Κεφάλαιο 6ο

1.3K 94 0
                                    

Η Κυριακή πέρασε γρήγορα, κάθισα σπίτι και διάβασα γιατί την Δευτέρα έγραφα διαγώνισμα Αρχαίων (και δεν είναι το καλύτερο μου), προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον James αλλά δε το σήκωσα οπότε τηλεφώνησα στην Ann να έρθει απ'το σπίτι μου. Μέχρι να έρθει έκανα scroll down Instagram και είδα στην αρχική μου τον αδερφό μου, τότε θυμήθηκα ότι θα ήταν πολύ καλή ιδέα να του πω να έρθει, του τηλεφώνησα και είπε πως θα έφτανε σε κανα μισάωρο.

Η Ann έφτασα πρώτη και το χωρίς καμία καθυστέρηση άρχισε να μου λέει την γνώμη της για όλα όσα της είπα για τον James..

"Κοίτα, δεν είναι το θέμα η ηλικία και το ξέρεις, απλά τον ξες μια μέρα και δε ξέρεις τι μπορεί να κάνει"

Μέσα μου ήξερα ότι είχε απόλυτο δίκιο αλλά δεν ήθελα να το παραδεχτώ οπότε απλά κατέβασα το κεφάλι μου και της είπα πως ξέρω τι κάνω. Πρώτου πει τίποτα άλλο χτύπησε το κουδούνι κι ένιωσα ένα βάρος να φεύγει από πάνω μου.

Μπήκε μέσα ο αδερφός μου και η Ann με κοιτούσε με το κλασικό βλέμμα που έλεγε "πέθανες". Καθίσαμε όλοι μαζί μέχρι που είδα μήνυμα από τον James, έλεγε πως θέλει να βρεθούμε σε μια ώρα. Τους είπα και καλά ότι ήταν ο Liam (ειλικρινά δε ξέρω πως που ρθε) και πως θέλει να βρεθούμε για να μου πει κάτι. Τώρα θα μου πείτε, μα καλά χαζή είσαι; η Ann δε θα μάθει ότι ήταν ψέματα; well, θα μπορούσε αλλά ευτυχώς για μένα ο Liam με συμπαθεί και συνεννοηθήκαμε να με καλύψει.

Κλασικά πήγα μπροστά απ'το σπίτι του και μου είπε να μπω στο αυτοκίνητο αλλά αυτή τη φορά αρνήθηκα, τον έψαχνα όλο το πρωί και μου το έκλεινε στα μούτρα και τώρα που βαρέθηκε με πήρε τηλέφωνο; Με κοίταξε με χαμηλωμένα βλέμμα και είπε

"Συγγνώμη, έχεις δίκιο, αλλά έχω λόγο. Όταν έρθει η στιγμή θα σου εξηγήσω"

Έκανα υποχώρηση γιατί δεν μπορούσα να μείνω μακριά του, κι ακόμα δεν έχω καταλάβει το Γιατί. Περάσαμε το απόγευμα δίπλα απ'το γκρεμό και μετά με γύρισε σπίτι, έπρεπε να κοιμηθώ νωρίς γιατί αύριο είχα σχολείο και με περίμενε μεγάλη μέρα.

Το επόμενο πρωί πήγα κλασικά σχολείο με την Ann, μας είπαν ότι θα είχαμε κενό την 3η ώρα οπότε σκέφτηκα πως τότε έπρεπε να μιλήσω στον Adam. Οι πρώτες δύο ώρες κύλησαν αργά και βασανιστικά όπως πάντα, πάλι καλά καθόμουν με την Ann και μου έλεγε τις εξελίξεις με τον αδερφό Μου (τα κονέ μου φαίνεται τα βγαίνουν σε καλο) και η ώρα μου περνούσε λίγο πιο γρήγορα. Έφτασε μετά και η 3η ώρα, με το που βγήκαμε ο Adam ήρθε να μου μίλησε κάνοντας κίνηση να με αγκαλιάσει αλλά τον έσπρωξα.

