21. BÖLÜM – AİLE GİBİ
GECE’DEN
Aradan bir hafta geçmişti. Aslında bu bir hafta o kadar yoğundu ki cidden kendimi bitkin hissediyorum.
Geçtiğimiz günlerde gerçeği tüm aileye açıklamıştık. Meral Hanım ve Mehmet Bey bana kızmışlardı ama Poyraz araya girmişti. Benim ailem ise en azından Güneşin babasının kim olduğunu bildikleri için artık rahattılar.
Güneş ise halinden memnundu. Poyraz sabahları o uyanmadan geliyor, o uyuyana kadar yanımızdan gitmiyordu. Bir haftadır sürekli üçümüz vakit geçiriyorduk.
Doktorla ise sürekli irtibat halindeydik. Yeni bir tedavi bulduklarını ancak tamamen araştırınca bizi yönlendireceklerini söylemişlerdi. Tabi yinede hastaneye gittiğimizde Güneş’e gerekli ilaçları veriyorlardı.
POYRAZ’DAN
Bir haftadır sürekli kızım ve Gece’yle vakit geçiriyordum.
Güneş halinden memnundu. Bende öyle tabi. Ona sahip olduğum için şanslıyım.
Gece’ye belli etmesem de bu hastalıktan çok korkuyordum ama benim inatçı meleğimin bu hastalığı yeneceğine emindim.
***
Bugün şirkette birkaç işim olduğundan Gece ve Güneş’e biraz geç gidecektim. Hazırlanıp salona indim annem ve babam karşılıklı kahve içiyordu.
“Oğlum?” (Meral Hanım)
“Efendim anne?”
“Gel otur seninle konuşacaklarımız var” dedi annem ve gidip karşılarına oturdum.
“Poyraz lafı fazla uzatmak istemiyorum.”(Mehmet Bey)
“Ne oldu baba?”
“Biz Güneş’in bu evde seninle ve bizimle kalmasını istiyoruz.” (Mehmet Bey)
“Baba saçmalama Gece buraya asla gelmez”
“Gece gelsin demiyorum zaten. Ona hala kızgınız!” (Mehmet Bey)
“Saçmalamayın ya Güneş’i nasıl alırım ondan?”
“Oğlum sakin ol bu zaten senin hakkın”(Meral Hanım)
“Sakin falan olamam anne!”
“Bağırma Poyraz! Velayet davası açacağız ve torunumuz bizim yanımızda hakkettiği biçimde büyüyecek.” (Mehmet Bey)
“ İkinizde saçmalamayın tamam mı? Şimdi çıkıyorum sizde kendinize gelin.” Dedim ve kapıyı çarpıp çıktım.
Benden bunu nasıl isterler hala aklım almıyor… Bende kızımın benle olmasını istiyorum ama annesi ile bizim evimizde...
MERAL HANIM’DAN
“Meral Allahtan davayı Poyraz’ın adına açtım. Yoksa açamazdık…”
“Mehmet iyi yapmadık sanki...”
“Ne yapacaktım Meral torunumun uzağımızda büyümesine müsaade mi etseydim?”
“Bende yanımızda olsun istiyorum am-”
“Yeter Meral karışma. Ben çıkıyorum” dedi Mehmet ve o da çıktı.
Aslında ilk başta Gece’ye kızarak Mehmet’e hak vermiştim ama sonra Nancy Hanımdan Gece ile ilgili öğrendiklerim aklıma gelince ikileme düştüm…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Kalan Hediyem
Romanceİlginç bir aşk ve ayrılık hikayesi sizi bekliyor... Bir yanda hayatındaki her şeyin sahte olduğunu öğrenen Gece, Bir yanda aşkı için sessiz kalan Poyraz... Ve öte yanda her şeyden habersiz masum bir çocuk... *** “Gece’m hayat ışığım.. Keşke sana en...