18. BÖLÜM – GÜNEŞ!
İKİ HAFTA SONRA
PARİS
GECE’DEN
Aradan koca iki hafta geçti… Kendimi tuhaf hissediyorum.
Poyraz ile her şeyi unuttuğumuz harika bir gece geçirmiştik. Onunla o geceyi yaşadığıma pişman mıyım, değilim ve bunun nedenini bilmiyorum.
Ama şu an ne Poyraz’ın yüzüne bakmaya ne de onunla konuşmaya cesaretim var.
***
Geçtiğimiz bir hafta içinde sertifikalarımın mühür işlerini hallettim.
Son bir haftadır ise Nancy ile evden son alacaklarımı ayırıyorduk. Samuel ise bütün gün Güneş ile vakit geçiriyordu.
Onlara gerçekleri geldikten iki gün sonra anlatmıştım. Başta çok şaşırdılar ama Poyraz ile konuşup Güneş’i ona söylemem gerektiğini söylemişlerdi
Yarın İstanbul’a döneceğim ama sanırım önce Sam’i aramalı ona haber vermeliyim.
POYRAZ’DAN
Alaçatı da Gece ile geçirdiğimiz son gün aklımdan çıkmıyor… Son gün aklımdan çıkmadığı gibi o da aklımdan çıkmıyor..
Döndüğümüzde Fransa’da olduğunu öğrenince korkmuştum. Ancak Sam onunla ayrıntılı konuşunca iş için gittiğini anlamıştım ve bu beni rahatlatmıştı...
Döndüğünde onunla mutlaka konuşmam gerek ama bunu nasıl yapacağım hakkında bir fikrim yok…
***
Duygu, Damla, Sam, Ali ve ben bir kafede oturuyorduk. Havadan sudan muhabbetler açılmıştı sonra Sam’in telefonu çalmaya başladı. Duygu’nun işaretleri ile Sam telefonu hoparlöre koydu ve açtı. Hepimiz merakla dinlemeye başladık:
“Sam?”
“Gece?”
“Naber?”
“İyiyiz ya koşuşturma senden?”
“Sertifikaları hallettim. Güneş ile benim son parti eşyalarını hazırladım. Evi tamamen boşalttım ve Artık dönmeye hazırım”
Gece’nin bunları söylemesi ile içime su serpildi ve sırıtarak dinlemeye devam ettim.
“Ne zaman dönüyorsun?”
“Yarın öğlen orada olacağız. Biletleri yeni aldım.”
“Tamam gelip seni alırım”
“Gerek yok ya araba havaalanında zaten”
“Tamam o zaman öğlen sendeyiz ufaklık”
“Peki mösyo” dedi Gece son olarak ve gülerek telefonu kapattılar.
***
“Gece’nin gelmesi iyi oldu ya. Yan tarafımda ona çok alıştım”(Damla)
“Bende Güneş’i özledim ya”(Duygu)
“Samuel bana resim atıyor. İkisini de almış yamacına deli etti beni. Ufaklık gelsin de bende ona nispet yapayım” dedi Sam bu dediği ile hepimiz gülmeye başladık.
Bende onların gelmesine mutlu olmuştum.
O artık buradaydı ve onda geri kazanmam gereken bir kalp var…
GECE’DEN
Sorunsuz bir yolculuktan sonra İstanbul’a geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Kalan Hediyem
Romanceİlginç bir aşk ve ayrılık hikayesi sizi bekliyor... Bir yanda hayatındaki her şeyin sahte olduğunu öğrenen Gece, Bir yanda aşkı için sessiz kalan Poyraz... Ve öte yanda her şeyden habersiz masum bir çocuk... *** “Gece’m hayat ışığım.. Keşke sana en...