Κεφάλαιο 25ο

573 57 0
                                    

Το βράδυ μας πρότεινε η Kate να μείνουμε όλοι εκεί, φυσικά και δεχτήκαμε γιατί ήταν μια καλή ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας. Η νύχτα γενικότερα κύλισε πολύ όμορφα, η Ariana μας έλεγε ότι έχει ένα flirt με τον Liam ενώ η Kate γνώρισε ένα αγόρι περίπου δεκα χρόνια μεγαλύτερο της και σκέφτεται να το πάει σοβαρά μαζί του. Εγώ δε μίλησα για τα ερωτικά μου γιατί θα ήταν πολύ άβολο πιστεύω, ή βασικά έτσι πίστευα μέχρι που η Kate άρχισε να με πιέζει να μιλήσω.

"Vic μη ντρέπεσαι ρε πες μας πως τα πας με τον πατέρα μου, έτσι κι αλλιώς κι εγώ με 30 χρονο τα έχω μη νιώθεις άβολα"

"Δεν είναι και τόσο εύκολο, μπες λίγο στη θέση μου"

Στη πορεία άρχισαν όλες να μου λένε πως θέλουν να τα μάθουν όλα και πως πρέπει να νιώθω άνετα, αλλά για μένα δεν ήταν τόσο εύκολο. Τέλος πάντων μετά από πολύ πίεση το είδα αλλιώς, φαντάστηκα πως δεν ήξερα πότε την Kate και πως απλά σήμερα θα γνώριζα την κόρη του, μόλις το σκέφτηκα αυτό άρχισα να εκδηλωνομαι πολύ εύκολα. Τους εξήγησα τον λόγο που έφυγα για Γαλλία, το πώς γνωριστήκαμε και όλα τα σχετικά. Προφανώς και δεν ανέφερα "πονηρά" σημεία της ιστορίας, θα ήταν υπερβολή.

Το επόμενο πρωί μπήκε στο δωμάτιο ο James και με ξύπνησε για να μου πει ότι ήρθε η μητέρα Μου, το άκουσαν και τα κορίτσια και ξύπνησαν κατευθείαν, η Ann χωρίς καθυστέρηση ντύθηκε και μου είπε πως θα έρθει μαζί μου, το ίδιο έκαναν και τα άλλα δύο κορίτσια. Ετοιμάστηκαμε και ξεκινήσαμε να φύγουμε με το αυτοκίνητο του James προς το παλιό σπίτι της μητέρας μου, πρώτου πάμε εκεί όμως ενημερώσαμε και τον Alex για να προετοιμαστεί ψυχολογικά. Φτάσαμε μετά από λίγη ώρα, από την αρχή ένιωθα πολύ αμήχανα, δε ξέρω πως θα την αντικριζα μετά από όλα όσα είχαν συμβεί. Ό James κατάλαβε ότι δεν ήμουν καλά και με πήρε αγκαλιά, οι άλλες άρχισαν να λένε "αω" και αλλά τέτοια, κατευθείαν κοκκίνισα και τραβήχτηκα.

Χτυπήσαμε το κουδούνι και ανεβήκαμε πάνω, είχα αρχίσει να τρέμω. Άνοιξε την πόρτα και μας είπε να περάσουμε μέσα, μας κοιτούσε περίεργα γιατί δεν περίμενε να δει τόσα άτομα, δεν ξέρω καν αν περίμενε να δει εμένα. Το πρώτο άτομο που μίλησε ήταν ο James, σύστησε τα κορίτσια τα οποία φαίνονταν γεμάτα αυτοπεποίθηση να συμμετέχουν σε ότι είχε να κάνει με το περιστατικό.

"Δηλαδή τώρα γνωρίζουν όλοι για ότι έχει συμβεί;"

"Ναι, και καλό θα ήταν να κάνουμε γρήγορα με το τεστ γιατί ο γιος σου είναι σε κρίσιμη κατάσταση"

Η μαμά μου είχε πολύ περίεργη συμπεριφορά, δεν ειμαι σίγουρη αν ήταν επειδή ήμασταν πολλά άτομα ή αν την βασάνιζε κάτι άλλο.

"Ωραία, ας πάμε αύριο το πρωί, θα κλείσω ραντεβού σε έναν γνωστό μου"

Οι λέξεις της έβγαιναν με δισταγμό, δεν νομίζω πως ήθελε πραγματικά να κάνει αυτό το τεστ. Πήρα τηλέφωνο τον αδελφό μου και τον έβαλα να μιλήσει με την μαμά μου, φυσικά και δεν του ήταν εύκολο αλλά έπρεπε. Κανονίσανε τις ώρες και μετά Σηκωθηκαμε όλοι για να φύγουμε αλλά η μαμά μου ήθελε να μιλήσει λίγο στον James όσο εμείς περιμέναμε έξω. Αυτός βγήκε αρκετά νευριασμένος και μας έκανε νόημα να μπούμε στο αυτοκίνητο.

"Kate σε πειράζει να μείνω στην Victoria σήμερα, μπορείς να πας με τα κορίτσια σπίτι να μείνετε μαζί Πάλι"

"Κανένα θέμα, αλλά γιατι;"

"Άστο.. "

Δεν είπε τίποτα και έβαλε μπρος τη μηχανή, ξεκίνησε και δεν είπε τίποτα άλλο. Άφησε τα κορίτσια σπίτι και μετά αρχίσαμε να πηγαίνουμε προς το δικό μου. Μόλις μπήκαμε κάθισε στον καναπέ και με τράβηξε πάνω του.

"Γιατί έχεις τόσα νεύρα;"

"Εχω μια αίσθηση ότι η μητέρα σου λέει ψέματα Πάλι.."

"Γιατί το λες αυτο;"

"Γιατί μου την έπεσε.."

Forbidden Love #Starterliste2019Onde histórias criam vida. Descubra agora