36. BÖLÜM – ÖZLEDİM
GECE’DEN
Poyraz gideli bu sabah altı gün oldu. Onu çok özledim. Nancy ve Samuel birkaç gün önce Fransa’ya döndü.
Sam, Duygu, Ali ve Damla ise beni yalnız bırakmamaya çalışıyorlar ama gündüzleri ufaklıklara zor yetişiyorum…
***
Gözlerimi bu sabah bir yanımdaki Güneş ve diğer yanımdaki Tuna ve Toprak ile açıyorum. Dün akşam üçü de sürekli ağlayınca çareyi beraber uyumakta bulmuştum. Üçü de bana sokulup uyumuşlardı.
Ben yataktan kalkıp giyinince odanın kapısı tıklatıldı ve Damla içeri geldi.
“Hadi kahvaltı hazır”
“Şşş Damla sessiz ol. Güneş uyumadı akşam. Ufaklıklarda dün huysuzdu uyumadılar o yüzden sessiz olalım uyusunlar” dedim sessizce ve bebek telsizini alıp içeri geçtim”
“Poyraz ile konuştun mu?”(Ali)
“Üç gündür aramadı ama bunun acısını çıkartacağım ondan”
“Gece akşam sen de uyumadın galiba?”(Damla)
“Hayır canım dün akşam üçü birden huysuzdu”
“Ay Ali bizim bebek de böyle mi olacak acaba?”(Damla)
“Damla tek bebeğe iki kişi bakacaksınız dert etme”
“Orası da doğru”(Damla)
“Özledin mi Poyraz’ı?”(Ali)
“Ali çok özledim onu yaa”
“Az kaldı dayan”(Ali)
Biz kahvaltıyı bitirince bizim canavarların ağlama sesi geldi.
Damla ile odaya koştuk. O Güneş’i içeri kahvaltı yapması için götürdü bende ufaklıklarla ilgilendim ama ne yaptıysam susmadılar en son onlara ninni söyleyince uyudular
***
Akşama kadar pestilim çıktı. Güneş sürekli isteklerle yanıma geldi, ufaklıklar ise tüm gün ağladı.
Salonda otururken onları bir şekilde kucağıma çektim ve üçü de bana sokulup uykuya daldı. Bende daha fazla direnemeden gözlerimi kapadım…
POYRAZ’DAN
Londra’ya gideli altı koca gün oldu. Gece’yi, Güneş’i, Oğullarımı çok özledim.
Üç gündür işler o kadar yoğun ki onları arayamadım… Ama onlara sürpriz yaparak bu akşam dönüyorum ve haberleri yok.
***
Uçak inince hemen bir taksiye atlayıp eve gittim. Basamakları heyecanla çıkarken birden karşıma Ali çıktı.
“Ooo kardeşim döndün ha” dedi ve sarıldık.
“Ali bizimkileri çok özledim işim biter bitmez ilk uçağa atlayıp geldim.”
“Poyraz iyi yaptın da Gece canını okuyacak haberin olsun”
“Neden?”
“Oğlum kız üç gündür senden haber bekliyor deli oldu buna ek olarak ise çocuklar üç gündür huysuzlar”
“Off Ali keşke babamlar burada olsalardı gitmezdim o zaman. Neyse ben onun gönlünü alırım hadi görüşürüz”
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Kalan Hediyem
Romanceİlginç bir aşk ve ayrılık hikayesi sizi bekliyor... Bir yanda hayatındaki her şeyin sahte olduğunu öğrenen Gece, Bir yanda aşkı için sessiz kalan Poyraz... Ve öte yanda her şeyden habersiz masum bir çocuk... *** “Gece’m hayat ışığım.. Keşke sana en...