Ach, áno. Ďalšia kapitola s menom :D Ale už viac mien nebude. Chcela som odďaľovať publikovanie, lebo už sa toto blíži ku koncu a je mi z toho nejako smutno, ale idem pracovať na veľkom projekte, ktorý sa vám bude páčiť (Séria postáv) :)
„Ahoj, poď hore," ozval sa bzučiak a mohla som ísť výťahom hore. Mala príjemný hlas, taký čo sa hodí do rádia alebo na nahrávanie rozprávok pre deti.
Dvere už boli otvorené, tak som vstúpila. Byt bol priestranný, ladený do svetlých farieb. Dominovalo najmä drevo. Potom sa z kuchyne objavila Lisa v čiernych rifliach a košeli čo jej už z nohavíc trčala.
„Poď ďalej. Nestihla som ešte dovariť tú večeru. Si dosť rýchla."
„Ponáhľala som sa. Nestihla som sa ani prezliecť," stále som mala na sebe to červené tričko.
„To nevadí," usmiala sa, keď som vošla do kuchyne. Mala krátke čierne vlasy po plecia rovnakej dĺžky. Vôbec nevyzerala na 34. Pripadala mi ako staršia verzia Yoan. „Máš rada cestoviny?"
„Áno," prikývla som. „Nevyzeráš na svoj vek."
„Ani ty na svoj. Keď som bola v tvojom veku.."
„Prosím, to nehovor," prerušila som ju, „tak hovorí moja mama."
„Vyzerala som tiež dosť mlado," aj tak dokončila.
„Chápem už prečo Mona Lisa. Je to prehodené. Ona mala priezvisko Lisa a ty ho máš ako meno. A začiatočné písmená tvojho priezviska sú jej meno."
„Mhm," ochutnala omáčku. Bola som hladná. A uvedomila som si, že sex by možno nebol až taký zlý nápad. V zapätí som si predstavila Jelenu a že by som strašne chcela, aby tu bola so mnou.
„Na čo myslíš?"
„Na bývalku," povedala som úprimne. Nemala som dôvod jej klamať.
„Tak mi o nej porozprávaj," oprela sa o linku. „Nechceš vlastne niečo na pitie? Ani som ťa neponúkla."
„Hocičo."
„Víno?" spýtala sa. „A netvár sa tak podozrievavo."
„Ok...Bývalá je Jelena. Tá ktorá mala predtým priateľa, potom mňa a znova chce mať už len niekoho mužského pohlavia."
„To bol hlavný dôvod, prečo sa s tebou rozišla?"
„Tak mi to povedala. Nemám dôvod jej neveriť."
„Len ma to zaujímalo. Ako to zvládaš?"
„Dosť ma to zobralo," musela som sa nadýchnuť.
„Tu máš," podala mi pohár s vínom, „to ti pomôže. Aj večera už bude, tak si môžeš sadnúť do jedálne, hneď to prinesiem."
Vypila som celý pohár a Lisa mi hneď doliala. Myslím, že opiť ma nechcela, len takto nebudem môcť odísť a budem musieť prespať. Večera bola skvelá.
„Mala by si pracovať s Eddiem. To je priateľ mojej sestry. Je kuchár a má reštauráciu."
„Nebaví ma variť. Popravne som sa teraz premáhala. Ale chcela som, aby si sa tu cítila dobre a mala všetko čo potrebuješ."
BẠN ĐANG ĐỌC
Možno príde kúzelník ✔
Tiểu Thuyết ChungOddychový príbeh o Teegan - lesbe a dvojičke. O tom, že kúzelník nie vždy príde, že život je o opúšťaní a stretávaní, Mona Lisa nemusí byť len na plátne, sestra môže byť vlk a že spávať so svojou kamarátkou a zamilovať sa do (tak trochu) hetero ženy...