Κεφάλαιο 20ο

615 60 0
                                    

James P.O.V
Καθόμουν με την Kate στο σαλόνι και μιλούσαμε ώσπου χτύπησε το κινητό μου, είδα έναν άγνωστο και περίεργο αριθμό και το σήκωσα από περιέργεια, ακούστηκε μια γυναικεία φωνή η οποία δεν μου θύμιζε τίποτα.

"James, η Rachel ειμαι δε με θυμάσαι;"

Και τότε θυμήθηκα, η Rachel ήταν ο πρώτος μου δυνατός έρωτας αλλά με παράτησε για έναν άλλον άντρα μετά από ένα χρόνο σχέσης, δεν ήμουν και πολύ χαρούμενος που την άκουγα η αλήθεια είναι, και επίσης μου έκανε τεράστια εντύπωση γιατί είχαμε να μιλήσουμε χρόνια, περίπου 19 χρόνια για την ακρίβεια.

"Πως με θυμήθηκες μετά από τόσα χρόνια;"

"Έγινε κάτι πολύ σημαντικό και πρέπει να σου μιλήσω επιγόντος"

Μου τα γυρνούσε γύρω γύρω, ανέφερε το παρελθόν και διαφορα τέτοια. Είχα αρχίσει να πιστεύω πως μετανιωσε αλλά πως μετά από τόσα χρονια;

"Πες γιατί με πήρες"

"Η Victoria.."

"Που ξες εσυ για την Victoria;"

"Είναι κόρη Μου.."

Έμεινα άναυδος και δεν έλεγα τίποτα, προσπαθούσε να με κάνει να μιλήσω αλλά δεν έλεγα τίποτα. Κάθισα στην καρέκλα και κοίταξα το πάτωμα. Πώς γίνεται να πηγαίνουν όλα τόσο στραβά; Τέτοιες συμπτώσεις μόνο σε μένα συμβαίνουν.

"Και κάτι άλλο.. "

"Έχει και χειρότερο"

"Ο αδερφός της, μπορεί να είναι γιος σου"

Εκείνη τη στιγμή ένιωσα ένα έντονο μίσος μέσα Μου, ήθελα απλά να την βρω και να ξεσπάσω πάνω της. Δηλαδή εγώ υπάρχει περίπτωση να έχω ένα δεύτερο παιδί 19 χρονών κι αυτή δεν μου ανέφερε ποτέ καν την πιθανότητα ότι μπορεί να είναι γιος μου; αυτό ήταν ότι χειρότερο μου έχουν κάνει ποτέ. Μπορεί να μην είχα ποτέ εχθρούς στη ζωή μου άλλη αυτή τη στιγμή την Rachel την βλέπω σαν εχθρό, με αυτό που κάνει μπορεί να καταστρέψει τα πάντα.

"Και τι περίμενες για να μου το πεις;"

"James εγω-"

"Δεν ακούω τίποτα, πρώτον θα τσακιστείς να έρθεις Ελλάδα να κάνουμε το τεστ, δεύτερον σου απαγορεύω να πεις το οτιδήποτε κακό για μένα στην Victoria, συνεννοηθήκαμε;"

"Μα δεν μπορώ να-"

"Μέχρι τέλος του μήνα θα είσαι εδώ αλλιώς θα αναλάβω εγώ δράση"

Της έκλεισα το τηλέφωνο και πήγα πάλι στην Kate, δεν κρατήθηκα κι άρχισα να κλαίω απ τα νεύρα μου. Ανησύχησε αλλά δυστυχώς δε μπορούσα να της πω τίποτα, η μια ελπίδα που είχα να τα βρω με την Victoria μόλις είχε σβηστεί, πλέον όλα ένιωθα πως είχαν καταστραφεί, η ζωή μου θα πάρει άλλη τροπή αν ο Alex είναι γιος Μου, για αρχή δεν τον έχω δει ποτέ. Μόνο μια φωτογραφία απ'το προφίλ του τότε που μου έστειλε να μου πει πως φεύγει η Victoria, ειλικρινά δεν ξέρω πως θα τα αντιμετωπίσω όλα αυτά μόνος μου.

Μετά από λίγο ξανά χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν ο ίδιος Αριθμός, το σήκωσα και χωρίς να πω τίποτα η Rachel άρχισε να μου λέει πως δεν φταίει αυτή που ήρθαν έτσι τα πράγματα και διαφορες δικαιολογίες, δεν μπορούσα να κρατηθώ άλλο εκείνη τη στιγμή.

"Πως γίνεται να μη φταις; Με έχεις τόσα χρόνια στην απέξω, με παράτησες για έναν άλλον άντρα και μετά από χρόνια που ηρεμώ με παίρνεις τηλέφωνο να μου πεις πως ίσως έχω έναν γιο; άστο αυτό με την Vic απέξω δεν φταις εσυ, αλλά ειλικρινά δεν θα σε αφήσω να βγεις κι από πάνω Rachel, φτάνει."

Forbidden Love #Starterliste2019Where stories live. Discover now