Κεφάλαιο 14ο

831 71 0
                                    

Μετά το μάθημα τα κορίτσια μου πρότειναν να πάμε για καφέ, δέχτηκα μιας και δεν είχα να κάνω κάτι. Πριν βγούμε από την αίθουσα με σταμάτησε ο James και μου είπε πως θέλει να μου μιλήσει για μια άσκηση που έκανα λάθος οπότε είπα στα κορίτσια να περιμένουν. Έκλεισε την πόρτα και μου έκανε νόημα να κάτσω στην καρέκλα. Κάθισε δίπλα μου και μου έπιασε το χέρι.

"Θέλω να προσέχεις μην σου ξεφύγει τίποτα πουθενά, θα είναι καταστροφικό και για τους δύο μας"

"Μην ανησυχείς, κάνεις δε θα μάθει τίποτα"

Μου χαμογέλασε και με φίλησε, τότε κάποιος χτύπησε την πόρτα και ο James σηκώθηκε αποτομα κι άρχισε να αναφέρει στην άσκηση την οποία υποτίθεται ότι θα μου διόρθωνε. Μπήκε μέσα ο υπεύθυνος και του είπε να πάει στην αίθουσα 3 για να ξεκινήσει μάθημα, παραλίγο να πεθάνω από το άγχος, νόμιζα πως θα μας έπιανε στα πράσα.

Βγήκα απ'την αίθουσα και ξεκίνησε με τα κορίτσια για να πάμε σε κάποια καφετέρια, η Elina δεν σταματούσε να μιλάει για τον James κι εγώ δεν σταματούσα να ζηλεύω θανάσιμα. Παρόλο που ήξερα πως μου ανήκει δεν μπορούσα να ακούω άλλες κοπέλες να μιλάνε για το πόσο όμορφος και γοητευτικός είναι. Τις σκέψεις μου διέκοψε ένα τηλεφώνημα από τον Adam, τον είχα ξεχάσει τελείως. Ήξερα πως έπρεπε να το τελειώσω μαζί του αλλά έτσι η Kate θα άρχιζε να υποψιάζεται πράγματα. Ήθελε να με δει οπότε του είπα να έρθει μαζί μας, μόλις έφτασε η Jessica άρχισε να τον φλερτάρει κι εγώ για κάποιο λόγο εκνευρίστηκα. Αφού τον φίλησα κατάλαβε πως είναι το αγόρι μου κι έτσι σταμάτησε, ευτυχώς δηλαδή.

Ένιωθα αρκετά κουρασμένη και αποφάσισα να πάω απ'το σπίτι της Ann μπας και ηρεμήσω λίγο, ήταν ευκαιρία να δω και την Natalia ώστε να της πω για τις εξελίξεις. Με πήγε ο Adam με το αυτοκίνητο και μετά έφυγε προς το σπίτι του, ανέβηκα πάνω και με υποδέχτηκε ο αδερφός μου, φαίνεται πως τα πηγαίνουν καλά τον τελευταίο καιρό. Μπήκα και συζήτησα το θέμα με όλους, τους είπα και για τον James Και για τα κορίτσια που γνώρισα, δε φάνηκε να συμπάθησα και πολύ την Elina με αυτά που τους είπα. Ο Alex φάνηκε πολύ σκεπτικός στο να ξανά ειμαι με τον James, έλεγε πως είναι επικίνδυνο, είναι όντως. Αλλά τι είναι ο κίνδυνος μπροστά στον έρωτα;

Κάθισα αρκετή ώρα στην Ann, είχε πάει πλέον 11 και ετοιμαζόμουν να πάω σπίτι μέχρι που μου έστειλε ο James λέγοντας μου πως θέλει να με δει. Δώσαμε συνάντηση κοντά στο σπίτι μου κι έφυγα για να προλάβω. Έφτασα όσο πιο γρήγορα μπορούσα και τον είδα να με περιμένει απέξω, μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο κι αυτός ξεκίνησε χωρίς να πει κουβέντα. Φτάσαμε στο κλασικό μέρος ενώ επικρατούσε αυτή η αμήχανη ησυχία.

"Τι έγινε;"

"Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να συνεχιστεί αυτο μεταξύ μας, είναι όντως επικίνδυνο και δε θέλω να χάσω ούτε τη δουλειά μου ούτε την κόρη μου"

"Πλακα μου κάνεις ετσι;"

Από την μια σκέφτηκα πως έπρεπε να δείξω κατανόηση, από την άλλη όμως μπορούσε να τα σκεφτεί αυτά πριν μου ξαναφουντωσει τα συναισθήματα μου γι αυτόν. Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή του τη συμπεριφορά, δε μπορώ να καταλάβω τι θέλει.

"Πήγαινε με σπίτι"

"Victoria..."

"Πήγαινε με είπα"

Μόλις είχα πάρει μια απόφαση την οποία ήξερα πως θα μετανιώσω κάποια στιγμή, ήξερα πως ήταν βαριά αλλά ήμουν πλέον σίγουρη. Δεν μπορούσα να αντέξω άλλη συναισθηματική πίεση, ούτε απ'τον James, ούτε απ'την Kate ούτε από κανέναν. Αποφάσισα να φύγω και να πάω να μείνω στους γονείς μου, το εξωτερικό.

Forbidden Love #Starterliste2019Where stories live. Discover now