Ve hepinizin beklediği o bölüm geldi.. :)Bu bölüm hikayenin en uzun bölümü ve sizden bol bol oy ve yorum istiyorum... (Gece'nin gelinliği, Poyraz'ın damatlığı, Bahçe süslemesi ve Dans Şarkısı Multimedyada)
Not: Yeni hikayem Larin'e göz atmayı unutmayın :)
Hepinize iyi okumalarrr :)))
38. BÖLÜM – SONSUZA DEK
POYRAZ’DAN
Yıllardır hayalini kurduğum gün sonunda geldi çattı.
Gece benim kalbimin tek sahibi artık tamamen benim olacak karım olacak. Çocuklarım, ben ve o artık gerçek bir aile olacağız ve bizim evimizde yaşayacağız.
Dün tüm eşyalarımızı zar zor eve getirmiştik. Diğer ev boşaldığı için ise dün akşam burada kalmıştık. Gerçi dün burada kaldık kalmasına ama Gece odamızda kalmamıza izin vermemişti. Ben salonda o da Güneş’le uyudu. Neymiş efendim o odada evli olarak uyumak istiyormuş. Bende onu kıramadım.
Şimdi ise eve kuaförle gelen kızlar yüzünden birkaç saat evden uzaklaştırıldım. Neyse ki nikah öğlen bu nedenle fazla beklemeyecektim.
Bende gidip Sam ve Ali ile hazırlanmaya başladım.
GECE’DEN
Hayatımın en heyecan dolu günlerinden birini yaşıyordum. Poyraz ile birkaç saat sonra resmen evli olacaktık.
Damla, Duygu ve Kuaförün yardımları ile hazırlıklar bitmek üzereydi.
Nikah bahçede olacağı için Poyraz’ın ayarladığı firma bahçeyi süslemişti gerçekten nasıl olduğunu merak ediyorum.
Benim saçım ve makyajım bitince kızlar çocukları alıp yanıma geldiler.
Güneş küçük gelinliği ile gerçekten prenses gibi olmuştu.
İkizlere ise damatlık baskılı giydirdiğimiz tulumlar çok yakışmıştı.
Son olarak onlara Poyrazın papyonu ile aynı renkte papyon takınca gerçekten çok şeker olmuşlardı.
“Gece sen harika olmuşsun”(Duygu)
“Gerçekten güzel oldu mu?”
“Kızım Poyraz’ın dili tutulacak”(Damla)
“Her şey için size çok teşekkür ederim canlarım şu an burada bu şekilde olmamda payınız büyük”
“Siz mutlu olun yeter”(Duygu)
Onlarla konuşurken Güneş beni fark edip yanıma geldi
“Anne sende benim gibi oldun”(Güneş)
“Evet prensesim aynı olduk”
“Anne şimdi biz artık bu evde mi kalacağız?”(Güneş)
“Evet canım baban ve kardeşlerin ile bu evde kalacağız”
“Ben burayı çok sevdim zaten” dedi ve bana sarıldı daha sonra ise aşağı indi bende ikizlere yöneldim.
“Kızlar çok şeker olmuş oğullarım yaaa tekrar teşekkür ederim” dedim ve Tuna ile Toprağı öpmeye başladım. İkisi de bana gülücük saçtı.
“Ne demek tabi ki yapacağız”(Damla)
“Gece?”(Duygu)
“Efendim?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Kalan Hediyem
Romanceİlginç bir aşk ve ayrılık hikayesi sizi bekliyor... Bir yanda hayatındaki her şeyin sahte olduğunu öğrenen Gece, Bir yanda aşkı için sessiz kalan Poyraz... Ve öte yanda her şeyden habersiz masum bir çocuk... *** “Gece’m hayat ışığım.. Keşke sana en...