K-Kakashi?!?!

149 10 1
                                    

Opravdu si musím najít učitele...  Jinak příště budu opravdu zabíjet... Od Naruta jsem udělala několik kroků zpět, potom jsem se otočila a skočila z okna, dopadla jsem na všechny 4 a potom rychlím během utíkala za Kakashim, on o mě ví něco co já nevím... Cestou jsem si ztrhla pásku přes oranžové oko, zahodila jsem jí na zem a utíkala dál, už nemám co skrývat... Po chvilce jsem ucítila kakashiuv pach, udělala jsem otočku a běžela za ním. Pach končil u nemalého baráku, pomalu a tiše jsem dovnitř vlezla otevřeným oknem, začenichala jsem.... Nejvíc pachu bylo v druhém patře, po schodech jsem nešla jelikož by to vrzalo, rovnou jsem vyskočila nahoru, ovšem.... Nahoře stál Kakashi, jeho boky zapadli mezi moje nohy, rychle mě chytnul za zadek. Celá jsem zčervenala, moje oranžové oko zmizelo, teď jsem je měla obě modré, začali hodně svítit, najednou jsem vyděla rozmazaně... Zamotala se mi hlava a já upadla do poloomdlení, nemohla jsem se hýbat ale cítila jsem. Kakashi si mě vyhoupl víš, až se moje tělo o něj opřelo, uvnitř jsem se červenala, asi si myslel že jsem úplně bezvědomí, nemyslela jsem si, že je pedofil.... Ani mě nikam neodnesl, posadil se na postel, pořád mě měl kolem něho, obejmul mě.... Ucítila jsem jak mě položil na postel, lehl si okolo mě stejně jako Naruto.... V tu chvíli jsem mohla opět ovládat své tělo, Kakashi to asi ucítil, rychle mě silně objal.... Celá jsem opět zčervenala....

,,Nanashi..." vyslovil Kakashi...

Něco mi to jméno připomělo... moje tělo se samo od sebe zachvělo....

,,Nanashi..." řekl znovu...

Moje oko začalo znovu opět oranžově svítit.

,,Omlouvám se ti za to v minulosti" řekl nahlas

Moje Pusa sama od sebe vydala:
,,Teď jsem zapečetěna v této dívce.."

Rychle jsem se za pusu chtěla chytit, ale Kakashi mi chytil ruku, přitáhl ji k sobě a přes šátek ji políbil.

,,Mistře Kakashi!!!!" zařvala jsem.

Moje špičáky se zvětšili, o něco jsem poporostla, vyrostli mi liščí černé uši a liščí černý ocas, moje zorničky se začali stahovat, bolelo to, nakonec mě zasáhl jeden šíp očima nakonec a bolest přestala, můj zadek i Prsa se také zvětšili, vypadala jsem teď určitě víc jak na 18...

,,Jsi to ty..." řekl Kakashi

ještě více mě teď obejmul... Uvědomuje si vůbec kdo jsem?!?! A jaká Nanashi?!?! Já jsem Kara!!! A co za minulost?!?! Mám tolik otázek!!

Kakashi mě rychle a bolestivě přetočil ať se na něj podívám, on... Měl také jedno oko oranžové a druhé modré... Akorát obráceně.

,,Mistře Kakashi..." řekla jsem potichu

Kakashi neměl roušku... Uviděla jsem jeho tvář... Dal mi polibek na čelo... Jako... Bych byla v sedmém nebi... Ale..  Naruto! Něco mi blesklo hlavou, já miluju Naruta! Ne Kakashiho! Najednou se mi rozšířili zorničky, liščí věci zmizeli a já se zmenšila, Kakashi měl najednou divnou tvář... Naštvanou, smutnou, vyděšenou zároveň...

,,Nanashi? Ne... Kara?!?!"

Rychle vstal z postele, asi si uvědomil, kdo jsem, všimnul si že nemá roušku, pusu si ihned zakryl rukou....

,,Co tu děláš?!?!" zařval naštvaně

,,Potřebuju učitele"

,,proč si byla semnou v posteli?"

,,Vloupala jsem se k vám do baráku, potom jsem omdlela a vy jste mě divně a velmi úchylně vzal, potom jste mě položil na postel a velmi silně objímal do té doby dokud jste se nespamatoval"

,,a proč jsi nic neudělala?!?!"

,,Já jsem přeci omdlela...."

,,OH, aha... Omlouvám se..."

Právě teď nastala chvilka ticha a chvilka trapnosti...

Možná to tak nevipadá, ale příběh má línyy, není to tak že píši to co mě napadá <D. Příběh má takové hlavní a vedlejší chvilky... Zahrajeme si hru, pod každou kapču mi napište:Vedlejší nebo  Hlavní,  za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, na konci knihy ten kdo bude mít nejvíc bodů tak si vybere co bude za 1 novou postavu v Kaře 2 ;)   (tato kapitola taky platí pro tu hru)

Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat