1 hafta sonra
Oturduğum yerde pek de rahat sayılmazdım.
"Huh!" Nefes tekrar suratıma çarparken gözlerimi devirdim.
"197." Berkay yattı, tekrar yükseldi.
"Huh!"
"198." diye geveledim ağzımda. Ve tekrar. "199." Tekrar... "Son." Yere yatıp ellerini midesine koydu. Bir eliyle midesini yumuşatırken diğeriyle alnındaki teri sildi. Ayak bileklerinden kalkıp kıçımı yere bıraktığımda laminant bile daha rahat gelmişti. Götüm ağrımıştır bir saattir.
"Şimdi şınav." Göz devirdim.
"Bitmedi mi?"
"Bu vücut nasıl korunuyor sanıyorsun? Tamam hadi 50'de bırakırım." Başımla onayladım. Şınav pozisyonuna geçip bel boşluğunu işaret etti. İç geçirip beline oturdum, kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Saymam."
"Şu gitmek istediğin film vardı ya neydi adı?" diye seslendi başını hafifçe yana çevirerek. İç geçirdim.
"1, 2..."
*
İşimiz bittiğinde havlusunu alıp banyoya gitti. Ben de yatağına uzanıp tavanı izlemeye başladım.
Bir süre sonra sıkıntıyla doğruldum, bakışlarımı duvarlarda gezdirdim. Sonra dolaplarla bakıştım. Ve çalışma masasındaki telefonu fark ettim...
Hayır. Bu yanlıştı. Sevgili olmanız eşyalarına dokunabileceğin anlamına gelmez.
Ama sonuçta benden özeli olamazdı?
Telefonunu göstermek isteseydi gösterirdi! Bakamazsın!
"Off!" diye inleyip ayağa kalktım ve telefonu elime aldım. Hah! Şifre olmadığına göre gizli bir şey yoktur! Bu bildiğin Deniz gel telefonumu karıştır demektir.
Aceleyle whatsappına girdim. Mesajlara hızlıca göz attım. Gözüme takılan hiçbir şey olmadı. Sonra galeriye girdim. Bana çizdirdiği kızla çok fotoğrafı vardı. Onun dışında yine gözüme takılan olmadı. İç geçirdim. Boku bokuna karıştırdığım için suçlu hissedecektim. Hiçbir şey bulama-
İnstagramdan mesaj geldi.
Bu akşam gidiyoruz dimi lan?
Bak cayarsan sikerim belanı!Yazmıştı. Ve ben yanlışlıkla mesaja bastım. Ve görüldü oldu. Kahretsin.
Şimdi mesajlardan çıkarsam bu öfkeli arkadaş görüldü attı diye atarlanacaktı ve Berkay görecekti. Cevap versem Berkay bu sefer de mesajları görecekti. Hızlı düşün...
Her şekilde yakalanacaksam kazanç elde etmeliydim!
Nereye? Yazıp yolladım. Biliyorum, aptalca oldu çünkü Berkay'ın kesinlikle bildiği bir yere gideceklerdi. Ama unutmuşa yatarsam ya da sonrasında dalgaya alırsam öğrenebilirdim. Berkay bana akşam bir yere gideceğini söylememişti. Tamam, her gittiği yeri söylemezdi, ben de ona her gittiğim yeri söylemiyordum zaten ama...
Şu sikiş sokuş olayı hani...
Gerizekalı unutman mümkün mü?Kaşlarımı çattım. Si... Dişlerim istemsizce gıcırdadı. Bu gerizekalı umarım dalgasına öyle yazıyordur, yani cidden öyle bir şey... Berkay yapmazdı ki!
Unutmadım.
O an ne yazacağımı şaşırdım ve biraz aptalca olacak ama...
Hatun nasıl?
Ve cevap çabuk geldi.Yuvarlak. Vurmaya kıyamayacaksın.
Ne diyorsun aptal? Top zevkime güvenmiyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esmer (Gay)
Teen FictionDÜZENLENDİ! Ve birini çok sevmek yasaklanmıştı. Sen cezalandırıldın. O kadar çok seviyordun ki elinden alındı. Ve sen de elimden kayma diye, o gün bir tık daha az seveceğime seni, yemin ettim. Yemin ederken bile biliyordum başaramayacağımı. Özür dil...