Κεφάλαιο 33ο

554 54 1
                                    

Δεν μπορούσα να πιστέψω αυτά που άκουσα, δε μπορεί να πέρασε τόσα πολλά. Τον λυπήθηκα, ήξερα πως αυτός έφταιγε που έφτασε σε τέτοιο σημείο κι όμως τον λυπήθηκα. Κάθισα δίπλα του και τον πήρα στην αγκαλιά μου, αυτός άρχισε να κλαίει και να με ευχαριστεί, γιατί να με ευχαριστεί όμως; Τον κοίταξα στα μάτια και κατάλαβα ότι όντως ήταν πολύ πληγωμένος και είχε μείνει μόνος του. Δεν μου πήγαινε η καρδιά να τον αφήσω χωρίς να τον βοηθήσω καθόλου, του είπα πως θα είμαι δίπλα του εάν χρειαστεί κάτι κι αυτός μου χαμογέλασε. Σηκώθηκα για να πάω στο δωμάτιο μου κι αυτός με τράβηξε απ'το χέρι και με έβαλε να κάτσω πάνω του, άρχισα να νιώθω πολύ άβολα ξαφνικά, με είχε να κάθομαι πάνω στα πόδια του και να με κοιτάει επίμονα χωρίς να λέει κάτι. Έκανα προσπάθειες να σηκωθώ αλλά δεν με άφηνε, δεν είχα καταλάβει τι ήθελε να κάνει αλλά το μόνο σίγουρο ήταν πως ένιωθα περίεργα.

Ξαφνικά άρχισε να με πλησιάζει κι εγώ έκανα πίσω, κάποια στιγμή όμως έφτασε πολύ κοντά και δε μπορούσα να κάνω κάτι. Ήμουν σίγουρη πλέον πως δε μπορούσα να κάνω κάτι για να αποφύγω αυτό το φιλί, ή τουλάχιστον έτσι πίστευα μέχρι που άκουσα το κλειδί στην πόρτα. Απευθείας με έσπρωξε και εγώ έπεσα πάνω στον καναπέ, αρπαξα ένα περιοδικό απ'το τραπέζι και έκανα πως διαβάζω ενώ ο Nathan άρπαξε το τηλεχειριστήριο κι άνοιξε την τηλεόραση.
Μπήκα μέσα ο James αρκετά νευριασμένος, μας κοίταξε και ήρθε με φορά προς τα πάνω μου, με άρπαξε απ'το χέρι και νε οδήγησε προς το δωμάτιο μου.

" Τι έγινε, που είναι η Kate;"

"Η μάνα της την κράτησε με το ζόρι, θα χρειαστεί να λείψω παραπάνω Victoria δε μπορώ να ξεμπερδέψω εύκολα μαζί της"

Ένα κομμάτι μου ένιωθε χαρά ενώ ένα άλλο ένιωθε λύπη, τον αγκάλιασα και άρχισα να τον φιλάω ασυνείδητα. Κάτι μέσα μου μου έλεγε πως έπρεπε να σταματήσω αλλά εγώ συνέχιζα, εξάλλου είναι το αγόρι μου και θα κάνω αρκετό καιρό για να τον ξανά δω. Ένιωσα να ενωνομαι μαζί του ξανά, ίσα αρκετό καιρό να νιώσω δίπλα του σωματικά και ψυχικά. Μου είχε λείψει Πολύ, ένιωθα παραμελημένη από μεριά του αλλά δεν ήξερα τον λόγο, ίσως να φταίω το ότι... μπα δε νομίζω.

Το επόμενο πρωί είχε έρθει η ώρα να φύγει ξανά, τον αποχαιρέτησα με ένα φιλί, όταν τον φιλούσα ο Nathan κοιτούσε πολύ νευριασμένα, γιατί να έχει τόσο περίεργη συμπεριφορά;..
Μόλις έφυγε ο James πηγα στο δωμάτιο μου ξανά για να κοιμηθώ λιγάκι, δεν πρόφτασα να μπω στο δωμάτιο και ένιωσα ένα χέρι να με πιανει από την μέση, γύρισα και είχα τον Nathan. Με είχε πιάσει με τα δύο χέρι απ'τη μέση και με τράβηξε προς το μέρος του και κόλλησε το μέτωπο του στο δικό μου, πήγα να μιλήσω αλλά έβαλε το χέρι του πάνω στο στόμα μου. Με κόλλησε στον τοίχο κι άρχισε να ανασάνει βαριά.

"Τι..τι κάνεις;"

"Δεν μπορώ να σε βλέπω με τον αδερφό μου Victoria"

Έκανα πολλές προσπάθειες να ξεφύγω αλλά ήταν όλες μάταιες, άρχισε να με φιλάει στον λαιμό κι όταν έφτανε κοντά στο στόμα σταματούσε, δεν ήξερα αν το ήθελα όλο Αυτό, δεν ήξερα τι έκανα.

Forbidden Love #Starterliste2019Where stories live. Discover now