Chcela som pridať časť skôr, ale bola som u frajerky, kedže sme ani jedna tento rok nemali na dovolenku, 4 dni sami spolu to z časti nahradia. Táto kapitola patrí medzi top 5, pretože v podstate nastáva mini zvrat :) Čo vy na to? Ako by ste zareagovali?
Večer sme teda išli von. Samozrejme, nie do Blackmillu, lebo by som sa prezradila. Išli sme do Redhouse. Jelena na seba nahodila tmavomodré minišaty a ja som nevedela či sa mám pozerať do výstrihu alebo na nohy. To je ale pasca! Yoan si pre istotu dala tričko s tými veľkými dierami naboku, že jej bola vidieť podprsenka, takže u nej som vedela kam sa mám pozerať.
„Máš aj trávu?" spýtala som sa Yoan.
Prekvapene na mňa pozrela. „Ako som mala vedieť, že chceš? Dlho sme si nedávali, myslela som, že si prestala."
„Uff, od niekoho zoženieme."
„Aby to neboli nejaké sračky," povedala a nastavila ruku SBS-károvi, aby jej dal pásku. Ja som spravila to isté. Zatiaľ čo Jelena čakala za rokom išli sme na wécko, kde si Yoan dala pásku dole. Neviem ako to vedela, ale vedela to a tak sme vždy mohli ušetriť prachy. Zobrala som pásku, dala Jelene a mohli sme si dať všetky tri uvítací drink v podobe fernetu.
A potom sme si dali ešte jeden, lebo sme mohli.
„Pôjdeme aj tancovať?" spýtala sa Jelena. „Mohli by sme."
S Yoan sme sa zasmiali. Ani neviem prečo. Ale kývla som.
„Ešte chvíľu počkaj," povedala Yoan. „Poďme si sadnúť."
„Nikde ale nie je voľné," namietala Jelena.
„Uč sa," chytila som ju okolo pliec a išla za Yoan. Ona má nos na chlapov, ktorí sú celkom normálni a zaplatia nám drinky bez toho, aby od nás niečo chceli.
„Ahojte, je tu voľné?" spýtala sa ich. „S kamoškami si nemáme kde sadnúť."
Zakývala som im.
„Jasne, len si sadnite. Ako sa bavíte?"
„Čože?" naklonila som sa k nemu.
Naklonil sa trochu aj on. „Že ako sa bavíte?!"
„Skvele, len by to chcelo viac alkoholu."
„Čo pijete?" spýtal sa druhý.
„Všetko," ozvala sa Jelena. Dobré dievča, pomyslela som si.
Ako sme s nimi trochu pokecali, aby sa nepovedalo, tak som išla s Jelenou tancovať. V tých šatách jej to naozaj seklo a ešte to ako sa hýbala. Myslím, že alkohol mi znásobil moju náladu na ňu.
Pridala sa k nám aj Yoan. A to som vážne ťažko niesla. Po ďalších drinkoch čo sme si dali mi to už bolo jedno a dotýkala som sa Jeleny aj Yoan ako som chcela. Boli sme opité. A bolo nám skvele.
Potom som si išla s Jelenou odskočiť, zatiaľ čo nám Yoan kupovala ďalšiu rundu – teraz už za naše peniaze.
„Asi si počkáme," povedala, keď otvorila dvere a zbadala dlhú radu.
„Nevadí, snáď to môj mechúr prežije. Bavíš sa zatiaľ?"
„Ani nevieš ako...och," chytila ma za lakeť, „táto je dobrá." Začala si tancovať, ale musela sa opierať o stenu. Tak som sa pridala. Ostatné baby na nás pozerali, či sme v poriadku, ale mne to nevadilo. Zvykla som si na pohľady druhých. Možno mi, teraz nám, závideli, že si viem užívať a je mi jedno čo si o mne pomyslia druhý.
ESTÁS LEYENDO
Možno príde kúzelník ✔
Ficción GeneralOddychový príbeh o Teegan - lesbe a dvojičke. O tom, že kúzelník nie vždy príde, že život je o opúšťaní a stretávaní, Mona Lisa nemusí byť len na plátne, sestra môže byť vlk a že spávať so svojou kamarátkou a zamilovať sa do (tak trochu) hetero ženy...