Hatodik

307 41 15
                                    

Az este folyamán alig aludtam, csak az járt a fejemben, amit Katniss mondott a viadalról. Ennek köszönhetően reggel úgy éreztem magam, mint valami zombi. Ha nem rosszabbul. Felkeltem, és odaléptem a székhez, ami a szobámban volt. Rá volt terítve egy fekete farmernadrág, egy fehér rövid ujjú póló, és egy zöld színű kapucnis pulóver. Úgy tűnik, este valaki bejött, és lerakta ezeket, amíg én aludtam.

Gyorsan átöltöztem, majd kimentem a nappaliba. Láttam, hogy a kanapén ott ücsörög Katniss, és Papagáj Kinley.
-Jó reggelt -köszöntem. Amelia szokásához híven nem reagált az érkezésemre, Katniss viszont igen.
-Á, jó reggelt, Stiles -mosolygott kedvesen Katniss -sok dolgunk van még. Készíts magadnak reggelit, aztán gyere ide vissza, ugyanis van két óránk a bevonulásig.
-A micsodáig? -kérdeztem értetlenül.
-Bevonulás -szólalt meg Amelia -Kis lovasszekereken állva, jelmezben egymás után begurultok egy térre, ahol a kapitóliumi emberek éljenezni fognak.

-Köszönöm a felettébb kimerítő leírást -vetettem oda. A papagáj vágott egy apró fintort, ám néhány pillanattal később az arca kisimult. Megvontam a vállam, és gyorsan készítettem reggelit. Néhány perc alatt bekapkodtam, majd visszasiettem a nappaliba.

-És most? -kérdeztem.
-Megkaptuk a többi körzet kiválasztottainak listáját. Könnyebb lesz a harc, ha ismered az ellenséged.
-Könnyebb lesz a halál, ha tudod, hogy a gyilkosod mondjuk szereti a fánkot -morogta Amelia. Ledobtam magam a kanapéra, pont Katniss és Amelia közé, majd az utóbbi felé fordultam.
-Azt hittem, hogy mi már megbeszéltük. Nincs szívatás, nincs égés -összegeztem. A papagáj szemvillanásából arra következtettem, hogy ez őt nem érdekli különösebben. Ő tudja.

Katniss eközben bekapcsolta a televíziót, és rácsatlakoztatott egy táblagép-szerűséget.
-Haladjunk szép sorban. Az Első Körzet. Jackson Whittemore.
Egy nálam kicsivel idősebbnek tűnő, szőkésbarna, kék szemű srác képe tűnt fel a képernyőn. Emellett izmosnak tűnt, nálam biztosan izmosabbnak.
-15 éves és Hivatásos -folytatta Katniss -Erőssége a közelharc, jól bánik a rövid pengéjű késekkel.
-Jó tudni -nyögtem.
-Ó, igen, Jackson aranyos srác -szólal meg mellettem a papagáj -a barinőimmel rá fogadtunk. Ajánlom, hogy győzzön, mert 200 dolcsit tettem fel rá!
-Amelia, eddig kedves voltam önnel -fordult oda Katniss, a hangjában idegesség bújkált -Viszont mostmár határozottan megkérem, hogy FOGJA BE!

Amelia elhallgatott. Egyszer az életben. El sem tudtam hinni. De még hátra volt tíz kiválasztott.
-Második Körzet -kezdte ismét Katniss -Derek Hale. 17 éves.
A képről egy haragos tekintetű tinédzser bámult vissza rám. A haja fekete, a szeme pedig jeges kék. Ami feltűnt még, hogy annyi izmot emberen még nem láttam, mint amennyivel Derek egymagában rendelkezett.
-Neki is a közelharc az erőssége, viszont ő utálja a fegyvereket.
-Akkor ő hogy lehet hivatásos? -kérdezem.
-Attól még ne becsüld alá őt, Stiles. Szerintem fog tudni meglepetéseket okozni.
-Éppen ez az amitől tartok.
Amelia halkan felhorkant mellettem, de egy szúrós pillantás után elhallgatott.

-Harmadik Körzet. Kira Yukimura.
A képről egy nagyjából velem egykorú ázsiai származású lány mosolygott rám.
-15 éves, akárcsak Jackson. Remek kardforgató.
Már ugrottunk is a következő kiválasztottra.

-Negyedik Körzet. Scott McCall.
A képről egy karamell bőrű fiú nézett közömbösen, a haja sötétbarna, a szeme színe pedig mint a csokoládé. Hiába volt közömbös a tekintete, a szája szélében bújkált egy aprócska mosoly.
-15 éves.
-Ja, akárcsak én.
Katniss bólintott.
-Nagy betűkkel van ideírva, hogy nem hivatásos. Egyébként itt azt írják róla, hogy a fegyverek nagy részével jól elboldogul.
Elhúztam a számat. Ha a srác a valóságban is tényleg ennyire univerzális, akkor halott vagyok.

Don't Look Back (HUN)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt