29. BÖLÜM – SENİ SEVİYORUM...
GECE’DEN
Aradan bir hafta geçmişti Poyraz bir haftadır bizde kalıyordu ama ya salonda ya Güneş’in odasında kalıyordu.
Güneş’i geçen gün kreşe yazdırmıştık şimdilik halinden gayet memnun gözüküyor.
Poyraz sabahtan öğleden sonraya kadar işe gidiyor.
Ben ise bebeklerin eşyalarını düzenliyorum ve kalan koca zamanda ise televizyon ve koltuk tek aktivitem.
Annemler ise geçtiğimiz günlerde aradılar. Meral Hanımlarla altı ay daha proje için Çin’de kalacaklarmış.
***
Elimde komuta izleyecek doğru düzgün bir şey ararken çalan kapı beni sıkıntıdan kurtarıyor.
Kapıyı açınca günlük kıyafetleri ile karşımda sırıtan bir Poyraz ile karşılaşıyorum.
“Poyraz sen işte değimliydin?”
“Bugün işi ektim ve kraliçeme güzel bir süpriz hazırladım.”
“Ne süprizi?”
“Güzelim süpriz söylenmez ki. Hadi git güzelce giyin dışarı çıkacağız”
“Peki” dedim ve içeri geçip giyindim.
Salona girdiğimde yeni aldığım bebek tulumlarını inceleyen Poyraz ile karşılaştım.
“Poyraz ben hazırım”
“Harika olmuşsun hadi gel” dedi ve elimi tutarak arabaya doğru ilerledik.
***
Poyraz arabaya binince İstanbul dışına doğru sürdü. Şehirden çıkınca gözlerimi bağlayıp yola devam etti.
“Gece süprizimin güzel olması için kapadım gözlerini 5 dakikaya açacağım tamam mı?”
“Hı-hı”
5 dakika sonra Poyraz arabayı durdurdu ve beni abradan indirdi. Ardından arkama geçip gözlerimi açtı.
İstanbul dışında göl kenarına hazırlanmış güzel bir piknik.
Beni buraya getirdiğine inanamıyorum. Burası bizim ilk birbirimize sevdiğimizi itiraf ettiğimiz göl.
Flashback
İstanbul’a geleli bir yıl oldu. Bugün ise 19. Yaş günüm. Öğlen Poyraz arayıp beni bir iki saatliğine bir yere götüreceğini söyledi.
Poyraz ile aslında çok yakınız ama ne olduğumuzu bilmiyorum. Sevgili desen değil, arkadaş desen o hiç değil ama bildiğim şey kalbimin onu görünce deli gibi attığı.
Poyraz gözlerimi kapatıp beni bir yere getirdi. Araba durunca gözlerimi açtım ve şaşırdım. Tüm İstanbul’un dışında harika bir göl kenarına Piknik hazırlamıştı.
“Poyraz burası harika bir yer”
“Beğendiğine sevindim”
“Nasıl keşfettin burayı?”
“Aslında senin sayende”
“Nasıl?”
“Seninle geçen hafta tartışmıştık ve ben sinirle arabayı sürüyordum bir baktım kendimi burada buldum ve burada bazı şeylerin farkına vardım.”
“Ne gibi”
“Aslında konuya nasıl gireceğimi bilmiyorum Gece ama artık dayanamıyorum seninle arkadaş olmak istemiyorum” dedi bir an kalbim buruldu ve gözlerim dolmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Kalan Hediyem
Romanceİlginç bir aşk ve ayrılık hikayesi sizi bekliyor... Bir yanda hayatındaki her şeyin sahte olduğunu öğrenen Gece, Bir yanda aşkı için sessiz kalan Poyraz... Ve öte yanda her şeyden habersiz masum bir çocuk... *** “Gece’m hayat ışığım.. Keşke sana en...