"Εμπρός, σακουω." Του είπα με αυστηρότητα

"Κοίτα Vic, ότι και να πεις έχεις δίκιο αλλά ειλικρινά συγγνώμη, είσαι η μόνη που μου έδωσε μια ευκαιρία κι εγώ ο ηλίθιος τα γαμησα όλα, σε παρακαλώ, δώσε μου άλλη μια"

Φαινόταν αλήθεια πάρα πολύ μετανιωμένος, αν δεν είχα γνωρίσει τον James ίσως και να τον συγχωρούσα αλλά τώρα δε μπορώ, τουλάχιστον όχι ερωτικά.

"Κοίτα, μπορώ να σε συγχωρήσω έως ένα σημείο δηλαδή να μείνουμε φίλοι, ίσως με τον καιρό αν μου αποδείξεις ότι έχεις αλλάξει να ξανά είμαστε μαζί αλλά προς το παρόν δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο Adam"

Με κοίταξε με ένα ταριαστιο χαμόγελο και μου είπε πως ακόμα κι αυτό του αρκεί, με αγκαλιάσει και μετά είπαμε τα "νέα" μας, για την ακρίβεια αρχίσαμε το κουτσομπολιό. Όσο κι αν προσπαθούσα να ξεφύγω από τις σκέψεις μου για τον James δε μπορούσα, είχα σκαλώσει τόσο πολύ και ειλικρινά δε ξέρω Γιατί, ακόμα κι αν περνούσα πολύ ωραία με τον Adam δεν ήταν το ίδιο, δεν υπήρχε αυτή η έντονη αίσθηση μυστηρίου και πάθους, ήταν παιδάκι, ο James είναι άντρας • η διαφορά είναι μεγάλη.

Αργότερα γράψαμε και το διαγώνισμα, πιστεύω πως τα πήγα καλά, στο σχόλασμα είπαμε να φύγουμε μαζί εγώ η Ann και η Natalia, πριν αποχωρήσουμε από το σχολείο με πλησίασε η Kate με την Ariana, τι μπορεί να ήθελε πάλι...

"Αν νομίζεις ότι θα μου κλέψεις όλους τους γκόμενους είσαι γελασμένη κούκλα"
"Για ποιο πράγμα μιλάς;"

"Έλα τώρα, όλο το σχολείο ξέρει ότι ο Liam σε θέλει, και για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα, τους πρώην μου ΔΕΝ θα τους αγγίζεις"

Εκείνη τη στιγμή εκνευρίστηκα τόσο πολύ, δεν ήξερα πως να αντίδρασω, ακόμα κι αν τα έφτιαχνα με τον Liam δεν έχει κανένα δικαίωμα να πει τίποτα, ευτυχώς το αναλαβε η Natalia

"Άκου λίγο Kate, επειδή έχεις λεφτά και "ομορφιά" δε σημαίνει ότι μπορείς να κουμαντάρεις τον κόσμο, η Vic θα κάνει ό,τι θέλει και με όποιον θέλει"

Η Ariana δεν αντέδρασε σε τίποτα όπως πάντα, σε αντίθεση με την Kate που έβγαζε αφρούς, συνέχισε να λέει τα δικά της μέχρι που πέρασε από μπροστά ο Liam με τον Adam και τότε έγινε το ελα να δεις..

Ήμασταν σχεδόν όλοι εναντίον της Kate και για πρώτη φορά στη ζωή της δε το έπαιζε ηγέτης και κατέβασε το βλέμμα σε ένδειξη φόβου. Ό Liam φαινόταν να ντράπηκε πολύ, δεν ήθελε να μάθω έτσι ότι με θέλει και δεν ήθελε να το μάθει έτσι ούτε ο Adam γιατί είναι φίλοι αλλά ευτυχώς δεν έγινε καμία παρεξήγηση. Αφού τελείωσε Η "φασαρία" ο Liam με πλησίασε και μου ζήτησε να βγούμε, και τώρα έρχομαι εγώ να ρωτήσω, ΓΙΑΤΊ ΤΏΡΑ; του είπα ότι θα μπορούσαμε να βγούμε κάποια στιγμή... φιλικά... ΑΝ κάποτε ξεκαθαριστεί η όλη φάση με τον James...ugh.

Forbidden Love #Starterliste2019Where stories live. Discover now