Κεφάλαιο 19ο

653 55 3
                                    

Victoria's P.O.V
Πέρασαν 3 μήνες από τότε που ήρθα Γαλλία, με τον Justin κάναμε σχέση και ήμασταν πολύ καλά. Είχα αρχίσει όντως να ξεχνάω τον James παρόλο που μου στέλνει μυνήματα μέχρι και σήμερα, περνάω καλά και δεν τον έχω ανάγκη πλέον. Με τους γονείς μου παραμένουν όλα αδιάφορα, δεν μου δίνουν καν σημασία και περνάω όλη μου την ημέρα με την Jennifer και τον Justin. Με την Ann μιλάμε κάθε μέρα, ακόμα και η Elina και η Jessica μου στέλνουν μηνύματα να δούνε άμα ειμαι καλά. Σε γενικές γραμμές όλα πάνε τέλεια τον τελευταίο καιρό και ειμαι χαρούμενη.

Καθόμουν στο δωμάτιο μου και ετοιμαζόμουν να βγω μέχρι που ήρθε η μητέρα μου μέσα με χαμηλωμένα, με ρώτησε αν μπορεί να καθίσει και της είπα ναι.

"Θέλω να μάθω γιατί έφυγες από Ελλάδα"

Εκείνη τη στιγμή με έπιασε ένας κόμπος στο στομάχι, δεν είχα τι να της πω. Έρχεται μετά από 3 μήνες και ενδιαφέρεται ξαφνικά για μενα; δεν πάει έτσι.

"Λίγο αργά το θυμήθηκες, άστο"

"Το ξέρω αλλά ένιωθα πολλές ενοχές, θέλω να κάνα έρθουμε κοντά"

Η αλήθεια είναι πως με τη μαμά μου ήμασταν πολύ κοντά κάποτε, με γέννησε μικρή οπότε δεν έχουμε τεράστια διαφορά ηλικίας. Από την μια σκέφτηκα, μαμα μου είναι, ίσως καταλάβει. Βέβαια φοβόμουν μην πει τίποτα για την διαφορά ηλικίας αλλά δεν με ένοιαζε και πάρα πολύ. Κάθισα δίπλα της και της είπα αρχικά πως είναι ερωτικό το θέμα. Χαμογέλασε πονηρά και μου έκανε νόημα να συνεχίσω, δεν δίστασα κι άρχισα να της τα λέω όλα απ'την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν φάνηκε νευριασμένη, ίσα ίσα που έδειχνε κατανόηση.

"Και πώς τον λένε τον κύριο"

"James, James Smith"

Ξαφνικά η έκφραση της άλλαξε, με κοιτούσε πολύ ανήσυχα και είχε κοκαλοσει.

"Μαμα, τι έπαθες;"

"James..."

Ότι κι αν έκανα δεν απαντούσε, με κοιτούσε τόσο επίμονα, είχα αρχίσει να ανησυχώ. Μου ζήτησε να της δείξω φωτογραφία και μόλις της έδειξα χλομιασε.

"Κάτι δε πάει καλά ή μου φαίνεται;"

"Όχι όλα Καλά, απλά μου θύμισε έναν παλιό φίλο"

Προφανώς και δεν την πίστεψα οπότε συνέχισα να την ρωτάω μέχρι να μου πει την αλήθεια, μπορώ να καταλάβω ποτε κάποιος μου λέει ψέματα και ποτέ αλήθεια.

Κάποια στιγμή δεν άντεξε και πήρε την κλασική βαθιά ανάσα, πριν μιλήσει μου ζήτησε συγγνώμη. Ειλικρινά δεν φανταζόμουν τι μπορεί να άκουγα, δεν τη είχα ξανά δει έτσι.

"Βλέπεις, τον James όντως τον ξέρω από παλιά..."

"Το κατάλαβα αυτό, παρακάτω"

"Πριν γνωρίσω τον πατέρα σου, ήμουν ερωτευμένη μαζί του... κάποια στιγμή του είπα πως νιώθω και τα αισθήματα ήταν αμοιβαία.."

Και μόνο αυτό με έκανε να ανατριχιαζω, άκουγα και δεν μπορούσα να πιστέψω πως ο James τα είχε κάποτε με την μαμά μου, αλλά το κατανοώ, ήταν παρελθόν, γιατί μου ζήτησε συγγνώμη;

"Ήμασταν σε σχέση για αρκετό καιρό μέχρι που γνώρισα τον πατέρα σου και χωρίσαμε, με τον πατέρα σου ήμουν πολύ ερωτευμένη ξέρεις."

"Ακόμα να καταλάβω γιατί μου ζήτησες συγγνώμη.. "

Έβαλε τα χέρια της στο πρόσωπο της και και άρχισε να κλαίει, τι συμπεριφορά ήταν αυτη; Με έχει αφήσει σε τεράστια αγωνία για τουλάχιστον 20 λεπτά και τώρα σταματάει..

"Πες μου"

"Έμεινα έγκυος στον Alex..."

"Ναι και;"

"Αλλά..."

"Αλλά τι;"

"Ο Alex, μπορει να είναι γιος του James"

Εκείνη τη στιγμή ένιωσα τον κόσμο να καταρρέει γύρο μου, η μαμα μου τα είχε με το James, εγώ τα είχα με τον James, ο James μπορεί να είναι πατέρας του Alex και της Kate. Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει ακόμα τι ακριβώς συμβαίνει και για ποιο λόγο συμβαίνουν όλα αυτά. Ένιωσα ένα περίεργο μίσος εκείνη τη στιγμή μέσα μου, ένιωσα πως ήθελα να σηκωθώ και να φύγω, κι αυτό ακριβώς έκανα. Σηκώθηκα απ'το κρεβάτι πήρα την τσάντα μου κι έβαλα μέσα λίγα ρούχα, η μαμα μου προσπαθούσε να με σταματήσει αλλά δεν κατάφερνε τίποτα, πως μπόρεσε να μας πει τέτοιο ψέμα; Και ειδικά στον Alex και τον μπαμπά. Ίσως ο μόνος λόγος που με ήθελε η μοίρα με αυτόν τον άνθρωπο ήταν για να συναντήσει ο Alex τον πραγματικό του πατέρα, ακόμα κι αν δεν ήταν σίγουρο πως ήταν αυτός. Έφυγα τρέχοντας από το σπίτι και απομακρύνθηκα αρκετά ώστε να μη με προλάβει η μάνα μου. Κάθισα σε ένα στενό και άρχισα να κλαίω, πως γίνεται ο άνθρωπος που αγάπησα μπορει να έχει τόσο στενή σχέση με την οικογένεια μου; Αν δηλαδή κάποια στιγμή παντρευομουν τον James μπορει να γινόμουν μητέρα του αδερφού μου χωρίς καν να το ήξερα. Δεν ήξερα τι να πρωτοσκεφτω, ήθελα απλά να εξαφανιστώ και να μην ξαναμιλήσω στην μανα μου, ήθελα απλά να γυρίσω Ελλάδα και να μιλήσω με τον Alex και τον James, αλλά στη τελική τι να πρωτοκανω; Αυτές οι σκέψεις, με τρελαινουν.

Forbidden Love #Starterliste2019Where stories live. Discover now