Ne?

20.1K 908 16
                                    

22. BÖLÜM – NE?

GECE’DEN

Dün akşam yine uyumamıştık…

Güneş’in Lunaparktan sonra ateşi çıkmış ve onu doktora götürmüştük.  Hastanede sabahlamıştık.

Sabah ise doktor bizi eve yolladı ve yarın bizi tedavi hakkında konuşmak için çağırdı. 

Poyraz dün akşam hep bizimleydi. Şimdi ise eve daha yeni gelmiştik.

Poyraz Güneş’i odasına yatırdı ve salona geldi. Bende etrafı topluyordum. Daha sonra ise balkonun camını açtım ve balkonda sessizce oturan Duygu, Sam, Ali ve Damla ile karşılaştım. Beni görünce şaşırdılar.

“Gece Güneş nasıl?”(Duygu)

“Bilmiyoruz… Doktor yarın bizi kesin durumu ve tedaviyi konuşmak için çağırdı…”

“Poyraz nerede?”(Ali)

“Salonda geçin sizde…” dedim ve içeri geçtik.

 

DUYGU’DAN

Güneş’in durumunu öğrendiğimizden bu yana Gece ve Poyraz’a belli etmesek de bizde perişandık.

Dün hep birlikte Lunaparkta çok güzel eğlenmiştik. Hatta bizimkiler aile gibi olmuştular.

Ama sonrası kabus gibiydi Güneş’in yolda ateşi çıkması ile günümüz kabusa dönmüştü. Onlar yine hastanenin yolunu tutmuştular…

Bizde Damlalarda oturup onları beklemeye başladık…

 

GECE’DEN

Sabah saat daha çok erkendi… Herkese birer kahve yapmıştım ve sessizce oturup kahveleri içiyorduk…

Ben yine elimde olmadan ağlamaya başladım… Zaten dün akşamdan beri susmamıştım. Kızımın canının yanmasına dayanamıyordum…

“Gece canım yapma ağlama”(Duygu)

“Elimde değil artık Duygu kaldıramıyorum”

“Akşamdan beri kendini perişan ettin Gece”(Poyraz)

“Kızım orada acı çekerken gülmemi beklemeyin” dedim sertçe…

“Sakin ol Gece ya”(Ali)

“Gece sen o kadar şey atlattın. Güneş o kadar şey atlattı bu da geçecek hadi prenses sil gözyaşını” dedi ve bana sarıldı Sam.

***

Kapı çalınca kalkıp açtım. Postacı resmi bir evrak getirmişti. İmzalayıp aldım ve açtım.

Açmamla şok geçirmem bir oldu.

Velayet Davası

Davacı: Poyraz Atabey

Davalı: Gece Asyalı

Bu nasıl olur ya.. Nasıl?

***

Hışımla ve elimdeki kağıtla içeri girdim ve Poyraz’ın karşısına dikildim.

“Poyraz bu ne!”

“Gece ne oldu o ne?”(Poyraz)

“Bana bunu sen açıkla istersen” dedim ve kağıdı eline verdim.

“Gece ne oluyor?”(Duygu-Damla)

“Poyraz anlatmadan söyleyeyim. Poyraz bana velayet davası açmış ve ben bunu mahkeme celbi ile öğreniyorum!”

Bana Kalan HediyemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin