Βγήκαμε έξω από την πολυκατοικία και ο James σκέφτηκε να πάμε σπίτι του να μιλήσω κι εγώ με την Kate, δεν ήταν κακή ιδεα, ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να ξεκαθαριστούν όλα επιτέλους. Ξεκινήσαμε για να πάμε στο σπίτι Του, ξαφνικά άρχισα να τα βλέπω όλα πιο αισιόδοξα. Είδα πως ο James με εκτιμάει πραγματικά, ο Alex το πήρε καλύτερα απ'όσο πίστευα και η Kate δεν έχει πλέον θέμα μαζί μου, όλα αρχίζουν να φτιάχνουν επιτέλους.
Μπήκαμε μέσα στο σπίτι και είδαμε την Kate να ξαπλώνει μαζί με την Ariana στον καναπέ. Μόλις με είδε η Ari πετάχτηκε και είπε "Τι κάνει αυτή εδω;"
Τότε η Kate σηκώθηκε και ήρθε να με αγκαλιάσει, ένιωθα πολύ περίεργα για να πω την αλήθεια, εγώ και αυτή φίλες, ποιος το περίμενε;"Θες να πάμε μέσα να μιλήσουμε;"
"Ναι πάμε, James σου αφήνω το κινητό μου σε περίπτωση που πάρει ο Alex σήκωσε Το"
Η Ariana δεν είχε καταλάβει τι γινότανε και ήταν απόλυτα λογικά, η καημένη πρέπει να τα είχε χαμένα εκείνη τη στιγμή. Καθίσαμε μαζί με την Kate στο κρεβάτι της, ήταν πολύ άβολο το γεγονός ότι τα έχω με τον πατέρα της, Γενικά η ζωή μου θα μπορούσε να θεωρηθεί "άβολη".
"Κοίτα Vic, λυπάμαι για όλα όσα σου έχω κάνει, ξέρω πως δεν είχα ποτέ καλή συμπεριφορά απέναντι σου κι εσύ δεν μου είχες κάνει τίποτα οπότε... συγγνώμη"
"Δεν πειράζει Kate, ξέρω τι έχει συμβεί ανάμεσα σε σένα και τη μητέρα σου, χωρίς παρεξήγηση αλλά δε φταις εσυ, αυτή φταίει"
Ήρθε προς το μέρος μου και με αγκάλιασε, είναι πολύ όμορφο το να νιώθεις ότι "δενεσαι" με ανθρώπους που δεν τα πηγαίνατε καλά στο παρελθόν ακόμα κι αν οι συνθήκες είναι αρκετά περίεργες.
"Και όσο αναφορά τον πατέρα μου, μπορείς να κάνεις ότι θέλεις, ακόμα μου φαίνεται περίεργο αλλά σαγαπαει πολύ αλήθεια"
"Ειλικρινά Kate, δε ξέρω τι να πω, σ'ευχαριστώ"
Η αλήθεια είναι πως θα μπορούσα να είμαι μια οποιαδήποτε κοπέλα που ερωτεύτηκε ο πατέρας της απλά έτυχε να γνωριζόμαστε ήδη με την Kate, δε πειράζει όμως, από τη στιγμή που άρχισε να σκέφτεται με διαφορετικό τρόπο θα το ξεπεράσουμε όλοι μαζί. Ξαφνικά μπήκε μέσα η Ariana με τελείως απορημένο ύφος, μας ρώτησε τι ακριβώς συμβαίνει και της είπαμε όλη την ιστορία από την αρχή.
"Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι εσύ τα έχεις με τον μπαμπά της, έφυγες Γαλλία για να τον ξεχάσεις και τώρα γίνατε φίλες;"
"Κάτι τέτοιο"
"Kate κακα τα ψέματα, τυχερή η Vic ο μπαμπάς σου είναι πολύ ωραίος"
Αρχίσαμε να τα πηγαίνουμε πολύ καλά οι τρεις μας, τελικά είχαμε περισσότερα κοινά απ'όσα νόμιζα. Και οι δύο φάνηκε να με καταλαβαίνουν απόλυτα σε ότι κι αν τους έλεγα και γενικότερα κάναμε πολύ ωραίες συζητήσεις. Στην πορεία πήρα τηλέφωνο και την Ann, της είπα ότι γύρισα, της έδωσα όσο και ήρθε όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Μίλησε κι αυτή με την Ariana και την Kate και τα βρήκανε. Γενικότερα ενωθηκαμε σαν παρέα και η αλήθεια είναι πως αυτό με έκανε πολύ χαρούμενη. Τελικά έχουν δίκιο όταν λένε, κάθε εμπόδιο σε καλό.
YOU ARE READING
Forbidden Love #Starterliste2019
Teen FictionΤι συμβαίνει όταν η 17χρονη Victoria ερωτεύεται έναν πολύ μεγαλύτερο της άντρα μετά από έναν άσχημο χωρισμό; Θα καταφέρει να κρατήσει αυτή η σχέση; *Αναπάντεχες ανακαλύψεις και πολλά εμπόδια*