Κεφάλαιο 38ο (second ending)

1.1K 62 11
                                    

-Σ'αυτό το κεφάλαιο είναι το τι θα γινόταν αν η Victoria επέλεγε τον James-

Βρισκόμουν στο σπίτι της Ann και δε μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι το τι πρέπει να κάνω. Αρχικά θέλησα να φύγω με τον Nathan, μετά όμως σκέφτηκα πως δεν τον ξέρω τόσο καλά. Θυμήθηκα τι έχω περάσει με τον James και κατάλαβα πως ακόμα κι αν φέρθηκα σκαρτα δεν μπορώ να τον ξεπεράσω. Κάθισα στον καναπέ και της είπα πως επιλέγω να μείνω με τον James, δεν φάνηκε να της αρέσει και πολύ η επιλογή μου, αλλά δεν ήθελα να τον αφήσω έτσι απλά, ή απλά φοβήθηκα το άγνωστο.

Το επόμενο πρωί σηκώθηκα και επέστρεψα στο σπίτι του, μόλις έφτασα απέξω τον είδα να βγαίνει απ'το αυτοκίνητο του, μόνος. Ήταν ψυχρό το βλέμμα του και Γενικά η συμπεριφορά του αλλά έκανα εγώ το πρώτο βήμα και τον πλησίασα. Αυτός τραβιοτανε, δε ξέρω γιατί.

"Γιατί εξαφανίστηκες ετσι;"

"Άστο..."

"Πες μου και αλήθεια δεν θα νευριάσω μαζί Σου"

Πήρε τη βαλίτσα μου και μπήκαμε μέσα, αρχικά με ρώτησε που ήμουν και είχα βαλίτσα μαζί μου. Του εξήγησα πως είχα ως σκοπό να φύγω χωρίς να πω τίποτα αυτός όμως συνέχισε να έχει αυτό το παγερό βλέμμα. Για λίγη ώρα δεν έλεγε τίποτα μέχρι που το πήρε απόφαση.

"Λοιπόν, όσο ήμουν εκεί απλά... απλά ένιωθα έλξη προς την Megan. Δεν ξέρω γιατί απλά το ένιωσα, και ξανά έγινε κάτι μεταξύ μας. Δεν ήθελα να σου μιλήσω γιατί ένιωθα τύψεις, ακόμα νιώθω αλλά Vic αλήθεια εσένα αγαπάω, ήταν λάθος της στιγμής"

"Και δε μου λες, αυτή η... στιγμή, ήταν ανάγκη να κρατήσει γύρω στον μήνα;"

"Συγγνώμη αλήθεια..."

Μου ήταν λίγο δύσκολο να το δεχτώ, έως και πολύ. Είχε χάσει τελείως την εμπιστοσύνη μου κι εγώ είχα χάσει την γη κάτω από τα πόδια μου. Τον κοιτούσα Χωρίς να του πω τίποτα, άρχισα να σκέφτομαι πως θα ήταν πολύ καλύτερα αν έφευγα με τον Nathan.
Μετά από λίγο κατάλαβα ότι με το να με κοιτάει δεν θα καταφέρει τίποτα οπότε με πλησίασε και με πήρε αγκαλιά, με το που με άγγιξε άρχισα να θυμάμαι όλες μας τις στιγμές και ένιωσα πολύ καλύτερα, εξάλλου κι εγώ έκανα λάθος. Κι εγώ φίλησα τον Nathan, δεν είναι μόνο ο James λάθος.

Τον πήρα κιεγω αγκαλιά και του είπα πως τον συγχωρώ, δεν μπορώ να τα πετάξω όλα για ένα λάθος, ίσως να το μετανιώσω στην πορεία αλλά προς το παρόν ξέρω πως αυτό είναι το σωστό.

[...]

Είχαν περάσει μήνες, η Kate είχε επιστρέψει και ζούσαμε όλοι μαζί ξανά. Με τον Nathan είχαμε χάσει την κάθε επαφή, μου έλειπε λίγο η αλήθεια είναι αλλά το είχα συνηθίσει. Όλα κυλούσαν πολύ όμορφα, δεν μπορούσα να πιστέψω πως επιτέλους πήγαν όλα καλά. Τελικά και η Ann συμφώνησε με την απόφαση μου αν και δεν το περίμενα, ο Alex με τον James έχουν πάρα πολύ καλές σχέσεις και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα.
Τελικά κατάλαβα πως πρέπει να τα αντιμετωπίζω όλα με λογική και ψυχραιμία, πολλές φορές ακολουθώ το συναίσθημα αλλά τυχαίνει να με προδίδει. Έπρεπε απλά κάνα κάνω έναν σωστό συνδυασμό συναισθημάτων και λογικής, και αφού το κατάφερα αυτό, όλα μου πάνε καλά και είμαι ευτυχισμένη.

Λοιπόν αυτό είναι το τέλος της ιστορίας:(
Ο λόγος που έκανα δύο διαφορετικές εκδοχές ήταν επειδή δεν μπορούσα να διαλέξω με ποιον ήθελα να καταλήξει 😢

Anyway, thanks for reading, byeee😊💖

Forbidden Love #Starterliste2019Where stories live. Discover now