Tek Ruh Olmak

12.5K 495 3
                                    

39. BÖLÜM – TEK RUH OLMAK

GECE’DEN

Arkamı dönmemle kendimi Poyraz ile burun buruna buldum hala sokak kapısının önündeydik.

“Gece Atabey oldun ha?”

“Oldum sanırım”

“Oldun oldun” dedi bana daha da yaklaşarak ve aniden kendimi Poyraz’ın kucağında buldum ve ağzımdan bir çığlık kaçtı.

“Poyraz ne yapıyorsun?” dedim düşmemek için kollarımı boynuna dolarken o ise çoktan evin kapısından içeri girmiş ve ayağı ile kapıyı kapatmıştı.

“Ama adettendir karıcım ve bende bu adeti yerine getiriyorum” dedi gülümseyerek ve beni kucağından indirmeden dudaklarımı öpmeye başladı. Ben ise önce şaşırıp tepki veremesem de daha sonra büyük bir özlemle Poyraz’a karşılık verdim.

Salonun ortasına kadar o şekilde ilerledik. En son nefesimiz tükendiğinde geri çekildik ve Poyraz beni yavaşça kucağından indirdi. Ancak elleri yinede belimdeydi. Sanki elinden uçup gidecekmişim gibi beni tutuyordu.

“Sen yokken beş yıl boyunca defalarca burada bu anın hayalini kurdum” dedi saçlarımı okşarken ve sonra devam etti.

“Güneş ile seni ilk gördüğümde itiraf etmeliyim ki canım yandı Gece. Senin sevgi ile başka birine bakma düşüncesi bile beni bitirdi. Ama sonra bana olan aşkının bitmediğini fark ettiğimde ne olursa olsun dedim. Kızı olsa da ben bu kadını seviyorum ve ondan vazgeçmeyeceğim”

Poyraz bana bunları söylerken benimde gözümden birkaç damla yaş düştü. O da bunu fark edince gözlerimdeki yaşı sildi ve bu sefer gülümseme ile devam etti.

“Ama Güneş’in kızımız olduğunu öğrendiğimde ise gerçekten çok mutlu oldum. Sen benden bir parçaya, bizden bir parçaya kıyamamıştın ve sadece benimdin şimdide sadece benimsin bundan sonrada. Ardından sen Amerika’ya gittin karnında bebeklerimiz ile. Geri döndüğünde ise artık bambaşka olduk biz olduk aile olduk. Şimdi ise sen karım oldun. Sana söz veriyorum ki bundan sonra asla ama asla ayrı kalmayacağız” dedi Poyraz son olarak ve beni kendine çekerek sıkıca sarıldı.

“Senden asla vazgeçmedim Poyraz.. Sen benim kalbimin tek sahibiydin hala öylesin seni seviyorum”

“Bende seni karıcım” Diyerek beni yine kucağına aldı Poyraz ve yatak odamıza doğru ilerledi.

Yatak odasının ortasına geldiğimizde Poyraz beni yavaşça yere indirdi. Ama sanırım ben esas şimdi heyecanlıydım.

Gözlerimin içine bakarak bana daha da yaklaştı ve yavaş ama büyük bir tutku ile beni öpmeye başladı. Bende ona ayak uyduruyordum.

Yavaş şekilde başlayan bu öpüşler birkaç dakika sonra sertleşti.

Poyraz beni daha da sarmalayarak bu sefer gelinliğin açık bıraktığı yerleri öpüyordu. Ben ise kendimden geçmiştim.

Onun her öpüşü üzerimde bambaşka etkiler bırakıyordu. Poyraz beni öperken bende onu zorlayan papyon ve ceketi çıkarmasına yardım ettim.

O ise bu hareketimden cesaret alarak gelinliğimin fermuarını açtı ve bir çırpıda üzerimden çıkardı. Ardından yine dudaklarıma yöneldi. Elleri ise keşfe çıkmıştı.

Bende onun gömleğinin düğmelerini hızlıca açtım ve onun gömlekten kurtulmasıyla benimde elerim onun kaslarında keşfe çıktı.

Poyraz ise daha fazla dayanamayarak beni yatağa yatırdı ve o da ağırlığını vermeden üzerime uzandı. O an Poyraz’ın göğsündeki dövmeyi fark ettim kalbinin tam üzerinde Gece yazıyordu.

Bana Kalan HediyemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin