Έφτασα μετά από αρκετή ώρα, κάθισα στο αεροδρόμιο για να περιμένω τους γονείς μου να με πάρουν. Ευτυχώς έφτασα σύντομα και με βοήθησαν να ξεχαστώ λίγο, μου είχαν λείψει πάρα πολύ. Μόλις τους είδα τους αγκάλιασα με όλη μου τη δύναμη, ήθελα να κλάψω αλλά δε μου έβγαινε μπροστά τους, δεν ένιωθα και τόσο άνετα. Μπήκα στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για να πάμε στο σπίτι. Καθ'όλη τη διάρκεια της διαδρομής σκεφτόμουν τον James, σκεφτόμουν τη στιγμή στο αεροδρόμιο. Μήπως έκανα λάθος τελικά; Μήπως έπρεπε να μεινω;
James P.O.V
Από τη στιγμή που έφυγε δε μπορούσα να σκεφτώ κάτι άλλο, μόνο το ποσό μαλακας ειμαι που την άφησα να φύγει έτσι. Στην αρχή την έβλεπα απλά σαν μια περιπέτεια επειδή είναι μικρή. Στην συνέχεια όμως άρχισα να νιώθω κάτι που δεν έχω ξανά νιώσει ποτέ και για καμία, είχε κάτι που δεν είχα ξανά δει σε καμία, ήταν ο εαυτός της από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή. Έδειξε τόση κατανόηση σε όλα, έκανε ότι καλύτερο μπορούσε για να μη με πιεσει ψυχολογικά κι εγώ απλά την πλήγωσα και της έδειξα πως είμαι ίδιος με όλους τους άλλους. Μακάρι να μπορούσα να τη φέρω πίσω με κάποιο τρόπο ή να μετανιωσει και να επιστρέψει. Αν την ξανά κερδίσω δεν θα την ξανά αφήσω να φύγει.Victoria's P.O.V
Φτάσαμε σπίτι και μου έδειξαν το δωμάτιο Μου, ήταν μεγάλο, πρώτη φορά είχα τόσο μεγάλο δωμάτιο. Μπήκα μέσα και τακτοποίησα τα πράγματα Μου, μόλις τελείωσα έστειλα μήνυμα στην Ann, μου έλειπε ήδη. Κάθε μέρα τέτοια ώρα είμαστε μαζί, δε ξέρω πως θα αντέξω χωρίς αυτή.
Μιλήσαμε για αρκετή ώρα μέχρι που ήρθε ο πατέρας μου στο δωμάτιο να με ενημερώσει για το καινούργιο μου σχολείο, θα πήγαινα σε ελληνικό αφού δε ξέρω γαλλικά. Ήμουν λίγο αγχωμένη γιατί δεν ήξερα αν θα τα πάω καλα με τα παιδιά, δεν ξέρω κανέναν εδώ και θα είμαι τελείως μόνη μου. Το επόμενο πρωί θα ήταν η πρώτη μέρα, δεν είχα συνειδητοποισει ακόμα τι συνέβαινε αλλά είχα βάλει στόχο να τα καταφέρω και να κάνω μια καινούργια αρχή.Κοιμήθηκα ήρεμα γιατί ήμουν πολύ κουρασμένη απ'το ταξίδι, ξύπνησα όμως πριν χτυπησει το ξυπνητήρι γιατί τον είδα στον ύπνο μου. Τι έπρεπε να κάνω πια για να φύγει απ'το μυαλό μου; Σηκώθηκα κι ετοιμάστηκα για να έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο να τα προλάβω όλα. Κατέβηκα στον κάτω όροφο του σπιτιού και έβαλα πρωινό. Μετά από λίγο σηκώθηκε κι ο πατέρας Μου, σε λίγο θα ξεκινούσαμε για το καινούργιο μου σχολείο.
Φτάσαμε αρκετά σύντομα και μπήκα μέσα, ένιωθα τόσο περίεργα που δεν ήξερα κανέναν εκεί. Είχα φτάσει νωρίτερα οπότε κάθισα σε ένα παγκάκι μόνη μου. Ξαφνικά είδα ένα αγόρι με μια κοπέλα να με πλησιάζουν, μπορεί να ειμαι ερωτευμένη με τον James αλλά πρέπει να πω πως ήταν απ'τα πιο όμορφα αγόρι που έχω δει. Καθισαν δίπλα μου και άρχισαν να μου μιλάνε.
"Εισαι καινούργια; Δε σεχω ξανά δει;"
"Ναι, χθες ήρθα Γαλλία για την ακρίβεια"
Στην πορεία συστήθηκαμε, το αγόρι το έλεγαν Justin ενώ την κοπέλα Jennifer. Καθίσαμε μαζί μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι, είχα ενημερωθεί για την τάξη στην οποία θα ήμουνα και το μόνο που εμένε ήταν να την βρω.
Μετά από λίγη ώρα βρήκα την τάξη μου και μπήκα μέσα, η καθηγήτρια μου είπε να σταθώ για λίγο όρθια ώστε να με γνωρίσει στα παιδιά. Όλοι με κοιτούσαν περίεργα, μπορεί να ήταν και ιδέα μου δε ξέρω. Αφού μίλησα λίγο για τον εαυτό μου με έβαλε να κάτσω δίπλα στον Justin, ευτυχώς γιατί δεν ήξερα κανέναν άλλον έστω και λίγο. Μετά το σχολείο μου έκανε πρόταση να πάω για καφέ μαζί του και με την Jennifer για να μου δείξουν και λίγο την πόλη, δεν είχα πολύ όρεξη όμως και αρνήθηκα. Ήθελα να γυρίσω σπίτι να μιλήσω με την Ann, ήθελα να ξεκουραστώ. Το αναβάλλαμε όμως για την επόμενη μέρα. Τελικά τα πράγματα δεν πήγαν τόσο άσχημα όσο πίστευα, κατάφερα να ξεφύγω λίγο από τις σκέψεις μου για τον James και έκανα νέες γνωριμίες, ίσως να πήρα την σωστή απόφαση τελικά.
Justin
Jennifer
VOUS LISEZ
Forbidden Love #Starterliste2019
Roman pour AdolescentsΤι συμβαίνει όταν η 17χρονη Victoria ερωτεύεται έναν πολύ μεγαλύτερο της άντρα μετά από έναν άσχημο χωρισμό; Θα καταφέρει να κρατήσει αυτή η σχέση; *Αναπάντεχες ανακαλύψεις και πολλά εμπόδια*