Πλησίασε ακόμα πιο κοντά και ακούμπησε τα χείλη του στα δικά μου. Ήξερα πως αυτό ήταν μεγάλο λάθος και δεν ανταπεδωσα, αυτός συνέχιζε να προσπαθεί μέχρι που κατάλαβε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει αυτό που ήθελε. Με κοίταξε με έντονο βλέμμα, με έπιασε απ'τους ώμους κι άρχισε να με ταρακουνάει ελαφρά.
" Το ξέρω ότι το θες ρε γαμωτο μην κολλάς σε παρακαλώ"
"Nathan εγώ..."
"Άσε τα πρέπει και Κάνε αυτό που θέλεις"
Για μια στιγμή όλα γύρω μου ήταν μαύρα και μπορούσα να διακρίνω μόνο την φαγούρα του, σήκωσε το χέρι μου και του χάιδεψα ελαφρά το μάγουλο ενώ τον κοιτούσα στα μάτια προσπαθώντας να τον κάνω να μαλακώσει το βλέμμα του. Σιγά σιγά η ανάσα του άρχισε να μην είναι τόσο βαριά και τα μάτια του άρχισαν να δείχνουν ένα πιο γλυκό συναίσθημα. Κοίταξε το πάτωμα και έκανε κάποια βήματα προς τα πίσω, πήγε προς το δωμάτιο του με αργά βήματα και πριν κλείσει την πόρτα τον έπιασα απ'το χέρι. Γύρισε απότομα και με κοίταξε.
"Τι θέλεις;"
"Τίποτα, πήγαινε"
"Ρε Victoria άσε τα παιχνίδια"
Βουρκωσα επειδή βρισκόμουν σε πλήρη απόγνωση, νιώθω πάρα πολλά για τον James αλλά ο Nathan έχει κάτι στο οποίο δεν μπορώ να αντισταθώ. Άφησα το χέρι του και πήγα με γρήγορα βήματα στο δωμάτιο μου, ένιωθα πως τα είχα κάνει όλα λάθος. Το μόνο που ήθελα ήταν να ξεκαθαριστούν όλα μέσα μου, δεν μ'αρέσει να κάνω χαζομάρες και να πληγώνονται άλλοι εξαιτίας μου.
Εκεί που κοιμόμουν ήρεμα άρχισα να ακούω δυνατούς χτύπους από το διπλανό δωμάτιο, σηκώθηκα και έτρεξα να δω τι γίνεται. Άνοιξα την πόρτα και είδα τον Nathan να χτυπάει τον τοίχο και να τρέμει.
"Nathan...."
"Φύγε Victoria σε παρακαλώ φύγε"
"Μα-"
"Είπα κάτι"
Ξανά πήγα στο δωμάτιο μου αλλά δε μπόρεσα να κοιμηθώ, καθόμουν και σκεφτόμουν τι μπορεί να έχει συμβεί για να φτάσει σε τέτοιο σημείο.
Μετά από λίγη ώρα κατάφερα να κοιμηθώ, το πρωί μπήκε ο Nathan στο δωμάτιο μου και κάθισε δίπλα μου. Το είχα καταλάβει αλλά δεν αντέδρασα γιατί ήθελα να δω τι θα κάνει, μου χάιδεψε τα μαλλιά και είπε σιγανά "γιατί να της μοιάζεις τόσο...".
Στην συνέχεια απλά συνέχισε να με χαϊδεύει, με φίλησε στο μέτωπο και έφυγε με ελαφρά βήματα.Δεν μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς ήθελε να πετύχει, την μια είναι σκληρός κι απότομος και την άλλη είναι τρυφερός και τελείως μυστικοπάθης, είχα αρχίσει να καταλαβαίνω βέβαια μερικά πράγματα, όπως το ότι ο λόγος που φέρεται τόσο περίεργα ορισμένες φορές είναι το ότι του θυμίζω την πρώην του.
ESTÁS LEYENDO
Forbidden Love #Starterliste2019
Novela JuvenilΤι συμβαίνει όταν η 17χρονη Victoria ερωτεύεται έναν πολύ μεγαλύτερο της άντρα μετά από έναν άσχημο χωρισμό; Θα καταφέρει να κρατήσει αυτή η σχέση; *Αναπάντεχες ανακαλύψεις και πολλά εμπόδια*