Το βράδυ την άφησα να κοιμηθεί σπίτι μου, συζητήσαμε για αρκετά θέματα και μου έδωσε πολύ ωραίες συμβουλές. Μου είπε πως ειναι καιρος να σταματήσω να κοιτάω τα "Πρέπει" και να αρχίσω να αξιοποιω τα θέλω μου, κι αυτό που θέλω είναι ο James. Αλλά παρόλα αυτά εξακολουθώ να φοβάμαι αρκετά.
Την επόμενη μέρα δεν πήγαμε σχολείο κι έτσι βρήκα αφορμή να πάω λίγο πιο νωρίς στο φροντιστήριο για να κάνω "ιδιαίτερα". Πήγα στον υπεύθυνο και του εξήγησα πως έχω αρκετά κενά και ζήτησα άδεια να κάνω μια ώρα μάθημα με τον James για να τα αναπλήρωσω. Δυστυχώς ή ευτυχώς μου έδωσε την άδεια και μπήκα στην αίθουσα του James. Με το που μπήκα με κοιταξε και το βλέμμα του κόλλησε πάνω μου, φαινόταν μπερδεμένος και ήταν λογικό.
"Ήρθα για ιδιαίτερα, αν έχετε χρόνο"
Σηκώθηκε από την έδρα του και με πλησίασε, στάθηκε μπροστά μου και έβαλε το χέρι του στο πρόσωπο μου.
"Αρχίσαμε και τους πληθυντικός τώρα;"
Του χαμογέλασα και έπιασα το χέρι του. Είχα καιρό να νιώσω τέτοια ευχαρίστηση μόνο και μόνο με το άγγιγμα κάποιου, είναι πολύ περίεργο ένα απλό άγγιγμα να σου ξυπνάει χιλιάδες αναμνήσεις.
Κάθισα πάνω σε ένα θρανίο κι αυτός ήρθε κοντά μου, μέσα μου ένιωθα αποφασισμένη να κάνω αυτό που θέλω, τίποτα δεν θα με σταματούσε αυτή τη φορά.
"Μα πόσο τυχερός ειμαι που σε έχω για μαθήτρια, η μοίρα μας θέλει μαζί, δε το βλέπεις;"
Έσκυψε προς το μέρος μου για να με φιλήσει κι αυτή τη φορά τον άφησα. Δεν μπορούσα να αντισταθώ σε αυτόν τον άνθρωπο. Το μόνο που με εμπόδιζε ήταν το άγχος του να μπει κάποιος μες στην αίθουσα και να μας δει, τότε ήταν που θα γινόταν χαμός. Άρχισε να μου βγάζει την μπλούζα, στην συνέχεια έβγαλα κι εγώ τη δικια του. Με ξάπλωσε στο θρανίο κι άρχισε να βγάζει όλο του το πάθος. Όσο άσχημα κι αν ένιωθα για τον Adam δεν θα άλλαζα με τίποτα αυτή τη στιγμή, δε νομίζω πως υπάρχει κάτι καλύτερο από το να επιστρέφεις στον μεγαλύτερο σου έρωτα.
Στο τέλος ντύθηκαμε όσο πιο γρήγορα γίνεται γιατί σε λίγο θα άρχιζε το μάθημα κι εμείς ακόμα ήμασταν με τα εσώρουχα ευτυχώς για μας ο χρόνος που μας είχε απομείνει ήταν αρκετός για να προλάβουμε να ετοιμαστούμε. Μετά από λίγο μπήκαν στο κορίτσια στην αίθουσα, απ'όσο θυμάμαι τις έλεγαν Elina και Jessica, ο James βγήκε για λίγο έξω κι αυτές με πλησίασαν. Η μια κάθισε δίπλα μου και η άλλη πήρα την καρέκλα από το μπροστινό θρανίο και κάθισε μπροστά μου, μου συστήθηκαν, συστήθηκα κι εγώ και μετά η Elina μου είπε.
"Δεν είναι πολύ κούκλος ο κύριος James;"
"Καλός είναι"
"Απλά καλός; παίζει να είναι ο πιο σεξυ καθηγητής που υπάρχει"
Αυτή η συζήτηση με είχε κάνει να νιώσω αρκετά άβολα, πριν λίγο έκανα έρωτα με τον πλέον καθηγητή μου και το συνειδητοποίησα τώρα. Και εκτός αυτού φαίνεται όλες οι μαθήτριες να είναι τρελαμένες μαζί του, άρχισα να νιώθω μια έντονη ζήλια μέσα μου αλλά προσπάθησα να την κατάπνιξω. Αφού η Elina μιλούσε συνεχώς για το πόσο λατρεύει τον James την διέκοψα η Jessica και είπε.
"Φτάνει ρε Elina την έπριξες την κοπέλα, να σου πω Victoria, θα ήθελες να πάμε καμία φορά για καφε; φαίνεσαι πολύ ενδιαφέρον άτομο"
"Παμε όποτε θέλετε"
Μου φαινόταν περίεργο που μου έκανε έτσι στο άκυρο πρόταση να πάμε για καφέ αλλά εντάξει, καλές κοπέλες φαίνονται και οι δύο. Επίσης όσο περισσότεροι φίλοι τόσο το καλύτερο.
Μετά από λίγο μπήκαν όλα τα παιδιά μέσα στην αίθουσα και ξεκίνησε το μάθημα, δε μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου τον James όσο κι αν προσπαθούσα, κι αν έκρινα απ'το βλέμμα του θα έλεγα πως κι αυτός στην ίδια κατάσταση με μένα ήτανε. Το μόνο που με προβληματίζει όμως είναι το πως θα το κρύψουμε όλο Αυτό, παντού υπάρχουν γνωστοί κι αν μας δει ο οποιοδήποτε θα είναι κακο και για τους δύο μας, ειδικά αν μας κάποιος γνωστός της Kate. Το μόνο που μου έμενε να κάνω ήταν να χαλαρωσω και να προσπαθήσω να κάνω επιτέλους θετικές σκέψεις.
Elina
Jessica
YOU ARE READING
Forbidden Love #Starterliste2019
Teen FictionΤι συμβαίνει όταν η 17χρονη Victoria ερωτεύεται έναν πολύ μεγαλύτερο της άντρα μετά από έναν άσχημο χωρισμό; Θα καταφέρει να κρατήσει αυτή η σχέση; *Αναπάντεχες ανακαλύψεις και πολλά εμπόδια*