Κεφάλαιο 17ο

745 64 2
                                    

Την επόμενη μέρα μετά το σχολείο πήγα βόλτα με τα παιδιά για να μου δείξουν τη πόλη, τους είχα συμπαθήσει και τους δύο πάρα πολύ. Η Jennifer μένει κοντά σε μένα οπότε μπορούμε να πηγαίνουμε μαζί σχολείο. Καθίσαμε σε μια καφετέρια μετά και μου έκαναν τη κοίταξα ερώτηση, γιατί έφυγα απ'την Ελλάδα. Για μια στιγμή σκαλωσα κι απλά άρχισα να σκέφτομαι τον James, καλά τον είδα ξεχάσει για λίγο.

"Εμ, απλά δεν άντεχα άλλο να μένω μόνη μου σπίτι και αποφάσισα να έρθω εδώ με τους γονείς μου"

Πιστεύω πως ήταν καλή δικαιολογία και την πίστεψαν, δεν μπορούσα να πω ότι πληγώθηκα από έναν 35χρονο άντρα που είναι πατέρας της εχθρού μου. Αφού πέρασε η ώρα η Jennifer έφυγε γιατί είχε κάτι υποχρεώσεις και έμεινα με τον Justin, φάνηκε να μου την πέφτει αλλά ίσως να ήταν και ιδέα μου, όπως και να χει δεν είμαι σε θέση να δω κάποιον άλλον ερωτικά, όχι ακόμα τουλάχιστον.

Αργότερα με πήρε τηλέφωνο ο πατέρας μου και μου είπε να γυρίσω σπίτι, ο Justin προσφέρθηκε να με γυρίσει σπίτι για να μη χαθώ, δέχτηκα μιας και δεν ήξερα καλά τους δρόμους. Αφού φτάσαμε έκανε κίνηση να με αγκαλιάσει αλλά εγώ τραβήχτηκα και ανέβηκα πάνω. Δεν θέλω να δίνω δικαιώματα.

Μπήκα στο σπίτι και ανέβηκα στο δωμάτιο μου αφού οι γονείς μου ήταν πολύ απασχολημένοι με τη δουλειά τους για να κάτσουν μαζί μου, άνοιξα το Wi-Fi και είδα αναπάντητες κλήσεις απ'τον James στο mess, ξαφνικά άρχισε ξανά η καρδιά μου να χτυπάει δυνατά. Τον πήρα κατευθείαν, ήθελα πολύ να δω τι θα μου πει. Το σήκωσε και είπε το όνομα μου νε φωνή που έτρεμε.

"Τι θέλεις;"

"Γύρνα, μου λείπεις"

"Λυπάμαι αλλά αυτό δε γίνεται, θα σε παρακαλούσα να με αφήσεις ήσυχη"

"Ρε κορίτσι μου.."

"Να προσέχεις"

Τότε του το έκλεισα κι άρχισα να κλαίω, όχι επειδή τον άκουσα, δεν είχα σε ποιον να μιλήσω, ήμουν μόνη μου. Ώρες ώρες δεν έχω ιδέα τι κάνω, πρέπει να μάθω να περνώ σωστές αποφάσεις κάποτε. Συνέχισε να με παίρνει τηλέφωνο για αρκετή ώρα αλλά δεν ήθελα να το σηκώσω γιατί θα γινόμουν πολύ χειρότερα, έκλεισα το ίντερνετ και ξάπλωσα για να κοιμηθώ, μόνο αυτό με ηρεμεί.

James P.O.V
Αφού κατάλαβα το λάθος μου, γιατί δε μου δίνει μια δεύτερη ευκαιρία; Βασικά, μια τρίτη. Εαν δεν της έκριβα τόσα πράγματα στην αρχή και ήμουν ειλικρινής τώρα θα ήταν όλα σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Ίσως να πρέπει να την αφήσω ένα χρονικό διάστημα να πάρει της αποφάσεις της, δεν μπορώ να πιέζω άλλο. Δεν θέλω να την κάνω χειρότερα, αρκετά μαλακας στάθηκα απέναντι της.

Victoria's P.O.V
Ξύπνησα μετά από πολύ ώρα και ήδη αισθανόμουν καλύτερα, μίλησα στο τηλέφωνο με την Ann και μου ανέβασε πάρα πολύ την διάθεση, ευτυχώς που υπάρχει κι αυτή. Νιώθω πολύ τυχερή που έχω μια τόσο πιστή κολλητή, ξαφνικά με φώναξε ο πατέρας μου κάτω, προς στιγμήν χάρηκα επειδή νόμιζα ότι θα κάνουμε κάτι όλοι μαζί αλλά τελικά με ήθελαν για να τακτοποιήσω το σπίτι μέχρι να γυρίσουν απ'τη δουλειά, τζάμπα χάρηκα.

Το μόνο καλό ήταν πως με τις δουλειές ξεχάστηκα αρκετά γιατί είχα με κάτι να ασχοληθώ, βέβαια η διάθεση μου κατέβηκε όταν θυμήθηκα πως είχα να κάνω μαθήματα αλλά... υποχρεώσεις. Λίγο πριν ανέβω τις σκάλες χτύπησε το κουδούνι, ήταν ο Justin και ήθελε να με ρωτήσει αν έχω όρεξη για καμιά βόλτα, πήγα μαζί του γιατί δεν είχα καμία όρεξη να διαβάσω. Μου ανοίχτηκε αρκετά και δεν το περίμενα, λογικά θα τον έκανα να νιώσει άνετα. Μου φάνηκε περίεργο που ενώ δε με ήξερε καθόλου μου είπε τόσα γι αυτόν αλλά μετά θυμήθηκα πως έτσι ήμουν κι εγώ με τον James.

Forbidden Love #Starterliste2019حيث تعيش القصص. اكتشف الآن