιστροφή στα παλιά. Όλα ξεκίνησαν κλασικά, δύσκολο ξύπνημα, δύσκολη επιλογή ρούχων και πολύ πολύ βαρεμάρα. Ήρθε η Ann να με πάρει απ'το σπίτι, όσο πηγαίναμε σχολείο συζητούσαμε το τι θα θέλαμε να πετύχουμε φέτος ( λες και έχει καμία σημασία, τίποτα δε θα κάνουμε στο τέλος ) κι έτσι πέρασε λίγο γρήγορα η ώρα.
Παραδόξως, για πρώτη φορά στη ζωή μας δεν αργήσαμε πρώτη μέρα φτάσαμε 10 ολόκληρα λεπτά νωρίτερα, new record . Με το που φτάσαμε ακούσαμε φωνές. Δράμα απ'τη πρώτη μερα; Μετά διαπέρασε στο αφτί μου αυτή χαρακτηριστικη, απαίσια τσιριχτη φωνή της Kate. Φυσικά και δεν έτρεξα να δω τι γίνεται γιατί δε με ένοιαζε καθόλου. Παρόλα αυτά ήθελα δεν ήθελα έμαθα και τελικά με ένοιαζε και με το παραπάνω μάλιστα.
Αφού τελείωσαν οι φωνές ήρθε κατά πάνω μας η Natalia φωνάζοντας
"Victoriaa συμβαίνουν υπέροχα πράγματα"
Προφανώς και μου έκανε εντύπωση γιατί δε πολύ μιλάμε στο σχολείο αλλά oh well, την ρώτησα τι έγινε.
"Χώρισε η Kate με τον Liam επειδή θέλει τον Adam αλλά ο Adam θέλει εσένα κι αυτή άρχισε να τσιρίζει και-"
Την διέκοψα, τα έλεγε όλα τοσο γρήγορα που δεν καταλάβαινα και πολλά, μετά τα εξήγησε καλύτερα και κατάλαβα, λοιπόν με λίγα λόγια η Kate είναι μια σκύλα που τα θέλει όλα δικά της και νομίζει πως μπορεί να τα χωρίζεται όλα όπως θέλει αυτή, αλλά αυτή τη φορά δε θα γίνει έτσι , το ότι τα είχε με τον Liam ενώ τον ήθελα δεν είναι σύμπτωση, ήξερα ότι τον ήθελα και του ρίχτηκε, καιρός να κάνω κι εγώ το ίδιο.
Αφού τελείωσε ο αγιασμός είπα να πάω προς τον Adam, ευκαιρία να έβλεπε και η Kate ότι μιλάω μαζί του κι ότι δεν απαξιώ.
"Γεια σου Vic, πως κι από δω;"
"Να μωρέ, είπα μήπως θες να πάμε για κάνα καφέ μιας που τελειώσαμε νωρίς"
Εκείνη τη στιγμή περνούσε η Kate με την Ariana από μπροστά, πόσο μου αρέσει να την βλέπω θυμωμένη. Γενικά δεν είμαι άτομο που θα προσπαθήσει να δημιουργήσει μπελάδες στον άλλον αλλά η συγκεκριμένη κοπέλα δεν με έχει αφήσει σε ησυχία από τη στιγμή που πάτησα το πόδι μου σ'αυτό σο σχολείο. Πιστεύω πως ήρθε η στιγμή να αλλάξουν οι ρόλοι .
Πήγαμε για καφέ και εντελώς τυχαία στο ίδιο μαγαζί βρισκόταν και η Kate, η καημενουλα είχε λυσσάξει, πόσο κρίμα.
Καθίσαμε για καμιά ώρα και μιλούσαμε και μετά έκανε κίνηση να με φιλήσει, ε δεν αντιστάθηκα κι Εγώ, αν πω ότι δεν μου άρεσε ποτέ θα είναι ψέματα. Η Ariana έκανε νοήματα στη Kate να μας δει, κατευθείαν σηκώθηκε κι έφυγε με το κλασικό περπάτημα της Ντίβας. Δεν έδωσα και πολύ σημασία (έως και καμιά) στην αποχώρηση της και απλά συνέχισα να περνάω καλά με τον Adam, εξάλλου σιγά μην ξανά βγαίναμε, είναι player δεν έχει κάνει ποτέ σχέση ή οτιδήποτε τέτοιο με κοπέλα.Καθίσαμε αρκετή ώρα μαζί και μετά με πήγε σπίτι, να σημειωθεί ότι μένω μόνη μου από πέρσυ που οι γονείς μου έφυγαν Γαλλία για οικονομικούς λόγους, πριν ανέβω πάνω με άρπαξε απ'το χέρι και μου ψιθύρισε στο αφτί
"Τι θα έλεγες να προσπαθήσουμε να το πάμε σοβαρά;"
Μμμναι, Adam και σοβαρά δε πάνε μαζί, αλλά αν το καλοσκεφτείς δεν το έχει ξαναπει σε καμία οπότε γιατί να μην κάνω μια προσπάθεια; Τον φίλησα και έγνεψα καταφατικά.
Στη συνέχεια ανέβηκα σπίτι και πήρα αμέσως τηλέφωνο τη κολλητή μου, φυσικά και μου είπε ότι ειμαι τρελή αλλά τι σόι κολλητή θα ήταν άμα δε το λέγε; Όλο το βράδυ μιλούσα Chat με τον Adam, ήταν λες και γνώριζα έναν άλλον άνθρωπο πραγματικά δε το περίμενα, είπε πως το επόμενο πρωί θα περνούσε να με πάρει με το αυτοκίνητο για να πάμε μαζί σχολείο αλλά δε δέχτηκα, όχι επειδή φοβάμαι, απλά δε θέλω να δείξω ότι τώρα που ειμαι με τον Adam την έχω δει κάποια όπως θα έκανε η Kate, είναι άσχημο να δείχνεις τέτοια εικόνα στους γύρω σου.
Οι επόμενες μέρες κύλησαν πολύ όμορφα γνωρίστηκε και η Ann με τον Adam, αν και κάναμε πολύ καλή παρέα είχε ακόμα πολλές αμφιβολίες γι αυτόν, στην αρχή δεν την άκουγα καθόλου αλλά στη πορεία κατάλαβα ότι ίσως να είχε δίκιο..
YOU ARE READING
Forbidden Love #Starterliste2019
Teen FictionΤι συμβαίνει όταν η 17χρονη Victoria ερωτεύεται έναν πολύ μεγαλύτερο της άντρα μετά από έναν άσχημο χωρισμό; Θα καταφέρει να κρατήσει αυτή η σχέση; *Αναπάντεχες ανακαλύψεις και πολλά εμπόδια*