Κεφάλαιο 9ο

1K 82 0
                                    

  Βρισκόμουν σε πλήρη απόγνωση, ένιωθα τη γη να χάνεται κάτω Απ Τα πόδια μου, ήξερα πως η Kate δεν θα το άφηνε έτσι όλο αυτό. Μετά από λίγο ευτυχώς έφτασε η Ann και ο Alex, με το που μπήκαν κατάλαβαν ότι δεν ήμουν καλά κι άρχισα να τους εξηγώ τι συμβαίνει. Και οι δύο είχαν μείνει άναυδοι, και λογικό ήτανε. Η Ann με ρώτησε πως θα καταλάβει η Kate ότι είναι δικό μου το κινητό, κι ότι θα μπορούσα να βρω μια δικαιολογία

"Εχω για φόντο εμένα και τον James, δεν υπάρχει περίπτωση να μη καταλάβει, καταστρα-"

Την πρόταση μου διέκοψε το κουδούνι, ευχόμουν από μέσα μου να ήταν ο James, να είχε βρει αυτός το κινητό μου, μέσα μου όμως ήξερα ότι δεν υπήρχε καμία ελπίδα.

  Σηκώθηκα απ'το κρεβάτι και πήγα να ανοίξω την πόρτα, πριν ανοίξω πήρα μια βαθιά ανάσα, όχι ότι αυτό θα βοηθούσε σε τίποτα. Άνοιξα και είδα μπροστά μου την Kate. Δεν εχω ιδέα πως βρήκε που μένω Και πώς ήρθε αλλά πλέον δεν είχε καμία σημασία, στεκόταν μπροστά μου με υφάκι και κρατούσε το κινητό μου στο χέρι της.

"Τι έγινε, Victoria; Δε με περίμενες;"

Την κοιτούσα και δεν έλεγα τίποτα, άπλωσε το χέρι της και μου έδωσε το κινητό μου, δεν ξέρω γιατί το έκανε αλλά κάτι ήταν κι αυτό.

"Πάρτο, ότι ήταν να μάθω το έμαθα, αποδείξεις για να σε κάνω ρεζίλι έχω. Δεν με ενδιαφέρει το τι κάνεις με τον πατέρα μου, δεν με ενδιαφέρει τι κάνει αυτός Γενικά. Το μόνο που ήθελα ήταν να σε ρεζιλεψω, και επιτέλους βρήκα τον τρόπο"

Αρχικά δεν ήξερα τι να απαντήσω μετά όμως θυμήθηκα τη φωτογραφία που μου έστειλε η Ann, με αυτή τη φωτογραφία μπορούσα να την απειλησω και να κρατήσει το στόμα της κλειστό.

"Kate περίμενε, δεν είσαι η μόνη που έχεις υλικό"

Άνοιξα το κινητό μου και της έδειξα τη φωτογραφία που μου είχε στείλει η Ann, μόλις την είδε έμεινε με το στόμα ανοιχτό, ήταν σειρά της να μην έχει τι να πει

"Αν δείξεις κάτι αυτή η φωτογραφία θα γίνει viral σε όλο το σχολείο"

"Γαμωω, λοιπόν άκου, το τελειώνεις με τον πατέρα μου, δεν δείχνεις πουθενά τίποτα και κρατάω το στόμα μου κλειστό"

"Να... το τελειώσω;"

Εκείνη τη στιγμή ένιωσα ακόμα χειρότερα, δεν μπορούσα να τον αφήσω, ήμουν πολυ ερωτευμένη μαζί του.

"Ναι, θα το τελειώσεις. Σου κάνω τη χάρη να μη πω τίποτα αλλά όχι και να σε αφήσω να είσαι ωραία και καλά με τον ίδιο μου τον πατέρα, δε μπορώ να φανταστώ να σε έχω μητριά. Θα τον αφήσεις ήσυχο, αν δεν δω ότι μέσα σε μια βδομάδα δεν τα έχεις φτιάξει με κάποιον άλλον τη γαμησες"

"Μάλιστα..."

  Μπήκα ξανά μέσα στο δωμάτιο κι άρχισα να κλαίω, η Ann και ο Alex τα είχανε ακούσει όλα και προσπαθούσαν να με ηρεμήσουν αλλά δε γινότανε. Πώς θα του το λεγα; Και πάνω απ'όλα, πως θα αντέξω μακριά του; Γιατί γίνονται όλα αυτά...

"Ποτέ θα του το πεις;"

"Δεν ξέρω Alex, νομίζω πως είναι καλύτερο να του το πω τώρα"

Συμφώνησαν και οι Δύο, του έστειλα μήνυμα να έρθει να με πάρει, Χριστέ μου δεν έχω ξανά νιώσει τόσο πόνο. Ώσπου να έρθει για να ξεχαστώ και λίγο συζητήσουμε για αλλά θέματα με τα παιδιά, τους είπα να κάτσουν σπίτι μέχρι να γυρίσω, έτσι κι αλλιώς δεν θα αργούσα και πολύ.

  Δεν άργησε να έρθει, μετά από 10 λεπτά με πήρε τηλέφωνο κι εγώ βγήκα έξω κατευθείαν, μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτός έκανε κίνηση να με φιλήσει αλλά εγώ έκανα πίσω, με κοίταξε περίεργα.

"Τι έγινε; Δεν φαίνεσαι πολύ καλα;"

"James... εχω να σου πω κάτι όχι και τόσο ευχάριστο"

Ήθελα να του το πω μια και καλή αλλά δε μπορούσα, ήταν πολύ δύσκολο. Αυτός με κοιτούσε με αγωνία, φαινόταν πολύ αγχωμένος. Έτσι όμως ήμουν κιεγω.

"Μη με σκας ρε Victoria"

"Η Kate...ξέρει για μας"

Γουρλωσε τα μάτια του, μέσα σε δευτερόλεπτα το βλέμμα του από σοκαρισμένο άλλαξε, φαινόταν νευριασμένος. Ακούμπησε το κεφάλι του στο τιμόνι.

"Και τώρα, τι;"

"Πρέπει να το τελειώσουμε αλλιώς θα το πει παντού, αυτό είναι περισσότερο κακό για σένα πάρα για μένα"

Με κοίταξε με βουρκωμενα μάτια και μου έπιασε το χέρι, δεν περίμενα πως θα αντιδρούσε Έτσι, δεν ήμουν καν σίγουρη αν ένιωθε τόσο καιρό ή αν με έβλεπε σαν παιχνίδι. Αλλά αποτι φαίνεται, ένιωθε.

"Δε θέλω να με αφήσεις, δεν με έχει καταλάβει κανείς όπως εσυ"

"Λυπάμαι, ελπίζω κάποια στιγμή να ξανά είμαστε μαζί, προς το παρόν να προσέχεις"

Είχα βπυρκωσει κι εγώ, η φωνή μου δυσκολευόταν να βγει. Πριν φύγω από το αμαξι του έδωσα ένα τελευταίο φιλι. Πήγε να πει κάτι αλλά δεν τον άφησα, δεν ήθελα να υποθει τίποτα άλλο, δεν άντεχα να ακούσω τίποτα άλλο. Απλά έφυγα.

Forbidden Love #Starterliste2019Where stories live. Discover now