jedinečné oči

245 14 0
                                    

V tu chvíli mu spadla čelenka

Usmála jsem se, a rychle se skrčila, nad hlavou mi proletěl kunay, otočila jsem se směrem kudy přiletěl, bylo to u lesa, mám pocit že už jen já a někdo jediný zbývá, moje oči modře zasvítili, potom se změnili na baykugan, podívala jsem se do lesa, uviděla jsem tam ale 4 nindji, a jednoho mrtvého... ihned jsem baykugan zrušila a vystrašeně spadla dozadu.

,,utíkejte" zařvala jsem několikrát.

najednou se ve mně probudil adrenalin, velká síla, moje obě oči zasvítili, jedno červeně a druhé bíle, baykugan i sharingan v ten stejný čas... pomyslela jsem si, potom jsem si ale uvědomila, že jsem dokázala nemožné... podívala jsem se do křoví, nindjové si zřejmě nějak radili... zaostřila jsem, při zaostření jsem ucítila jak mi na sharinganu přibil proužek, rozeběhla jsem se proti nim, skočila jsem přímo do křoví, prvního čeho jsem si chtěla všimnout byla čelenka, ale oni žádnou neměli.. když jsem se jim podívala do tváře, tak také žádnou neměli, na dlaních měli díry, všichni 4 měli dlaně přiložené na mrtvole, a čerpali z ní tak chakru, zamračila jsem se, na rukách mi problesklo, všude v okolí 20 metrů začali šlehali blesky, pokusila jsem se do toho přidat oheň, a podařilo se... ti 4 lidé začali být spálený, vycítila jsem že 2 již nebili v tomto světě, ještě chvíli, aby zemřeli i ti poslední... přidala jsem chakru a více zabrala, přitom jsem se upřeně dívala jednomu z těch dvou do obličeje, on přiložil ruce na ty dvě mrtvoly a začal čerpat chakru, po chvilce ruce odendal a udělal jutsu, jutsu jsem poznala, bylo totiž v tom svitku, to jutsu bylo rozdvojit svoji duši, když to člověk použije, tak do nejbližší osoby se jeho duše přesune, v tom případě jsem to byla já... protože i 3 člověk zemřel. celé to jutsu spočívá v tom čerpat chakru od nepřítele, pokud ale ten kdo jutsu použije zemře, tak ten do koho duše vstoupila dostane jeho sílu, popřípadě může i jeho speciality, ale vnějšek se nezmění. z přemýšlení mě vytrhlo to, jak do mě duše vstoupila, uviděla jsem totiž jakousi pečeť, kterou také umím, hned po tom co mě duše vstoupila mě začalo šeredně bolet břicho, ihned jsem s bleskami přestala, a chytla se za břicho, dále jsem si klekla a  svírala se bolestí, zařvala jsem... uslyšela jsem kroky, nastražila jsem uši, počkat... moje uši! ihned jsem si na ně sáhla, to nebili uši lidské, lekla jsem se, když jsem vstávala tak jsem zjistila že ne jenom mám uši, ale také ocas! rychle jsem si dala kapuci, a z kapsy vytáhla mini zrcátko, podívala jsem se do něj, a otevřela pusu, měla jsem delší špičáky a měla jsem jazyk jako had.. i moje oči se změnili, jedno bylo modré s normální zorničkou a druhé bylo oranžové se staženou zorničkou... po čele mi začal stékat pot, opět jsem ucítila mírné zabolení břicha, odhrnula jsem si mikinu a triko, měla jsem na břichu vyznačenou pečeť, triko s mikinou jsem si ihned stáhla když jsem uslyšela Naruta volajícího moje jméno, z taštičky jsem vytáhla náplast, celkem velkou, a zalepila jsem si s ní to oranžové oko, potom jsem se podívala na Naruta který se objevil předemnou, ocas jsem neuměla ovládat, takže jeho si asi všimne, postavila jsem se.

,,Naruto!"

,,Karo!"

,,Karo... co jsi to udělala...."

,,co?"

,,podívej se, ty jsi zabila... zvířata a jednoho člověka..."

podívala jsem se tam, a opravdu, byl tam vlk, zajíc, liška a ten člověk který už měl obličej... pomalu jsem se k člověku vydala, když jsem byla u něj, tak jsem se mu podívala do tváře, zjistila jsem... že to byl jediný nevlastní člen mé rodiny... už to je hodně let, co jsem ho viděla naposled... byl při té vraždě... 

arigato za přečtení! doufám že jste si to užili :D

Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat