Szia anya.
Itt állok... Előtted. A rózsabokor előtt, a kis tisztáson. Nagyon remélem, hogy hallasz, bár ha nem, az sem baj. Hiányzol.
Itt most tél van. Fél év telt el viadal óta, én pedig fél éve küzdök azzal, hogy végre feldolgozzam, idáig kevés sikerrel. A rémálmok néhanapján még utolérnek, és olyankor mindig üvöltve ébredek fel.
Látom az arcukat, anya. Mindegyiküknek, Lydiának, Scottnak, Allisonnak, még Kirának is, pedig vele nem is találkoztam úgy, egyszer sem. Élénken élnek az emlékezetemben, és akárhogy szeretném elfelejteni az egészet, nem sikerül. Talán nem is fogom tudni elfeledni soha.
Holnap kezdődik a győzelmi körút, igen, fél évvel a viadal után. Félek tőle. Nem tudom, mit kéne mondanom. Az emberek szomorúak, tehetetlenek és dühösek. Én is az lennék. És itt egy dicsőítő sablonszöveg, vagy egy bocsánatkérés nem segít. Meghaltak a gyerekeik, anya. Apa is hasonlóan reagálna szerintem, ha én haltam volna meg, és neki kéne azon az emelvényen állnia, mögötte az én képemmel.
Apáról jut eszembe, jobban érzi magát mint valaha. Továbbra is főbékeőr, és egyelőre úgy néz ki, hogy az is marad egy jó darabig. A Körzet kedveli őt, ez motiválja.
Kathyvel is jóban vagyunk, habár talán egy kicsit kezdünk távolodni egymástól. Kiderült, hogy Katniss nem hazudott, mikor azt állította, hogy Kathy természetfeletti. Ez még nem is lenne baj, de... Megcsókolt. És ez sem lenne nagy baj, hiszen egy csókba még nem halt bele senki. Viszont szerintem nem volt helyénvaló. Az egész próbálkozás nem volt helyénvaló. Ki tudja, talán a lelkem mélyén még mindig szeretem Lydiát. Mindenesetre azóta kevesebbet beszélünk.
Egy pillanatra feltámadt a szél... Ez te vagy? Ez most azt akarja jelenteni, hogy béküljek ki vele? Majd talán a körút után, ha lesz rá alkalmam.
Miről tudnék még beszélni neked... A Győztesek Faluja igazi luxusvilla a régi házhoz képest. Illetve csendesebb is, elvégre csupán egyetlen szomszédunk van.
Bárcsak itt lehetnél, és láthatnád mindezt. Apával sokszor emlegetünk téged. Tudom, Katniss azt mondta fél éve, hogy a legfontosabb szabály az, hogy ne nézzünk hátra. Viszont azt is tudom, hogy néha érdemes visszanézni.
Ha visszagondolok például Lydiára, nemcsak a halála jut eszembe. Hanem a szép idők is, amiket vele töltöttem. Ugyanez Scottal, Allisonnal, sőt, ha már itt tartunk, Kathyvel is. Néha érdemes visszatekinteni, hogy tanulhassunk a múltból. Úgyhogy pontosítanám Katniss szabályát.
Nem az kell, hogy soha ne nézz hátra. Hanem az, hogy tudd, mikor kell megállni, és hátranézni.
-------
|||V É G E|||
-------
YOU ARE READING
Don't Look Back (HUN)
FanfictionA 15 éves Stiles Stilinski a Tizenkettedik körzet lakója. Utálja a szénbányát, a fémműről nem is beszélve, és gyakran kiszökik a kerítésen túlra, főbékeőr apja tiltása ellenére. A Negyedik Nagy Mészárlás alkalmával kiválasztják Stiles legjobb barátj...