Benden size bayram hediyesi.. Hepinizin Bayramı Kutlu Olsun.. Bu hikayede bana destek olup yardım eden canım dostlarım sizi seviyorum xx Siz okuyucularıma sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum… Bol oy ve yorumlarınızı son defa bekliyorum *.*
*** FİNAL***
POYRAZ’DAN
Sabaha karşı gözlerimi araladığımda meleğim yine her zaman ki gibi bana sığınmış kollarımdaydı. Aradan dört yıl geçmişti ama ben bu manzaraya doyamıyordum.
Bu kadın bana hayatımda ki tüm mutlulukları vermişti
Aşkını
Kalbini
Ailemi
Kızımı
Canavarlarımı
Ona ne çok şey borçluydum.
Saçlarının arasına öpücük kondurup onu kendime daha da çektim ve tekrar gözlerimi kapadım.
GECE’DEN
Sabah gözlerimi açtığımda yine kendimi Poyraz’ın göğsünde buldum onun yanağına masum bir öpücük kondurdum ve saat daha erken olduğu için göğsünde yatmaya devam ettim.
Ne kadar çok şey yaşamıştık.
10 yıl önce yerle bir olmuştuk ama şimdi aşkımız sayesinde beraberiz.
Güneş 9 yaşında. Artık okula başladı. Sürekli bana özeniyor ve tabi Poyraz’a çok düşkün
Tuna ve Toprak ise şimdi dört yaşında, artık bıcır bıcır konuşuyorlar. Beni Poyraz’dan sürekli kıskanıyorlar. Bana çok düşkünler. Poyra ve Güneş e göre yaramazlar. Ama benimle olduklarında sözümden çıkmıyorlar.
Poyraz ile evliliğimizin ise bugün dördüncü yılı. Ona vereceğim hediye ise şimdiden hazır ve çok güzel.
Bugün Pazar olduğu için tüm aile Meral Annem kendi evinde kahvaltı düzenlemişti. Tüm aile oraya davetliydik.
Bu dört yıl içinde ailelerimiz ile aramız tamamen düzeldi. Artık daha yakınız çocuklar ise dönüşümlü olarak gündüzleri onlara gidiyor. Ayrıca ailemize yeni üyeler de katıldı.
Duygu ve Sam’in 3 ay önce dünya tatlısı bir kızı oldu. Adını Nancy’nin isteği üzerine Rose koydular.
Damla ve Ali’nin kızları Meriç ise 3 yaşında oldu. Oğulları Mert ise bir ay önce dünyaya geldi.
Samuel ise bir yıl önce Yaprak adında biri ile evlendi. Yaprak da bizim gibi bir kız ve aramıza girdiğinde hiç zorlanmadı.
Tabi iki oğlunun Türkiye’de kalması üzerine Nancy de buraya benim eski evime yerleşti.
Annemler ise tüm karşı çıkmalarıma rağmen beni şirket yönetimine kattılar yani Poyraz ile beraber çalışıyoruz onlarda Meral Annelerle torunlarını alıp geziyorlar.
Artık gerçekten kocaman bir aileyiz.
***
“Gece?”
“Aşkım Günaydın?”
“Günaydın. Daldın meleğim?”
“Bilmem hayatımızda neler değişti onları düşünüyordum.”
“Haklısın meleğim. Ama değişmeyen tek şey var?”
“Nedir o?”
“Aşkımız” diyerek beni kendine çekti ve alnımdan öperek bana sarıldı. Ardından geri çekilip yüzümü avuçları arasına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Kalan Hediyem
Romanceİlginç bir aşk ve ayrılık hikayesi sizi bekliyor... Bir yanda hayatındaki her şeyin sahte olduğunu öğrenen Gece, Bir yanda aşkı için sessiz kalan Poyraz... Ve öte yanda her şeyden habersiz masum bir çocuk... *** “Gece’m hayat ışığım.. Keşke sana en...