Δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου, είχα παγώσει, γύρισα και τον κοίταξα με γουρλωμένα μάτια και σχηματίστηκε μια απορία στο πρόσωπο του.
"Η Kate... είναι κόρη σου;"
Τον ρώτησα χαμηλόφωνα και έγνεψε καταφατικά, έκλεισα το άλμπουμ και το άφησα πάνω στο τραπέζι.
"Εσύ από που την ξέρεις;"
"Άστο"
Δεν είχα όρεξη να πω και πολλά, όλα μου είχαν πέσει πολύ απότομα, κι αν η Kate ανακαλύπτε για τη σχέση μας; Θα με έκανε ρεζίλι παντού. Σκεφτόμουν αν έπρεπε να του πω τι έχει συμβεί ανάμεσα σε μένα και την Kate, η αλήθεια είναι πως όφειλε να ξέρει πόσο κωλοχαρακτηρας είναι στην πραγματικότητα η κόρη Του.
"Βασικά James, η κόρη σου είναι ότι χειρότερο υπάρχει. Είμαστε στο ίδιο σχολείο κι από τη στιγμή που πάτησα το πόδι μου εκεί δεν έχει σταματήσει να μου κάνει τη ζωή κόλαση"
Με κοιτούσε πολύ απογοητευμένος αλλά καθόλου ξαφνιασμένος, εγώ είχα φρικάρει κι αυτός τα έπαιρνε όλα τόσο φυσιολογικά, το μόνο που ήθελα ήταν να μου δώσει μια απάντηση και μετά να φύγω, αυτή η σχέση δε γινόταν να συνεχιστεί.
"Δε μου κάνει εντύπωση που είναι έτσι, έχει μεγαλώσει με τη μητέρα της και την έχει κάνει σαν τα μούτρα της."
"Μπορείς να με πας σπίτι σε παρακαλώ; αρκετές φρικες έφαγα σήμερα"
"Σε παρακαλώ Victoria, μην μαφησεις"
Μου είπα κρατώντας μου το χέρι, ήμουν σε δίλλημα, δεν είχα ιδέα τι έπρεπε να κάνω. Την στιγμή που πήγα να του απαντήσω μου έστειλε μήνυμα η Ann και τράβηξα απότομα το χέρι μου για να πάρω το κινητό μου.
Άνοιξα το κινητό μου κι αυτό που είδα μπορώ να πω ότι με άφησε άφωνη, ήταν μια φωτογραφία της Kate στο mall να φασωνεται με τον λυκειάρχη μας, την ρώτησα ποτέ το τραβηξε αυτό και μου είπε πριν από λίγο. Τσακ, εκείνη τη στιγμή μου ήρθε φλασιά..
"James πρέπει να φύγω, είναι επείγον"
"Τι έγινε;"
"Δε μπορώ να σου πω απλά πάμε να φύγουμε"
Αποχωρισαμε από το σπίτι και μπήκαμε στο αυτοκίνητο, τώρα θα αναρωτιεσται γιατί ήθελα να φύγω τόσο βιαστικά, λοιπόν ο James είχε προαναφερει πως η Kate θα πήγαινε Βέλγιο για τα Χριστούγεννα και πως είχε ήδη αναχωρήσει, από τη στιγμή όμως που την είδε πριν λίγο η Ann στο εμπορικό σημαίνει ότι ίσως και να επιστρέψει σπίτι, κι αν επιστρέψει και με δει με τον πατέρα της η ζωή μου καταστράφηκε.
Όσο ήμασταν στο αυτοκίνητο δεν συζητήσαμε πολύ μιας και ήμουν πολύ σοκαρισμένη για να μπορώ να επικοινωνήσω. Ό James μου έκανε συνεχώς ερωτήσεις για την Kate, ήταν λες και δεν γνώριζε τίποτα για την κόρη του, μα που έχω μπλέξει τέλος πάντων; Πώς γίνεται να ερωτεύτηκα τον πατέρα της εχθρού μου;Φτάσαμε στο σπίτι μου και πριν κατέβω με ρώτησε
"Πες μου ρε μάτια μου, γιατί σ'επιασε πανικός έτσι ξαφνικα;"
Πριν προφτασω να απαντήσω όμως χτύπησε το κινητό του, πριν το σηκώσει με κοίταξε μπερδεμένος. Απο τον τρόπο που μιλούσε φάνηκε πως ήταν η Kate, " Ναι τώρα γυρνάω, πήγα στον David " είπε, ευτυχώς που προλάβαμε και φύγαμε, δεν θέλω να ξέρω πως θα αντιδρούσε άμα με έβλεπε σπίτι της, και το κακο είναι πως ότι κι αν έλεγε θα είχα δίκιο.
Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο ο James με κοίταξε πάλι με αυτό το μπερδεμένο βλεμμα
"Μα πως το ήξερες;" με ρώτησε
"Δεν νομίζω πως έχει σημασία, πρέπει να φύγω, τα λέμε αύριο"
Και πριν προλάβει να απαντήσει είχα ήδη αποχωρήσει από το αυτοκίνητο, με το που πήγα σπίτι πήρα τηλέφωνο την Ann και τον Alex, τους είπα να έρθουν σπίτι μου για να δω τι θα κάνω. Μέχρι να φτάσουν αποφάσισα να χαζεψω λίγο στο Facebook, έψαξα το κινητό στη τσάντα μου μα δεν ήταν εκεί, έψαξα στις τσέπες μου μα δεν το βρήκε ούτε εκεί. Αυτό σημαίνει ότι... το ξέχασα στον James, το οποίο επίσης σημαίνει ότι θα το βρει η Kate. Oh god... η ζωή μου καταστράφηκε.
YOU ARE READING
Forbidden Love #Starterliste2019
Teen FictionΤι συμβαίνει όταν η 17χρονη Victoria ερωτεύεται έναν πολύ μεγαλύτερο της άντρα μετά από έναν άσχημο χωρισμό; Θα καταφέρει να κρατήσει αυτή η σχέση; *Αναπάντεχες ανακαλύψεις και πολλά εμπόδια*