Duygu'nun Öğrendikleri

29.9K 1.2K 18
                                    

9. BÖLÜM – DUYGU’NUN ÖĞRENDİKLERİ

DUYGU’DAN

Dün gece düğünden sonra harika bir gece geçirmiştik.

Sam’in işleri yoğun olduğu için balayına geç gideceğiz ama olsun ben mutluyum.

Düğünümde tüm sevdiklerim yanımdaydı Gece dahil. Gece çok değişmişti bunu hepimiz iliklerimize kadar hisseddik.

Damla ve benimle kucaklaştı ama diğer aile fertlerine karşı buz gibiydi.

***

Şimdi öğlen olmuştu ve biz daha yeni kalkmıştık. Sam’e hala Gece ve Güneş hakkında soracaklarımı sormamıştım. Sam salonda gelen maillere bakıyordu bende yanına gittim.

“Aşkım sen Gece ile nasıl tanıştın nasıl yakınsınız bu kadar?”dedim dayanamayarak ardından yanına oturdum.

“Hmm bende onu soracaktım sana ve damlaya içten sarıldı ama sizin masada diğerlerine karşı gözünde daha önce görmediğim şeyler hissettim.”

“Tamam önce sen anlat sonra ben anlatayım?”

“Olmaz önce sen”

“Tamam başlıyorum. Gülçin Teyze ve Hasan Amcanın kızı,  abimin sevdiği uzaklarda olan düğünlerinden bir gün önce giden kız var ya işte o Gece. Aslında Gece haklı gitmekte ve kızgın olmakta. Ama gitmeseydi belki de sorunları çözülürdü en azından abimle. O zaman belki Güneş onların kızı olurdu”

“Duygu düğün tarihi 20 Mayıs mıydı?”

“E-evet de sen nereden biliyorsun?”

“Sanırım anlatacaklarımdan sonra az önce dediklerini bir daha düşüneceksin.. Neyse uzatmıyorum. Gece tam 5 yıl önce 19 Mayısta beni aradı aslında biz havalimanına gidiyorduk onun düğünü vardı ve gelip sürpriz yapacaktık sanırım abinle onun düğünüydü. Ben ve Samuel onun liseden arkadaşları deyim yerindeyse abisiydik, gelmemek olmazdı ama telefonuma bir mesaj geldi Sam ben Fransa’ya geliyorum ama konuşacak halim yok diye sonra bu sabaha karşı yani 20 Mayısta geldi enkaz gibiydi bana arabada eve gidene kadar tek laf etmedi eve gidince anneme sarıldı ve ağlamaya başladı sonra oturduk ve Gece bize hamile olduğunu artık hayatında kimsesinin olmadığını söyledi. Yaşadıklarını bize o gün anlatamadı biz de zorlamadık. O gün bütün gün ruh gibiydi akşam olunca aniden karnına bir sancı girdi hastaneye gittik bebeği ve onu kaybedebilirdik hastanelerden nefret eden kız iki ay kızı için hastanede kaldı, sonra hamileliğinin 7. ayında ise erken doğum oldu  ve neredeyse 9 saat süren ikisi içinde tehlikeli olan bir doğumdan sonra aramızdalar… Ama Gece asla bize yaşadıklarını anlatmadı…”

“S-sam peki şimdi nasıl böyle bunca yaşadığı şeye rağmen. Çok güçlü hiçbir şey olmamış gibi dimdik ayakta..”

“Aşkım, o kızına tutundu kızını kucağına almadan yemin etti onun için güçlü olacağına ve her şeye yeniden başladı. Zaten sağlam birikimi vardı. Kızı için iyi bir şirkette hisse aldı onları avukatları aracılığı ile yönetiyor. Dans okulları ortak zaten ve bizim Fransa’daki evimizin alt katını da satın aldı orada yaşıyor. Burada ise dedesinin ona 10 yıl önce aldığı bir evi var. Yani anlayacağın o hayatını çok değiştirdi… Ve Fransa’da yanına erkek sinek bile yaklaştırmadı. Ama üzülerek söyleyim o neşeli her şeye güzel yaklaşan eski Gece’yi biliyorsan artık ondan eser yok.”

“Sam ben ne diyeceğimi bilmiyorum ama şu an şok oldum. O zaman Güneş benim yeğenim mi ?”

“Emin misin Duygu?”

“Güneş ne zaman doğru peki?”

“Kasım ayında”

“Gece ve abim düğünden 1 ay önce ilk defa birlikte oldular. Gece bunu sadece bana söylemişti. Şimdi tarihi hesaplayınca da.. Aman tanrım! ”

Hala duyduklarıma inanamıyorum. Gece’nin abime aşıkken nasıl çocuk yaptığını düşünüyordum ama meğer o hiç kimse ile olmamış. Aklıma düğünden 3 gün önce yaşadıklarımız geldi…

Flashback

“Gece yeter bu kadar çalıştığımız hadi bak çok yoruldum” dedim bıkkınlıkla Gece stüdyoda kareografi çıkarıyordu ve benden yardım istemişti.

“Ya Duygu daha bitmedi ki”

“Kızım düğününe 3 gün var gidip hazırlıklara baksana”

“Hallettim onları ben merak etme bücür”

“Bana abim gibi bücür deme ya cidden yakışmıyor ağzına”

“Abinden gelen alışkanlık bebeğim” dedi ve gülmeye başladık sonra Gece birden sendeledi

“İyi misin?”

“Evet ama iki gündür ara sıra böyle oluyor” dedi ve kapıdan abim girdi. Bizi öyle görünce yani Gece’nin sendelediğini fark edince hemen yanımıza geldi.

“Aşkım iyi misin?”(Poyraz)

“İ-iyiyim hayatım merak etme”(Gece)

“Bebeğim bak hastaneye gidelim kötü bir şey çıkmasın düğün üstü.” (Poyraz)

“İstemez Poyraz hadi eve götür beni lütfen” (Gece)

“Aşkım bak ben istersen seninle kalayım ha? Sana bakarım?” (Poyraz)

“Çok isterim canım ama babamlar evde hatırlatırım.” (Gece)

“Özledim seni ne yapayım?” (Poyraz)

“Bende” (Gece)

“Seni Seviyorum” (Poyraz)

“Seni Seviyorum” (Gece)

“Öhö öhö ama bende buradayım” dememle hepimiz kahkahayı basmıştık. Bunlar birbirlerine sırılsıklam aşıktı gerçekten. Arada onları kıskanmıyor değilim. Umarım mutlu olurlar.

Flashback son

 “Gece’nin abimden başkası ile olup çocuk yapmasına dün akşamdan sonra şaşkındım zaten. Dün akşam tüm gece  bakıştılar…”

“Gece kızının babasına hep sadıktı Duygu ne kadar enkaz gibi olsada” dedi Sam iç çekerek ve devam etti “Ben Gece ile bu öğrendiklerimi zaten konuşacağım Duygu ancak Gece Fransa’ya geldiğinde enkazdan farksızdı bu yüzden o ailesini ve Poyraz’ı affedene kadar ben onun karalarına saygı duyacağım onu bir daha dağıtırlarsa bu sefer enkazın altından kalkamaz.”

“Ama onları bir araya getirmeliyiz Sam yoksa asla Gece onları affetmez”

“Bilmiyorum Duygu dediğim gibi ben o ne derse onu yaparım.”

YAZARDAN

Duygu öğrendiği bu haberle çok mutluydu Sam Gece’nin kararlarına saygı duyup o ne derse onu yapacağını söylese de aklında tek bir düşünce vardı :

“Güneş abim ve Gece’nin bir parçası… O tüm ailenin bir parçası”

Bana Kalan HediyemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin