13. BÖLÜM – YOU'RE HERE TONIGHT
Alex plan yaptıktan sonra biraz daha oturmuş daha sonra kalkmıştı Fransızca konuşurken onun buraya nişanlısıyla geldiğini söyledi hatta bu akşam o da olacakmış. Ama masadaki ekip bunu bilmiyordu. Ben de söylemedim açıkçası neden söylemedim bilmiyorum.
Damla, Duygu ve Sam’e dışarı çıkacağımızı söyleyip davet etmişti ama onlar gelmek istememişti. Daha sonra Duygu beni aramış ve Güneş ile zaman geçirmek istediğini hatta onu bu gece onda bırakmamı istemişti. Bende kıramadım kabul ettim. Bir saat içinde de gelip Güneş’i aldı.
***
Akşama daha vakit olduğu için koltukta pinekliyordum. Tam gözlerimi kapatmıştım ki kapı çaldı.
Kapıyı açtığımda şaşırmıştım. Annem ve babam karşımdaydı.
“Sizin ne işiniz var burada?”
“Gece seninle konuşmak istiyoruz..” dedi annem bende onları içeri aldım. Salona geçip oturdular ve bende onlara çay yaptım.
Hiçbirinden ses çıkmıyordu.
“Gece sen çok değişmişsin” dedi babam.
“Yaşadıklarımın ve beni altında bıraktığınız enkazın payı bu değişimde büyük”
“Harika bir anne olmuşsun benim tersime…” dedi annem ve devam etti “Kızın aynı senin gibi ve sana çok düşkün”
“O benim, ben onun hayatındaki tek varlığız” dedim soğukça.
“Peki babası Gece? Araştırdım kızım hiç evlenmedin ve onunda soyadı senin soyadın” dedi babam.
“Zamanı gelince öğrenirsiniz bazı şeyleri eğer sorun soyadı ise halledebilirim.”
“Gece ne olur böyle yapma öyle demek istemedik. Kızım bizi affet. Biz senin değerini hiç bilemedik ama izin ver sana yaşattıklarımızı biraz olsun hafifletelim. Torunumuz ile doyasıya zaman geçirelim.” Dedi Annem
“Ben daha yaşadıklarımı sindiremedim. Sizde bu olanları değiştiremezsiniz. Ama Güneş’i görebilirsiniz en azından kızım için buna ses çıkarmam.”
“Teşekkür ederiz kızım” dedi annem ve yıllardır bana yapmadığı şeyi yapıp bana sarıldı. Tepki veremedim. Sonuçta ne yaparlarsa yapsınlar onlar hala benim ailemdi…
Biraz daha benimle konuştuktan sonra gittiler.
***
Damla’nın mesaj atmasından sonra bende hazırlanmaya başladım. Bar’a Damla’lar ve Poyraz ile gidecektim.
Yanımda fazla kıyafetim yoktu olanlarda iddalı elbiselerdi. İçlerinden pudra rengi mini elbiseyi seçtim. Önü kapalıydı da sırt dekolte si vardı. Hafif tonlarda makyajımı yapıp saçımı sıkı bir atkuyruğu yapınca tamamen hazırdım.
Evin zili çalınca gidip kapıyı açtım. Karşımda Poyraz. Sanki yıllar önce ki gibi dışarı çıkıyoruz.
“G-ge-ce sen muhteşem görünüyorsun” dedi beni süzüyordu. Yıllar önce böyle yaptığında kızarırdım. Şu anda ise yine kızarmıştım.
“Mersi” dedim hafif gülümseyerek.
“Yıllar önce de sana böyle baktığımda kızarırdın hala kızarıyorsun” dedi Poyraz gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Kalan Hediyem
Romanceİlginç bir aşk ve ayrılık hikayesi sizi bekliyor... Bir yanda hayatındaki her şeyin sahte olduğunu öğrenen Gece, Bir yanda aşkı için sessiz kalan Poyraz... Ve öte yanda her şeyden habersiz masum bir çocuk... *** “Gece’m hayat ışığım.. Keşke sana en...