Yeniden Alaçatı

11.5K 480 2
                                    

Not: Bölüm geç geldiği için üzgünüm. Artık hikayede sona yaklaştık ve bir sonraki bölüm Final Bölümü olacak... 

41. BÖLÜM – YENİDEN ALAÇATI

Sabah uyandığımda yanım boştu. Saate baktığımda saatin çok erken olduğunu gördüm.

Yataktan kalkarak sabahlığımı giydim ve adımlarımı ikizlerin odasına çevirdim. Tuna ve Toprak daha uyanmamışlardı. Onları uyanmadan emzirdim ve uyumalarına devam etmelerini sağladım.

Güneş’in yanına gittiğimde ise uyuyordu. Saat daha erken olduğu için onu da uyandırmadan öpüp odadan çıktım.

Adımlarımı bu sefer aşağı kata yönlendirdim. Salona ve mutfağa baktığımda Poyraz’ı göremedim. Daha sonra bahçeye baktığımda tek kişilik koltukta kahvesini yudumladığını gördüm. Sessizce yanına yaklaşıp arkasından kollarımı boynuna doladım ve yanağına öpücük kondurdum.

“Bugün erkencisin canım?”

Poyraz bana bakarak gülümsedi ve beni kendine çekerek kucağına oturmamı sağladı.

“Öyle oldu uykum kaçtı bende hava güzelken çıkıp kahve içeyim dedim”

“İyi yaptın bende ufaklıkları emzirdim ardından Güneş’e baktım hala uyuyorlar.”

“Aslında madem uyuyorlar yaklaşsana biraz daha sen”

“Poyraz saçmalama ya uyanabilirler”

“Uyanmazlar merak etme” diyerek başını boynuma gömdü ve öpmeye başladı.

“Anne ne yapıyorsunuz siz?”(Güneş)

“G-güneş?”

“Kızım biz şey?”(Poyraz)

“Baba, annem neden senin kucağında?”(Güneş)

“Şey kızım annen kötü bir rüya görmüş bende onun korkmamasını sağlıyordum”(Poyraz)

“Kızım gel ben seni giydireyim”

“Tamam”

Poyraza baktığımda gülüyordu. Ben ise kızarmıştım.

Güneş’i giydirdikten sonra bende giyinip aşağı indim. Poyraz kahvaltıyı hazırlamıştı ve Güneş’i yedirmeye başlamıştı bile.

“Canım ufaklıklar uyuyor mu ?”(Poyraz)

“Hı-hı”

Poyraz benim hala utandığımı fark edince kulağıma eğildi.

“Karıcım böyle utandığında çok güzel olduğunu söylemiş miydim?”

Ona bakıp gülümsemeye başladım.

“Baba bugün havuza girecek miyiz?”(Güneş)

“Girelim mi annesi?”(Poyraz)

“Sanırım izin verebilirim”

“Oleyyy”(Güneş)

Bebek telsizinden ikizlerin ağlama sesi geldi.

“Gece sen otur ben alıp gelirim Tuna ve Toprak’ı”(Poyraz)

“Tamam canım”

“Anne kardeşlerimde yüzecekler mi?”(Güneş)

“Hayır meleğim onlar çok küçük daha”

“İşte küçük canavarlarımız da geldi”(Poyraz)

Poyraz oturmadan ikizlerden birini aldım ve oturduk.

“Gece baksana artık gülüyorlar”(Poyraz)

Bana Kalan HediyemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin