Κεφάλαιο 10ο

983 81 1
                                    

  Η πρώτη μετά κύλισε χάλια, δεν είχα όρεξη να μιλήσω σε κανέναν. Μετά από αρκετή ώρα θυμήθηκα την απειλή της Kate, δεν είχα άλλη επιλογή, έπρεπε να την ακούσω. Όχι δύσκολο κι αν μου ήταν τηλεφώνησα στον Adam, αφού ήμασταν σε σχέση παλαιότερα ίσως να είχαν μείνει κάποια συναισθήματα και να ξεπερνούσα τον James. Ακούστηκε πολύ χαρούμενος όταν τον πήρα, η αλήθεια είναι πως δε σταμάτησε να προσπαθεί να με κερδίσει πίσω από τη μέρα που χωρίσαμε. Κανονίσαμε να βγούμε το απόγευμα, δε ξέρω πως ένιωθα γι αυτό που έκανα. Ό James μου έστελνε όλη μέρα μηνύματα αλλά δεν απαντούσα, δεν ήθελα να τα κάνω χειρότερα τα πράγματα.

  Η ώρα πέρασε πολύ γρήγορα και είχε έρθει πλέον η ώρα να βγω με τον Adam, ντύθηκα πρόχειρα και έφυγα. Στο δρόμο μιλούσα τηλέφωνο με την Ann, μου έλεγε πως πήρα την σωστή απόφαση αλλά εγώ δεν ήμουν και πολύ σίγουρη γι αυτό. Έφτασα στο πάρκο που είχαμε συνάντηση και κάθισα δίπλα του, δεν έκανε καμία κίνηση να με φιλήσει κι αυτό το σεβάστηκα πολύ. Αποφάσισα να του πω τι θέλω μια κι έξω.

"Adam, τον τελευταίο καιρό κατάλαβα ότι μου έχεις λείψει αρκετά και αναρωτιόμουν αν θες να ξανά είμαστε μαζί"

Με κοίταξε με ένα τόσο λαμπερό και έντονο βλέμμα, ένιωθα τόσο άσχημα μέσα μου που ουσιαστικά τον κορόιδευε αλλά ποτέ δε ξες, τα συναισθήματα αλλάζουν. Απευθείας είπε ναι και με φίλησε, του ζήτησα να βγάλουμε μια φωτογραφία μαζί και να την ανεβάσουμε για να πειστεί και η Kate αλλά είπε πως είναι καλύτερα να μας βγάλει η Ann στο mall.

  Μετά από μια μικρή βόλτα στην περιοχή πήγαμε στο mall κι εκεί μας περίμενε η Ann με τον αδερφό μου, τους ζήτησα να μας βγάλουν μια φωτογραφία κι αφού μας έβγαλαν την ανέβασα κατευθείαν.

  Μετά από μια μικρή βόλτα στην περιοχή πήγαμε στο mall κι εκεί μας περίμενε η Ann με τον αδερφό μου, τους ζήτησα να μας βγάλουν μια φωτογραφία κι αφού μας έβγαλαν την ανέβασα κατευθείαν

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Δεν άργησαν να έρθουν τα μηνύματα του τύπου "ομγ είστε ξανά μαζί" ή "τυχερή τον  πιο ωραίο του σχολείου έχεις". Επίσης δεν άργησε να έρθει και μήνυμα από τον James που έλεγε το εξής "Ξέρω πως η Kate σου απαίτησε να βρεις άλλον αλλά μην ανεβάζεις φώτο μαζί του, με πονάς, δε μπορώ να σε βλέπω με άλλον". Εκείνη τη στιγμή με έπιασε ρίγος, δεν απάντησα πάλι, δεν είχα πολλές επιλογές έτσι κι αλλιώς. Τον πάτησα μπλοκ μπας και ξεχαστώ λίγο, ας προσπαθήσω να φύγω απ'τη μιζέρια και να περάσω καλά.

  Αφού κάτσαμε στο mall κατάφερα να ξεχαστώ αρκετά, μετά πήγαμε και για ποτό και είχε πολύ πλάκα. Το βράδυ πήγαμε να μείνουμε στο σπίτι του Alex και παίξαμε επιτραπέζια. Με έκαναν να νιώθω πολύ όμορφα. Αργότερα μου έστειλε μήνυμα η Kate και μου είπε "Χαίρομαι που μακουσες Vic να δεις που δε θα το μετανιώσεις, ίσως γίνουμε και φίλες κάποια στιγμή". Ειδικα για το τελευταίο να είναι σίγουρη, πάλι καλά που είχα την Ann δίπλα μου και δεν κατάφερε να με επηρεάσει πολύ. Κατά τις 3 πήγαν όλοι για ύπνο εκτός από μένα και κάθισα μόνη μου στο σαλόνι, όσο περίεργο κι αν φαίνεται δεν σκεφτόμουν τον James αλλά τους γονείς μου, μου έλειπαν πάρα πολύ και δεν έστελναν καν ένα μήνυμα να δουν άμα ειμαι καλά. Γενικότερα ένιωθα λες και πνίγομαι από παντού, πήγα και ξύπνησα τον Adam, δεν άντεχα να κάθομαι μόνη μου.

"Τι έπαθες κορίτσι μου; Τι ώρα ειναι;"

"Είναι 5, άμα θέλεις ξανά κοιμήσου απλά δεν ειμαι πολύ καλά και ήθελα να μιλήσω σε κάποιον"

Κάθισε και με άκουσε παρόλο που τον είχα ξυπνήσει, φάνηκε να με καταλαβαίνει και μου έδωσε πολύ καλές συμβουλές όσο αναφορά τους γονείς μου. Είχα αρχίσει να πιστεύω ότι θα μπορούσα να ξεπεράσω τον James μαζί του. Στη τελική με πήρε αγκαλιά, με φίλησε στο μέτωπο και πέσαμε για ύπνο.

Forbidden Love #Starterliste2019Where stories live. Discover now