Veda

22.9K 920 24
                                    

24. BÖLÜM – VEDA

GECE’DEN

“Ancak bu 5 ay yanında sadece annesi olabilir. Poyraz bey siz Amerika’ya gelseniz bile bu süreçte görüşemezsiniz. Öte yandan Gece Hanım bu süreçte sizin ve Güneş’in tüm dünya ile bağlantısı kesilecek kızınız ile doktorlar gözetiminde 5 ay geçireceksiniz. Bugün içinde olumlu ya da olumsuz bir karar vermelisiniz.” Dedi Doktor önce Poyraza baktım sonra aklıma Güneş geldi. Onun tamamen iyileşmesi için ne gerekiyorsa yapmaya hazırdım yapacaktım da.

“Peki Doktor Bey düşünmeye gerek yok kızımın tedavisine hemen başlanmalı. Gerekenleri hazırlayın ve bizde en erken zamanda gidelim.” Dedim daha fazla düşünmeden. Poyraz şaşkın şaşkın bakıyordu.

“Gece Hanım o zaman ben hemen gidip araştırmayı yaptığım arkadaşımla konuşup hastane ile irtibata geçeyim siz burada beni bekleyin.” Dedi Doktor ve odadan çıktı.

“Gece?”

“Ne oldu Poyraz?”

“Güneş benimde kızım keşke önce beraber oturup karar verseydik ne yapabileceğimize”

“Poyraz ne kararı tedavi belli ayrıca ben kızım iyileşmeden rahat edemem ve biz onun tedavisi için gideceğiz Güneş orada bir an önce tedavi olacak. Ben kızımı kaybedemem”

“Ama Gece sen hamilesin 5 ay orada tek başına nasıl olacak?”

“Dediğin gibi hamileyim Poyraz hasta değil bu yüzden sadece 5 ay gidip geleceğiz”

“Gece peki biz ne olacağız?”

“Biz?”

“Sen ile ben?”

“Bir şey olmayacak Poyraz şimdiki gibi hayatımızı sürdüreceğiz”

“Gece bir bebeğimiz daha olacak nasıl devam edecek şimdiki gibi?”

“Bebeğimiz diyorsun da sen bu bebeğin senden olduğuna şüphe etmiştin?”

“Gece ben akşam çok sarhoştum… Sen öyle benimle konuşmadan gidince kötü oldum. Yoksa eminim o ikimizin bir parçası. O bizim bebeğimiz”

“İnsan ayıkken ne düşünürse sarhoşken de onu söylermiş Poyraz”

“Aklımdakinin bu olmadığını biliyorsun.” Dedi en son ses çıkarmadım ve bakışlarımı Poyraz’dan çektim ve önüme döndüm.

Poyraz oturduğu yerden kalktı ve yanıma geldi dizlerinin üstüne çöktü ve elini karnıma koyup gözlerime bakarak konuşmaya başladı.

“Gece bak burada ikimizden bir parça daha var. Güneş zaten harika bir çocuk ve burada bir tane daha onun gibi bir bebek var. Gece bu sefer izin veremem sizden uzakta yapamam. Ben çocuklarımın ve senin yanında olmak istiyorum. Ama her an. Bu tedaviye gidin peki. 5 ay sizi bekleyeceğim ve sen de bugün dediklerimi düşün. Bil ki ne senden ne de çocuklarımdan asla vazgeçmem.” Poyraz söylediklerini bitirdiğinde istemsizce gözümden yaş aktı. Hemen sildim.

“Poyraz peki düşüneceğim” dedim. Poyraz kalkıp yerine oturdu. Daha sonra Doktor odaya geldi.

“Doktor Bey durum ne?”(Poyraz)

“Hastane ile irtibata geçtik. Yarın sabah için size uçaktan yer de ayırttık. Siz gidince zaten sizi bekliyor olacaklar ve bende burada oradaki doktorunuz ile irtibatta olacağım.”

“Bu kadar erken mi?” dedim. Şaşırmıştım.

“Gece Hanım ne kadar iyi sonuç almak istiyorsak o kadar erken davranmalıyız”

Bana Kalan HediyemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin