Alaçatı / Part 2

22.4K 946 9
                                    

16. BÖLÜM – ALAÇATI / PART 2

GECE’DEN

Duygu’lar gittikten sonra bende odaya gidip hazırlanmaya başladım.

Yazlık beyaz elbisemi giydim ve hafif bir makyaj yaptım. Fazla şık giyinmeye gerek yoktu. Çünkü gideceğimiz yer yani Halil Abinin meyhanesiydi küçük sessiz sakin şirin bir meyhaneydi abartıya gerek yoktu.

Halil Abi bizim buraya geldiğimizde kaynaştığımız değerli insanlardandı. Buraya her geldiğimizde onun meyhanesine mutlaka giderdik.

***

Hazırlanıp salona indiğimde Poyraz beni bekliyordu.

“Gece çok güzel olmuşsun” dedi gülümseyerek.

“Sende fena değilsin” dedim bende gülerek. Üstünde kot gömlek ve krem rengi pantolonla iyi gözüküyordu.

Söylediğime gülümsedi ve

“Hadi çıkalım o zaman artık” dedi

Başımla onu onayladıktan sonra yola koyulduk.

***

“Yıllar sonra seninle oraya gitmek tuhaf” dedi Poyraz yolda.

“Haklısın. Bende şaşkınım” dedim.

“Gece?”

“Efendim”

“Bu akşam hiç eskileri konuşmasak? Sadece anı yaşasak?”

“Imm peki o zaman. Bu akşam sadece anı yaşıyoruz” dedim ve bunu dememle Poyraz kolunu omzuma attı ve beni kendine çekti.

“Poy-”

“Şşş sadece anı yaşa” dedi ve sessizce yürümeye devam ettikç

Meyhaneye geldiğimizde Halil Abi bizi kapının önünde karşıladı.

“Ooo çocuklar hoş geldiniz yıllardır yoktunuz buralarda” dedi Halil Abi.

“Hoş bulduk” dedik Poyraz ile aynı anda.

“Evlendiniz mi?” dedi Halil Abi gülümseyerek.

“Hayır” dedi Poyraz üzgünce.

“Uzatmayın,  evlenin artık ve bir birinizin kıymetini bilin” dedi Halil abi. İkimizde sessizleştik ve birbirimize baktık.

Halil Abi bizimle biraz sohbet ettikten sonra bizim her geldiğimizde oturduğumuz masaya bizi yönlendirdi. Ardından masaya mezeler ve rakılar geldi.

“Gece çok içmek yok tamam mı?”

“Poyraz hani bu akşam anı yaşayacaktık?”

“Tamam peki o zaman” dedi ve bardağını tokuşturmak için bana uzattı böylece içmeye başladık.

***

2 saat geçmişti ve ikimizde hafiften çakır keyif olmuştuk. Havadan sudan sohbetler etmiştik. İzlediğimiz filmlerden dinlediğimiz şarkılara. Daha sonra Güneş’ten baya konuşmuştuk.

Poyraz ile böyle zaman geçirmeyi öyle özlemiştim ki kendimi kaptırmışım.

POYRAZ’DAN

Bu akşam yıllardan sonra geçirdiğim en harika akşamdı. Gece’ye bu akşam anı yaşamamızı söylemiştim ve şu an anı yaşıyorduk.

Onunla böyle zaman geçirmeyi öyle özledim ki resmen mutluluktan rakı beni çarpmıştı.

Bana Kalan HediyemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin