8. BÖLÜM – GECE ETKİSİ
YAZARDAN
Gece gittikten sonra herkes sessizleşmişti.
Gülçin Hanım Hasan Bey’in omzunda ağlıyordu.
Damla ve Ali tepki veremiyordu.
Meral Hanım ve Mehmet Bey şaşkın ve pişmandılar oğullarının adam olmasını isterken bir aileyi dağıtmışlardı ve kendi oğulları ise Gece’nin toparlanamamıştı..
Duygu Sam’den herşeyi öğreneceğini umuyordu..
Poyraz ise yine elinde içkisi düşünüyordu..
***
Duygu dayanamadı Sam ve ailesinin yokluğunu fırsat bilerek konuştu :
“Biliyorum sırası değil bunları söylememin ama artık hepinizin bir şansı var. Kendinizi salmayın.. Bugün burada son söyledikleri için hemen pes mi edeceksiniz? O artık burada bakın kulaklarınızla duydunuz? Dünya tatlısı bir kızı var ve bizi seviyor. Emin olun kaleyi içten fethettik çünkü Güneş bizi yanında istedi ve ben Gece’yi tanıyorsam kızına karşı gelmez. Ayrıca ben Sam’den onlarla ilgili her şeyi öğreneceğim ve sizde kendinizi affettireceksiniz..”
“Duygu haklı sanırım. Bakın yarın sabah bize gelin terasta kahvaltı yapalım orada düşünür belki bir hal çare buluruz”(damla)
Herkes başı ile onayladı. Kimsenin içinden konuşmak gelmiyordu.
***
Ailenin arasındaki konuşmalar bitince Nancy oğulları ile masaya döner.
“Oğlum Gece eve gidince haber verecekti?”(Nancy)
“Mesaj attı.. Eve gitmiş ama ağrıları varmış yine. Telefonu kapatıp dinleneceklermiş” dedi Sam ve herkesin aklında soru işareti oldu.
“Ne ağrısı ?”(Duygu)
“Canım Gece çok sorunlu bir hamilelik ve doğum geçirdi. Hatta doğumda kızıyla hayati riski oldu… Etkileri hala sürüyor. Ara ara sancılanıyor” dedi Sam.
Herkesin içini bir hüzün kapladı sonuçta Gece onların bir parçasıydı ama onlar onun zor zamanlarında yanında olamamış ve onun yaşadığı sorunlara ortak olamamıştı..
“ Peki şimdi iyiler mi?”(Poyraz)
“Evet iyiler. Gece arada yoğun olup kendini yorduğunda geliyor bu sancılar zaten”(Nancy)
“İyi madem sorun yok”(Meral Hanım)
“Hadi herkes evine düğün bitti hepimiz yorulduk.”dedi Mehmet Bey çünkü ortam çok kasvetli olmuştu ve herkesin dinlenmeye ihtiyacı var.
***
Duygu ve Sam, Sam’in işlerinin yoğun olmasından dolayı balayına geç gideceklerdi. Bu yüzden onlar kendi evlerine gittiler. Samuel ise annesiyle Poyraz’ların evine gitti.
Ama eve gitmeyen tek kişi Poyrazdı ve kimse onun nereye gittiğini sorgulamadı çünkü hepsi Poyraz’ın bu gece yalnız kalması gerektiğini düşünüyordu.
DAMLA’DAN
“Aşkım Gece değişti ha? Tanıdığım Gece değil ama kızı aynı bizim eski Gece”(Damla)
“Aslında Gece ne bileyim yaşadıklarına göre çok sessizdi.. Poyraz’ın hala nasıl baktığını gördüm ve Gece’nin de ondan bir farkı yok…”(Ali)
“Bence de fazla sessizdi ama korkuyorum bize ailesine rastladı diye geri dönmesinden.. Poyraz bir ara ona bir şey dedi ve sonra Gülçin teyze konuşunca patladı demek ki hala kızgın sence ne olacak?”(D)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Kalan Hediyem
Storie d'amoreİlginç bir aşk ve ayrılık hikayesi sizi bekliyor... Bir yanda hayatındaki her şeyin sahte olduğunu öğrenen Gece, Bir yanda aşkı için sessiz kalan Poyraz... Ve öte yanda her şeyden habersiz masum bir çocuk... *** “Gece’m hayat ışığım.. Keşke sana en...