Konec mise

55 5 0
                                    

Kakashi mě nesl až na určené místo, šlo to jako po másle... Ale celou cestu mi různě mačkal zadek... Žádné boje nebyli, svitek jsem nakonec odevzdala, potom jsme se vraceli zpátky.

,,Karo, co tvoje nohy??" optal se Kakashi

Naruto a Sakura šli 3 metry před námi, chytla jsem Kakashiho za límec a přitáhla si ho těsně k mému oblyčeji

,,jsi špatný herec..." řeknu, pustím ho a jdu dál.

Kakashi zůstal stát na místě, otočím se na něj, přišlo mi to divné že nešel. On se na mě podíval divným pohledem, úchylným... začervenala jsem se, potom se otočila dopředu, proměnila se na furry lišku a doběhla k těm 2....

,,Karo? ty umíš i něco takového?" optá se Sakura

,,zřejmě ano.." odpovím

do Konohy jsme šli tak, že my tři jsme šli vepředu a Kakashi vzadu... mám pocit že něco chystá.... po tom co jsme tam došli jsme dostali peníze, dál jsme měli volno... Zbytek dne jsem prospala.

Ráno....
Vstala jsem, dnes by jsme neměli mít žádné mise... Lehla jsem si zpátky do postele a chtěla usnout, probudilo mě ale to, že někdo otevřel dveře od mého bytu, otevřela jsem oči a jen poslouchala, člověk šel ke mně... Zavřela jsem oči a dělala že spím, zastavil se před mou postelí, přejel mi rukou po tváři. Nerozeznala jsem čí je. Člověk mi ihned po tom dal pusu na čelo... Kakashi nebo Naruto? Opakovala jsem si pořád v hlavě. Člověk potom odešel. Oddychla jsem si, jeden z nich to byl určitě.... Sedla jsem si na postel, počkat... Ten někdo ale neodešel z baráku podívala jsem se nad sebe.

,,Kakas..." nestihla jsem to doříct, Kakashi skočil na postel a narval mi něco do krku. Spolkla jsem to... Zakašlala jsem.

,,co to bylo?!" zařvu na něj.

,,jen taková malá věcička... Na večer se stavím" řekl a už normálně odešel.

Co to ksakru bylo... Šla jsem do kuchyně, vzala jsem sklinku, do ní dala sůl a vodu. Potom jsem odešla k záchodu, tekutinu jsem vypila, ihned se mi zvedl žaludek, vyzvracela jsem to. Doufám že jsem to moc nenatrávila... Spláchla jsem to a sklinku umyla, potom jsem si už dala normální snídani což byl chleba s máslem a šunkou. Zbytek dne jsem uklízela a nakupovala potraviny, potom jsem šla nachvilku cvičit svoje schopnosti. Teď jsem doma v kuchyni a jím večeři, což je polévka. Naučila jsem se jednu novou věc, doufám že mi před Kakashim pomůže. když jsem dojedla tak jsem šla spát. Lehla jsem si do postele, ihned jsem ucítila jak někdo stojí na postely... Vyskočila jsem z ní, člověk mě ovšem chytnul a přitáhl k sobě. Spadl na postel a já na něj. Kakashi... Chtěla jsem ho předtím odbýt, ale teď... Nějak už... Nechci? Kakashi mě chytil kolem boku a dal si ruku za hlavu. Vypadal pohodářsky... Awww... Usmála jsem se. Dala jsem prst za jeho šátek.

Zatřepala jsem hlavou, proč toto dělám? Že by

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zatřepala jsem hlavou, proč toto dělám? Že by.... To co mi dal ráno... Zdrogoval mě.... Odtáhla jsem se od něj, on mě zase k sobě přitáhl. Achjo... On je tak... Sundala jsem mu ten šátek a políbyla ho. Ihned jsem s tím ale přestala, ovšem on už ne. Snažila jsem se odtáhnout, jednu ruku mi dal na hlavu a druhou na záda abych nemohla utéct... Nakonec se on sám odtáhl pro kyslík. Ihned jsem začala rychle dýchat.

,,Kuro Senji!!" zařvala jsem z ničeho nic.

začala jsem se zvětšovat, narůstala mi srst, čumák se prodlužoval a ruce proměňovali v tlapy. Proměnila jsem se v tu obří lišku, moje oblečení bylo na cucky, ihned jsem to otočila a utekla z domu, utíkala jsem dál. Motala jsem se, to zdrogování začalo teprve teď hodně působyt... Chvíli jsem utíkala, potom jsem si ale tlapou podkopla druhou tlapu a vysekala se. Mohutným tělem jsem dopadla na zem. Byla jsem unavená a moc se mi Motala hlava. Proměnila jsem se na normální lišku. Začalo pršet... Vstala jsem a dobelhala se někam do díry pod stromem, přesně pro mě... Lehla jsem si tam a pozorovala jak prší, po chvilce jsem usnula. Ràno jsem se v lidskè podobě probudila u sebe v posteli, what? Protáhla jsem se, ucítila jsem člověka vedle sebe, Kakashi... Ihned jak jsem se ho omylem dotkla mě objal a přitisknul k sobě, svoji hruď měl na mích zádech, jednu svoji nohu dal mezi moje nohy a políbil mě do vlasů. Proč?...

Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat