Κεφάλαιο 7ο

1.1K 83 0
                                    

Είχε περάσει περίπου ένας μήνας από τότε που γνώρισα τον James, όλα κυλούσαν... μέτρια. Βρισκόμασταν αλλά ΜΌΝΟ όταν το ήθελε αυτός, όταν τον έπαιρνα εγώ μου το έκλεινε. Μίλησα και στον Alex για το όλο θέμα, στην αρχή ήταν έτοιμος να με σκοτώσει αλλά μετά το δέχτηκε ευτυχώς, μου είπε πως καλό θα ήταν την επόμενη φορά που θα βγω μαζί του πρέπει να μιλήσω, και νομίζω πως έχει δίκιο. Όσο για τον Liam και τον Adam τους έχω ξεκαθαρίσει ότι τους βλέπω φιλικά, η Kate τον τελευταίο καιρό δεν ασχολείται μαζί μου και σε γενικές γραμμές όλα είναι ήσυχα. Να σημειωθεί ότι η Ann τα έφτιαξα με τον αδερφό μου (ο οποίος μένει σπίτι μου αυτές τις μέρες) και δεν έχει σταματήσει να μου μιλάει γι αυτόν 😧.

Πλέον είναι Χριστούγεννα, ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ διακοπές. Παραμονή Χριστουγέννων πήγα για ψώνια με την Ann και τον Alex, είχα πάρει τηλέφωνο και τον James για να βρεθούμε αλλά φυσικά και δεν το σήκωσε. Περάσαμε πολλοί καλά όλοι μαζί, μετά ήρθε και η Natalia με την οποία έχω δεθεί πάρα πολύ τον τελευταίο καιρό. Το βράδυ μόλις γύρισα σπίτι ο James μου έστειλε μήνυμα να βρεθούμε, αυτή ήταν η ευκαιρία μου να του μιλήσω για όλα όσα με ενοχλούν στη συμπεριφορά του οπότε ετοιμάστηκα γρήγορα και έφυγα, είχα να τον δω μια βδομάδα.

Μόλις έφτασα με έσφιξε στην αγκαλιά του και άρχισε να μου ζητάει συγγνώμη

"Κοίτα James, δε γίνεται άλλο αυτο το πράγμα, νιώθω λες και είμαι το παιχνίδι σου. Οφείλεις να μου πεις κάποια πράγματα για σένα έχεις περάσει ένας μήνας που είμαστε μαζί"

"Έχεις δίκιο, απλά φοβάμαι για το πώς θα το πάρεις, δε θέλω να σε χάσω απ'τη ζωή μου Vic έχεις κάτι που δεν έχω ξανά δει σε κοπέλα"

Δε μπορώ να φανταστώ τι έχει να μου πει και φοβάται τόσο πολύ, πάντως ότι και να είναι θα το αντιμετωπίσω όσο πιο ώριμα μπορώ. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και πήγαμε στο κλασικό μέρος, κοιτούσαμε μαζί τον ουρανό και δεν λέγαμε τίποτα, αποφάσισα να ανοίξω τη συζήτηση

"Λοιπόν, είσαι έτοιμος να μου πεις;"

"Νομίζω"

"Σακουω"

"Η αλήθεια είναι ότι, έχω κατά κάποιο τρόπο οικογένεια... γι αυτό το λόγο δε μπορώ να μιλάω συνεχώς τηλέφωνο και σε παίρνω ανα διαστήματα"

Σοκαρίστηκα, απογοητεύτηκα και πληγώθηκα, προσπάθησα όμως να μείνω παγερή και να δείξω αδιαφορία, προσπάθησα να παίξω το παιχνίδι του.

"Όταν λες κατά κάποιο τρόπο;"

"Έχω μια κόρη, είναι στην ηλικία σου. Με τη γυναίκα μου είμαστε σε διάσταση, μένει κάνα 20 λεπτό μακριά απ'το σπίτι Μου, όχι αυτό που έχεις δει εσυ, κανονικά μένω σε ένα μεγαλύτερο"

"Συνέχισε"

"Αυτές τις μέρες η κόρη έμενε σε μένα γι αυτό δε μπορούσα να σε βλέπω, θα φύγει σε 1 ώρα με τη μητέρα της στο Βέλγιο για τα Χριστούγεννα"

Δεν μπορούσα να σκεφτώ πολύ καθαρά εκείνη τη στιγμή, για κάποιον λόγο όμως ήθελα να δω και το άλλο του σπίτι, ήθελα να μάθω τι δουλειά κάνει, ήθελα να μάθω τα πάντα. Ξέρω ότι σας κάνει εντύπωση που δεν έχω βγάλει αφρούς αυτή τη στιγμή αλλά ειμαι ερωτευμένη μαζί Του, I can't help it.

"James, μπορούμε να πάμε και στο άλλο σου σπίτι;"

"Ναι αλλά γιατί;"

"Δε ξέρω απλά θέλω να πάω"

Μετά από λίγη ώρα ξεκίνησε και πήγαμε προς το σπίτι Του. Στη διαδρομή είπαμε πολλά, όπως το ότι είναι γεννημένος στο Λονδίνο και εργάζεται ως φιλόλογος σε ένα σχολείο έξω απ'την πόλη, φτάσαμε στο σπίτι και μπορώ να πω πως δεν είχα ξανά δει πιο υπέροχο σπίτι μέχρι στιγμής.

Πάρκαρε το αμάξι του και μπήκαμε μέσα"Πάω να βάλω κάτι πιο άνετο κι έρχομαιΜέχρι να αλλάξει σκέφτηκα να εξερεύνησω λίγο το σπίτι, κάθισα στο σαλόνι και είδα κάποια οικογενειακά άλμπουμ, θεώρησα αγένεια να τα ανοίξω χωρίς την έγκριση του οπότε τον ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πάρκαρε το αμάξι του και μπήκαμε μέσα
"Πάω να βάλω κάτι πιο άνετο κι έρχομαι
Μέχρι να αλλάξει σκέφτηκα να εξερεύνησω λίγο το σπίτι, κάθισα στο σαλόνι και είδα κάποια οικογενειακά άλμπουμ, θεώρησα αγένεια να τα ανοίξω χωρίς την έγκριση του οπότε τον ρώτησα πρώτα. Φάνηκε λίγο διστακτικός στην αρχή αλλά μετά μου έδωσε ένα άλμπουμ που είχε πιο πρόσφατες φωτογραφίες. Το άνοιξα και είδα στην αρχή φωτογραφίες με τη γυναίκα Του, φαινόταν πολύ όμορφη γυναίκα. Όσο ξεφυλλίζα το άλμπουμ είδα μια διαφάνεια που είχε κολλημένο ένα χαρτί κι έγραφε "My daughter". Στην επόμενη σελίδα είδα κάτι που με έκανε να φρικαρω εντελώς, ήταν μια φωτογραφία του James και της... Kate.

Forbidden Love #Starterliste2019Where stories live. Discover now